Ik denk dat jouw leven nog steeds k*t is, en dat je daarom nog steeds drinktquote:Op woensdag 1 april 2026 20:41 schreef kree het volgende:
Maar wel weten dat hun leven ervoor dus totaal kut was.
hmmm. toch beoordeel je dit verkeerd he? want zeker is mijn leven anders.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw leven nog steeds k*t is, en dat je daarom nog steeds drinkt
En als je nuchter wakker wordt zie je alles weer 'helder', en dat beeld staat je niet aan, dus je grijpt weer naar de fles.
Je bent vast een goede kerel, maar je bent wel ziek en hebt hulp nodig.
En je komt steeds met excuses waarom je wel kunt drinken (ja maar, gezellig, nu minder, fouten ingezien, beheersbaar, blabla) , maar de enige die je daarmee voor de gek houdt dat ben je zelf. Iedereen op Fok ziet dat het niet zo goed met jou gaat, maar jij wil het zelf niet zien. Zonde
het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed om normaal te functioneren.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:58 schreef Ole het volgende:
Wat zie jij als minderen? En dan ook wat is ' verstandig' drinken? Wel elke dag? Eén keer in de week?
Maar ben je dan wel helemaal eerlijk?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed om normaal te functioneren.
Ik ken jou niet persoonlijk, ik moet het doen met wat ik zie op Fok.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm. toch beoordeel je dit verkeerd he? want zeker is mijn leven anders.
Tuurlijk heb ik struggles nog wel eens. Maar het is niet meer zoals het vroeger was?
Beoordeel me niet te snel he hierover?
ja?quote:
Ik denk ook dat het doel van dit topic is dat er een soort van goedkeuring is om te drinken terwijl je eigenlijk een probleem hebt.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken jou niet persoonlijk, ik moet het doen met wat ik zie op Fok.
Ik zie iemand die toegeeft alcoholist te zijn en zegt het nu onder controle te hebben, maar uit al jouw posts blijkt dat dat helemaal niet zo is. Je post wartaal, komt met adviezen waar niemand op zit te wachten, en alle goedbedoelde adviezen die men jou geeft die wimpel je af
Maar dan even een vraagje. Verleden week donderdag melde je dat je ging slapen want morgen weer werken.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja?
btw mods mogen dit sluiten hoor als het niet werkt, maar blijk ik kan mijn verhaal niet kwijt kun dat topic omdat over totaal stoppen gaat?
ik heb andere mening, maar geef dit even de kans?
als het niet werkt oke sluit dan maar.
quote:Op woensdag 1 april 2026 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
het is heel simpel, in zoverre matigen dat het je niet meer beïnvloed om normaal te functioneren.
Niet alleen dit topic, zijn hele repertoire de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het doel van dit topic is dat er een soort van goedkeuring is om te drinken terwijl je eigenlijk een probleem hebt.
dan snap je de motivatie niet waarom ik deze open?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het doel van dit topic is dat er een soort van goedkeuring is om te drinken terwijl je eigenlijk een probleem hebt.
vertel maar eens hoe jij mindert met drinken dan?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
dan snap je de motivatie niet waarom ik deze open?
het idee is. als je voor jezelf besluit ik wil stoppen met drinken.
En dan loop je tegen weet ik hoeveel organisatorisch aan die je kunnen helpen op wat voor manier ook?
Daar wil ik wat over vertellen graag.
En kom je op twee dingen uit.
1: drink nooit meer
2: ik matig het genoeg dat het weer (in je leven) OK is
Ok voor wie nooit meer wil drinken ga naar ander topic en waardeer alle users daar
Als je nog in twijfel bent hoe en wat. mss vraag het hier?
dat heb jee dan onwijs verkeerd gelezen? LOLquote:Op woensdag 1 april 2026 21:13 schreef ChocoFan het volgende:
En volgens mij las ik pas ook dat je je werkbus moest verzetten van de buren en toen had je dacht ik ook iets gedronken. Het gaat gewoon niet goed met dat beetje drinken Kree. Zoek weer hulp.
Ik denk dat ze de twee verhalen door elkaar haaltquote:Op woensdag 1 april 2026 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat heb jee dan onwijs verkeerd gelezen? LOL
wacht ff wat was jou idee en wat je dacht je hoorde? Want leg hem je wel uit he?
beetje onwijze aannames heb je hier gemaakt? had niks te maken met drinken. maar met laadpalen enzo.
ik denk het ook ja?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de twee verhalen door elkaar haalt
Als ik je goed begrijp wil je dat ik het nog duidelijker uitleg.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat heb jee dan onwijs verkeerd gelezen? LOL
wacht ff wat was jou idee en wat je dacht je hoorde? Want leg hem je wel uit he?
Nee, hij tikte dit echt nog niet zo lang geleden en was een ander verhaal zover ik weet.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de twee verhalen door elkaar haalt
Ik hoop dat @kree het zelf even goed uit gaat leggen.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, hij tikte dit echt nog niet zo lang geleden en was een ander verhaal zover ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |