Ik denk dat jouw leven nog steeds k*t is, en dat je daarom nog steeds drinktquote:Op woensdag 1 april 2026 20:41 schreef kree het volgende:
Maar wel weten dat hun leven ervoor dus totaal kut was.
hmmm. toch beoordeel je dit verkeerd he? want zeker is mijn leven anders.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw leven nog steeds k*t is, en dat je daarom nog steeds drinkt
En als je nuchter wakker wordt zie je alles weer 'helder', en dat beeld staat je niet aan, dus je grijpt weer naar de fles.
Je bent vast een goede kerel, maar je bent wel ziek en hebt hulp nodig.
En je komt steeds met excuses waarom je wel kunt drinken (ja maar, gezellig, nu minder, fouten ingezien, beheersbaar, blabla) , maar de enige die je daarmee voor de gek houdt dat ben je zelf. Iedereen op Fok ziet dat het niet zo goed met jou gaat, maar jij wil het zelf niet zien. Zonde
het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed om normaal te functioneren.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:58 schreef Ole het volgende:
Wat zie jij als minderen? En dan ook wat is ' verstandig' drinken? Wel elke dag? Eén keer in de week?
Maar ben je dan wel helemaal eerlijk?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed om normaal te functioneren.
Ik ken jou niet persoonlijk, ik moet het doen met wat ik zie op Fok.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm. toch beoordeel je dit verkeerd he? want zeker is mijn leven anders.
Tuurlijk heb ik struggles nog wel eens. Maar het is niet meer zoals het vroeger was?
Beoordeel me niet te snel he hierover?
ja?quote:
Ik denk ook dat het doel van dit topic is dat er een soort van goedkeuring is om te drinken terwijl je eigenlijk een probleem hebt.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken jou niet persoonlijk, ik moet het doen met wat ik zie op Fok.
Ik zie iemand die toegeeft alcoholist te zijn en zegt het nu onder controle te hebben, maar uit al jouw posts blijkt dat dat helemaal niet zo is. Je post wartaal, komt met adviezen waar niemand op zit te wachten, en alle goedbedoelde adviezen die men jou geeft die wimpel je af
Maar dan even een vraagje. Verleden week donderdag melde je dat je ging slapen want morgen weer werken.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja?
btw mods mogen dit sluiten hoor als het niet werkt, maar blijk ik kan mijn verhaal niet kwijt kun dat topic omdat over totaal stoppen gaat?
ik heb andere mening, maar geef dit even de kans?
als het niet werkt oke sluit dan maar.
quote:Op woensdag 1 april 2026 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed om normaal te functioneren.
Niet alleen dit topic, zijn hele repertoire de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het doel van dit topic is dat er een soort van goedkeuring is om te drinken terwijl je eigenlijk een probleem hebt.
dan snap je de motivatie niet waarom ik deze open?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het doel van dit topic is dat er een soort van goedkeuring is om te drinken terwijl je eigenlijk een probleem hebt.
vertel maar eens hoe jij mindert met drinken dan?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
dan snap je de motivatie niet waarom ik deze open?
het idee is. als je voor jezelf besluit ik wil stoppen met drinken.
En dan loop je tegen weet ik hoeveel organisatorisch aan die je kunnen helpen op wat voor manier ook?
Daar wil ik wat over vertellen graag.
En kom je op twee dingen uit.
1: drink nooit meer
2: ik matig het genoeg dat het weer (in je leven) OK is
Ok voor wie nooit meer wil drinken ga naar ander topic en waardeer alle users daar
Als je nog in twijfel bent hoe en wat. mss vraag het hier?
dat heb jee dan onwijs verkeerd gelezen? LOLquote:Op woensdag 1 april 2026 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
En volgens mij las ik pas ook dat je je werkbus moest verzetten van de buren en toen had je dacht ik ook iets gedronken. Het gaat gewoon niet goed met dat beetje drinken Kree. Zoek weer hulp.
Ik denk dat ze de twee verhalen door elkaar haaltquote:Op woensdag 1 april 2026 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat heb jee dan onwijs verkeerd gelezen? LOL
wacht ff wat was jou idee en wat je dacht je hoorde? Want leg hem je wel uit he?
beetje onwijze aannames heb je hier gemaakt? had niks te maken met drinken. maar met laadpalen enzo.
ik denk het ook ja?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de twee verhalen door elkaar haalt
Als ik je goed begrijp wil je dat ik het nog duidelijker uitleg.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat heb jee dan onwijs verkeerd gelezen? LOL
wacht ff wat was jou idee en wat je dacht je hoorde? Want leg hem je wel uit he?
Nee, hij tikte dit echt nog niet zo lang geleden en was een ander verhaal zover ik weet.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de twee verhalen door elkaar haalt
Ik hoop dat @kree het zelf even goed uit gaat leggen.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, hij tikte dit echt nog niet zo lang geleden en was een ander verhaal zover ik weet.
oke klopt. mijn auto stond te lang aan laadpaal (let wel die wordt gewoon oer minuut over betaald). dus okeeeeequote:Op woensdag 1 april 2026 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp wil je dat ik het nog duidelijker uitleg.
Paar weken geleden klaagde je over je buren die een parkeerplek hebben voor een elektrische auto en jij had jouw bus daar neer gezet en die moest je toen verplaatsen van hun en dat heb je gedaan.
Ik weet niet of je toen gedronken had alleen zie ik je nu al weken licht aangeschoten typen dus ik vrees dat je toen ook iets op had.
En het zou zonde zijn als je alles wat je bereikt had, binnenkort weer kwijt bent.
Van mij mag hij, ik heb even geen zin om te gaan zoeken waar en wanneer hij dat getikt had maar in mijn ogen las ik toen een ander verhaal dan dat eerste verhaal met bus en schade en cbr enz.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:kree het zelf even goed uit gaat leggen.
Ok, ik had het dus wel goed dat het een ander verhaal was en ik snap dat je ze NSBers vind, waar ik mij zorgen om maak, had je toen gedronken toen je die bus weer moest verzetten? Want daar moet je dus heel erg mee oppassen met jouw verleden.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
oke klopt. mijn auto stond te lang aan laadpaal (let wel die wordt gewoon oer minuut over betaald). dus okeeeee
Buurtbewoners hebben melding gemaakt naar bedrijf dat mijn auto er te lang stond. Dat is swx bullshit want moet wel anders red ik de volgende dag niet met rijden.
Hun dachten staat er constant wat niet waarheid is.
toevallig op zelfde plek soms.....
dat is het verhaal. niet wat hun ervab maakte. maar ze hadden gebeld naar werk dus van mij erover en zo kreeg ik dat terug.
sowieso NSB actie dat.
quote:Op woensdag 1 april 2026 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Hun dachten staat er constant wat niet waarheid is.
quote:
ik kan alles prima uitleggen? maar ga geen vooroordeel nu doen over mij he?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:kree het zelf even goed uit gaat leggen.
Wel mijn vraag, kan je nog goed functioneren op je werk als je tot in de vroege uurtjes op fok zit? Want daar twijfel ik wel over. Je hebt een onwijs toffe baan en verdient goed geld, ik maak me zorgen of je dat zo kan volhouden.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:17 schreef kree het volgende:
nouja niet de beroerdste om het even uit te leggen he wat dat verhaal nu was?
maar heeft er eigenlijk niks mee te maken met drinken. ?
Je legt het goed uit, ik heb iig geen vooroordeel, ik maak me zorgen om jou, dat je weer een bus in de avond hebt verplaats terwijl je misschien iets gedronken had toen.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan alles prima uitleggen? maar ga geen vooroordeel nu doen over mij he?
want neem dit onwijs serieus.
neeee je maakt aannames nu weer?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je legt het goed uit, ik heb iig geen vooroordeel, ik maak me zorgen om jou, dat je weer een bus in de avond hebt verplaats terwijl je misschien iets gedronken had toen.
Je moet stoppen met drinken serieus nemen. Niet af en toe kan het wel, gewoon nee, je verpest dadelijk alles weer door die klote alcohol.
Ok, als jij zegt dat je toen niet gedronken hebt geloof ik jou en ik hoop ook echt dat je die fout niet meer maakt want zoals je zelf zegt, NSBers zijn overal en die slapen niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
neeee je maakt aannames nu weer?
waarom?
met de hand op mijn hart, na dat incident 10 jaar terug heb ik nooit meer in een auto gezeten met een druppel alcohol op.
dus je zegt dat ik lieg hierover?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
Het is niet onterecht als je onlangs weer met alcohol op in een busje hebt gereden. CBR denkt daar ook zo over.
Aan je typstijl is duidelijk af te lezen wanneer je gedronken hebt en wanneer niet, je kan het wel ontkennen maar zo werkt het helaas niet. Te veel mensen die veel van jou gelezen hebben afgelopen jaren en ook mensen die zich echt zorgen maken om jou, ook al is het maar internet.
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2026 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, als jij zegt dat je toen niet gedronken hebt geloof ik jou en ik hoop ook echt dat je die fout niet meer maakt want zoals je zelf zegt, NSBers zijn overal en die slapen niet.
nou geloof het maar, want na al die ellende maak ik die fout niet meer.quote:
Gelukkig want anders ben je dadelijk alles weer kwijt wat je de afgelopen maanden heb opgebouwd.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou geloof het maar, want na al die ellende maak ik die fout niet meer.
Hou svp op met deze onzin te beweren.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
neeee je maakt aannames nu weer?
waarom?
met de hand op mijn hart, na dat incident 10 jaar terug heb ik nooit meer in een auto gezeten met een druppel alcohol op.
quote:Op woensdag 1 april 2026 21:25 schreef Ole het volgende:
Ok vraag aan kree:
Welke afspraken heb je met jezelf zodat je alcoholgebruik nu onder controle is?
Zeg je bijvoorbeeld tegen jezelf: Vanavond 3 drankjes en dan stop ik. En lukt je dat dan ook?
nee dat heb je goed gelezen chocoquote:Op woensdag 1 april 2026 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, als jij zegt dat je toen niet gedronken hebt geloof ik jou en ik hoop ook echt dat je die fout niet meer maakt want zoals je zelf zegt, NSBers zijn overal en die slapen niet.
klopt niet maanden maar jaren, ik ben er voorzichtig mee, heb nu wel weer oke rijbewijs net als ieder ander. en komt niet door niks.\quote:Op woensdag 1 april 2026 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig want anders ben je dadelijk alles weer kwijt wat je de afgelopen maanden heb opgebouwd.
Dat is mooi kut dan. En daarom mag een alcoholist nooit meer drinken, gaat gegarandeerd weer fout dan.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat heb je goed gelezen choco
oke eerlijke vraag.quote:
Tevens is dat "incident" waardoor hij de CBR-molen inging naar mijn weten aanzienlijk korter dan 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hou svp op met deze onzin te beweren.![]()
Nog geen half jaar geleden is besproken in een ander topic dat een user van hier je gebeld heeft om te voorkomen dat je weeeer met alcohol op ging rijden.
Hele discussie die nacht.. met een hoop gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |