abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220478174
Ah, het 'sorry'-uurtje is weer begonnen :s)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220478186
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Waarom vind je mijn slechte grap grensoverschrijdend? Sorry mijn intentie was juist om het luchtig te maken maar ik heb het mis
Omdat juist het hebben van empathie mijn valkuil is, ik denk eerder aan een ander dan aan mezelf, ik zet mezelf opzij, dat is mijn fout en dat weet ik
En juist bij seks is dat meerdere malen mis gegaan, de details laat ik achterwege, ik ga hier geen slachtoffer spelen ik had moeten ingrijpen maar deed dat niet door gebrek aan assertiviteit.

Ik vind als jij stelt dat ik te weinig empathie heb met een goed voorbeeld moet komen, en dan kom je met iets wat uitgerekend niet zo is, Kim was een geile chick maar is niks tekort gekomen, integendeel ze heeft gebruik gemaakt van me waar ik zelf ook mijn verantwoording in neem, ik had eerder op de rem moeten drukken maar wou haar niet kwijt.

Ik vind dat het bij jou erg veel om jou draait, ook nu weer, je tikt iets zonder na te denken,
pi_220478213
@Cupfighter je bent niet verplicht jezelf te verantwoorden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220478224
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja dit snap ik wel. Maar in de voorbeeld van iemand die kanker heeft, dan is het echt heel onrechtvaardig dat ze iemand met kanker ghosten toch? Daar mag die persoon met kanker zeker boos over voelen.
Onrechtvaardig vind ik beetje een raar woord hiervoor. Want je hebt geen recht op mensen en hun aandacht. En tuurlijk mag je boos zijn. Je hebt er alleen geen kut aan, de mensen komen niet terug en je hebt geen recht om iets van mensen te eisen, al ben je het er niet mee eens. Dat is mn hele punt.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:46:10 #80
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220478235
Ik geloof niet dat mensen in een psychose willekeurige bekenden aanvallen. Er was dan al iets. Mijn schoonzus heeft alleen mij bedreigd in haar psychoses. Dat betekent voor mij dat ze waarschijnlijk al moeite met mij had voordat ze in een psychose raakte.

Bouchra vermoordt haar halfzus. Een willekeurig slachtoffer? Ik geloof er niks van. Waarschijnlijk waren er al zaken waar Bouchra boos om was.

Jij hebt mensen bedreigd. Willekeurige mensen? Vast niet. Uit wat je wel eens schreef waren het mensen met wie je al problemen had.

En kennelijk komt al die boosheid eruit in een psychose. Dat is eng. Wat als ik nu met jou om zou gaan en ik doe dingen die je niet zo leuk vindt? Betekent dat dat ik, als je weer in een psychose zou raken, het volgende slachtoffer ben? Dat risico zou ik zeker niet willen nemen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220478301
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:cupfighter je bent niet verplicht jezelf te verantwoorden.
En bij bepaalde lieden al helemáál niet.

@Cupfighter
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:53:57 #82
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220478308
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:40 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Omdat juist het hebben van empathie mijn valkuil is, ik denk eerder aan een ander dan aan mezelf, ik zet mezelf opzij, dat is mijn fout en dat weet ik
En juist bij seks is dat meerdere malen mis gegaan, de details laat ik achterwege, ik ga hier geen slachtoffer spelen ik had moeten ingrijpen maar deed dat niet door gebrek aan assertiviteit.

Ik vind als jij stelt dat ik te weinig empathie heb met een goed voorbeeld moet komen, en dan kom je met iets wat uitgerekend niet zo is, Kim was een geile chick maar is niks tekort gekomen, integendeel ze heeft gebruik gemaakt van me waar ik zelf ook mijn verantwoording in neem, ik had eerder op de rem moeten drukken maar wou haar niet kwijt.

Ik vind dat het bij jou erg veel om jou draait, ook nu weer, je tikt iets zonder na te denken,
Kijk wat jij ervaar heb ik ook ervaren in mijn persoonlijke leven, dat ik juist degene die te veel empathie en begrip heeft voor anderen, en dat ik stank voor dank terugkrijg. Ook bij mijn familie die mij in de steek heeft gelaten terwijl mijn moeder op haar sterfbed ligt, ik heb jarenlang heel veel mededogen en steun gegeven aan hen zonder wat terug te verwachten, en ze waren ook altijd heel trots op mij dat ik zo goed presteerde met mijn studie en andere zaken.

Ik begrijp dat jij en andere fokkers mijn topics ervaren als zelfingenomen van mijn kant, maar dat is logisch dat als ik topics open over mezelf en mijn eigen ervaringen, dat ik mijn mening vanuit mijn kant plaatst toch? In het echt ben ik normaalgesproken heel veel bezig met anderen gelukkig maken en zet ik mezelf aan de kant. Ik vind dat ook niet erg om te doen, ik geniet ervan om anderen goed te laten voelen. Maar in deze moeilijke tijd die ik meemaak, sta ik grotendeels alleen voor, terwijl ik bij heel veel mensen altijd klaar stond toen ze mij nodig hadden. Ik krijg nu stank voor dank terug, en dat ervaar ik heel mijn leven zo.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220478323
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Kijk wat jij ervaar heb ik ook ervaren in mijn persoonlijke leven, dat ik juist degene die te veel empathie en begrip heeft voor anderen, en dat ik stank voor dank terugkrijg. Ook bij mijn familie die mij in de steek heeft gelaten terwijl mijn moeder op haar sterfbed ligt, ik heb jarenlang heel veel mededogen en steun gegeven aan hen zonder wat terug te verwachten, en ze waren ook altijd heel trots op mij dat ik zo goed presteerde met mijn studie en andere zaken.

Ik begrijp dat jij en andere fokkers mijn topics ervaren als zelfingenomen van mijn kant, maar dat is logisch dat als ik topics open over mezelf en mijn eigen ervaringen, dat ik mijn mening vanuit mijn kant plaatst toch? In het echt ben ik normaalgesproken heel veel bezig met anderen gelukkig maken en zet ik mezelf aan de kant. Ik vind dat ook niet erg om te doen, ik geniet ervan om anderen goed te laten voelen. Maar in deze moeilijke tijd die ik meemaak, sta ik grotendeels alleen voor, terwijl ik bij heel veel mensen altijd klaar stond toen ze mij nodig hadden. Ik krijg nu stank voor dank terug, en dat ervaar ik heel mijn leven zo.
En wéér gaat het over jou.
Alléén over jou 8)7
.
pi_220478338
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:53 schreef r_one het volgende:

[..]
En bij bepaalde lieden al helemáál niet.

@:cupfighter
Ja jullie hebben gelijk,maar het staat er al, ik hoop dat hij eindelijk eens tot besef komt dat hij zelf grotendeels verantwoordelijk is voor hoe anderen tegen hem aankijken, dit is weer een typerend voorbeeld
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:57:35 #85
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220478351
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja jullie hebben gelijk,maar het staat er al, ik hoop dat hij eindelijk eens tot besef komt dat hij zelf grotendeels verantwoordelijk is voor hoe anderen tegen hem aankijken, dit is weer een typerend voorbeeld
Nogmaals sorry, het was een slechte grap. Ik maak vaker slechte grappen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220478357
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
We zouden het hier toch NIET over hem hebben?
Maar over de Instagram moord toch?
.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:58:50 #87
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220478362
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:55 schreef r_one het volgende:

[..]
En wéér gaat het over jou.
Alléén over jou 8)7
Wat is de achtergrondverhaal over de Kim die hij gekrenkt over voelt? Sorry ik wist niet dat dit speelde bij Cupfighter
pi_220478383
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nogmaals sorry, het was een slechte grap. Ik maak vaker slechte grappen.
Ik had niet door dat het een sneer naar CF was. Zulke dingen kunnen absoluut niet :N
Je mag het oneens zijn, je mag iemand njet mogen, alleen je mag niet op die manier op de man spelen. Dat is niet oke en je wil ook niet dat mensen dat bij jou doen. Dat is laag en vals.
Je kan iemand gewoon negeren of beleefd zeggen oneens te zijn. Alleen dit soort dingen op de man zijn geen grappen

Sorry CF dat ik niet doorhad dat het naar jou toe was tot je jezelf verdedigde. Dat was naïef en dom van me. Excuses
pi_220478387
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat is de achtergrondverhaal over de Kim die hij gekrenkt over voelt? Sorry ik wist niet dat dit speelde bij Cupfighter
Dat doet niet terzake. Het gaat je eigenlijk ook geen ene moer aan.
.
pi_220478397
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry CF dat ik niet doorhad dat het naar jou toe was tot je jezelf verdedigde. Dat was naïef en dom van me. Excuses
}:|
.
  Forum Admin dinsdag 31 maart 2026 @ 22:02:03 #91
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220478398
quote:

[..]
Nee, dit gaan we niet doen. Het topic gaat over het onderwerp in de OP, niet over andere users. Dat doen we niet. Als users hun problemen al willen bespreken dan kunnen ze een eigen topic aanmaken.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_220478403
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik geloof niet dat mensen in een psychose willekeurige bekenden aanvallen. Er was dan al iets. Mijn schoonzus heeft alleen mij bedreigd in haar psychoses. Dat betekent voor mij dat ze waarschijnlijk al moeite met mij had voordat ze in een psychose raakte.

Bouchra vermoordt haar halfzus. Een willekeurig slachtoffer? Ik geloof er niks van. Waarschijnlijk waren er al zaken waar Bouchra boos om was.

Jij hebt mensen bedreigd. Willekeurige mensen? Vast niet. Uit wat je wel eens schreef waren het mensen met wie je al problemen had.

En kennelijk komt al die boosheid eruit in een psychose. Dat is eng. Wat als ik nu met jou om zou gaan en ik doe dingen die je niet zo leuk vindt? Betekent dat dat ik, als je weer in een psychose zou raken, het volgende slachtoffer ben? Dat risico zou ik zeker niet willen nemen.
Nouja, ik heb het filmpje gezien, en het feit al dat ze een hondje ten grootte van een chihuahua neerstak die dood lag te bloeden, 88 messteken op Anouk, benoemen dat zij haar nichtje had verkracht, haar nog flink wat schoppen tegen haar hoofd gaf terwijl ze allang dood was en in een plas bloed ligt. Dat is niet zomaar even woede. Daar zat wel degelijk een psychotisch aspect in.
pi_220478408
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ook deze post laat heel weinig inlevingsvermogen zien want je gaat amper in op mijn verhaal.

Dit topic gaat qua TT ook niet over jou maar over de Instagram moord
pi_220478444
quote:

[..]
Daar heb ik een eigen topic over en dat verhaal is in principe afgesloten, het gaat me niet in dank worden afgenomen als ik daar hier weer verder over begin
  Forum Admin dinsdag 31 maart 2026 @ 22:06:42 #95
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220478464
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Daar heb ik een eigen topic over en dat verhaal is in principe afgesloten, het gaat me niet in dank worden afgenomen als ik daar hier weer verder over begin
Het heeft ook niets met de OP te maken dus hoeft ook helemaal niet ;)
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_220478478
quote:

[..]
Ik had niet door dat het een sneer naar CF was. Zulke dingen kunnen absoluut niet :N
Je mag het oneens zijn, je mag iemand njet mogen, alleen je mag niet op die manier op de man spelen. Dat is niet oke en je wil ook niet dat mensen dat bij jou doen. Dat is laag en vals.
Je kan iemand gewoon negeren of beleefd zeggen oneens te zijn. Alleen dit soort dingen op de man zijn geen grappen

Geen probleem Cots daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen
  dinsdag 31 maart 2026 @ 22:12:25 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220478536
quote:

[..]

Maar CotS, hoeveel sneer krijg ik constant van anderen hier? Mensen spelen constant op de man bij mij hier, maar goed misschien verdien ik dat ook vanwege hoe ik heb gedragen in het verleden.

Wat vind jij zelf van het verhaal van de Instagram moord, CotS?
pi_220478634
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar CotS, hoeveel sneer krijg ik constant van anderen hier? Mensen spelen constant op de man bij mij hier, maar goed misschien verdien ik dat ook vanwege hoe ik heb gedragen in het verleden.

Wat vind jij zelf van het verhaal van de Instagram moord, CotS?
Zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen ;)
Dat anderen het bij jou doen is niet oke, maar geen vrijbrief

Verder: zulke berichten geeft mensen met psychosegevoeligheid een slechte naam en baal ik van
Net zoals schizofrenie in series. De meesten "van ons" doen anderen geen kwaad.

Desalniettemin; psychoses zijn doodeng. Het feit dat er altijd vijf demonen zijn die mij volgen en dat alles wat ik zie een aura heeft boezemd me veel angst in.
Dieper ga ik op Fok niet in op mijn klachten. Echter vinden anderen wat ik ervaar plaatsvervangend eng. En dan richt ik me nog volledig op mezelf. En ik ben dankbaar wanneer er ingegrepen wordt wanneer nodig. Bescherming tegen mezelf

Mensen moeten beschermd worden tegen zichzelf. Echter moet de maatschappij een stap verder beschermd worden tegen anderen. Als je anderen kwaad doet dan moet er ingegrepen worden. Opname of TBS en eventueel ook straf

Vergeving is geen recht
Medelijden is geen recht
Steun van je naasten is geen recht
Dat zijn cadeautjes van mensen.
pi_220478657
Wat zeg je het treffend COTS ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 22:23:52 #100
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220478689
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen ;)
Dat anderen het bij jou doen is niet oke, maar geen vrijbrief

Verder: zulke berichten geeft mensen met psychosegevoeligheid een slechte naam en baal ik van
Net zoals schizofrenie in series. De meesten "van ons" doen anderen geen kwaad.

Desalniettemin; psychoses zijn doodeng. Het feit dat er altijd vijf demonen zijn die mij volgen en dat alles wat ik zie een aura heeft boezemd me veel angst in.
Dieper ga ik op Fok niet in op mijn klachten. Echter vinden anderen wat ik ervaar plaatsvervangend eng. En dan richt ik me nog volledig op mezelf. En ik ben dankbaar wanneer er ingegrepen wordt wanneer nodig. Bescherming tegen mezelf

Mensen moeten beschermd worden tegen zichzelf. Echter moet de maatschappij een stap verder beschermd worden tegen anderen. Als je anderen kwaad doet dan moet er ingegrepen worden. Opname of TBS en eventueel ook straf

Vergeving is geen recht
Medelijden is geen recht
Steun van je naasten is geen recht
Dat zijn cadeautjes van mensen.
Damn CotS, daar is geen woord Spaans bij. Respect!
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')