Hoezo dan? Stap 4 gaat over een grondige en onbevreesde inventaris maken van onszelf. Hoe is dat toepasbaar hier?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog veel werk te verzetten hebt voor je stap 4 van je programma écht hebt doorlopen.
Oh geef van dat laatste eens voorbeelden?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel empathie en mensen die mij kennen in het echt beamen dat ook. Ik vind dat juist jij weinig empathie hebt voor anderen.
Laat je je coach meelezen op FOK!?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoezo dan? Stap 4 gaat over een grondige en onbevreesde inventaris maken van onszelf. Hoe is dat toepasbaar hier?
Hoe heb ik mijn psychoses zelf veroorzaakt? De drugsverslavingen is wel mijn eigen verantwoordelijkheid maar de psychoses niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh geef van dat laatste eens voorbeelden?
Ik hoor van jou teveel geklaag over wat je is aangedaan wat je grotendeels zelf veroorzaakt hebt
Waarom gaat het nu over jouquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe heb ik mijn psychoses zelf veroorzaakt? De drugsverslavingen is wel mijn eigen verantwoordelijkheid maar de psychoses niet.
Ik heb vaker in het verleden mensen die ik ken mijn fok topics laten lezen, ook vriendinnen van vroeger en mijn vader.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Laat je je coach meelezen op FOK!?
Dat zou verhelderend kunnen zijn. Voor jullie beiden.
Oké laten we het hebben over de Instagram moord inderdaad. Iemand zei dat ze geloven dat Bouschra liegt. Wil de persoon die het heeft gezegd toelichten waarom hij gelooft dat Bouschra liegt? Een onafhankelijk psycholoog heeft Bouschra geïnterviewd en vastgesteld dat ze schizofrenie heeft en ontoerekeningsvatbaar is. Heeft deze psycholoog ongelijk over Bouschra? Waarom?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom gaat het nu over jou
Terwijl je een topic opent over de Instagram moord
Nogmaals waar laat ik zien geen empathie voor anderen te hebben?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe heb ik mijn psychoses zelf veroorzaakt? De drugsverslavingen is wel mijn eigen verantwoordelijkheid maar de psychoses niet.
Ook je coach nu?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb vaker in het verleden mensen die ik ken mijn fok topics laten lezen, ook vriendinnen van vroeger en mijn vader.
Oké vooruit, maar wat denk je dat ik daarmee ga bereiken?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook je coach nu?
Waarom draai je erom heen?
Wanneer je geile chicks neukt, denk je alleen aan je eigenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nogmaals waar laat ik zien geen empathie voor anderen te hebben?
Dat klopt. Die psychoses zijn niet je eigen verantwoordelijkheid. Maar tijdens die psychoses laat je wel dergelijk onplezierig gedrag zien dat mensen in jouw omgeving denken 'hij kan niet controleren wanneer hij weer een psychose krijgt, maar als dit is hoe hij is tijdens een psychose, dan kies ik eieren voor mijn geld en zorg dat ik gewoon helemaal niet meer in de buurt ben, psychose of niet'.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De drugsverslavingen is wel mijn eigen verantwoordelijkheid maar de psychoses niet.
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wanneer je geile chicks neukt, denk je alleen aan je eigenorgasmes en nooit aan haar plezier.
Wat denk je zelf dat het zou kunnen opleveren voor je proces?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oké vooruit, maar wat denk je dat ik daarmee ga bereiken?
Daarom is het begrijpelijk dat mijn eigen familie mij dakloos laat sterven van de honger als ik een psychose heb gehad?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat klopt. Die psychoses zijn niet je eigen verantwoordelijkheid. Maar tijdens die psychoses laat je wel dergelijk onplezierig gedrag zien dat mensen in jouw omgeving denken 'hij kan niet controleren wanneer hij weer een psychose krijgt, maar als dit is hoe hij is tijdens een psychose, dan kies ik eieren voor mijn geld en zorg dat ik gewoon helemaal niet meer in de buurt ben, psychose of niet'.
En dat kun je ze wel heel erg kwalijk willen nemen, maar ik vind het eigenlijk heel erg logisch dat ze dat denken, ook al is ondertussen nog steeds de psychose niet jouw verantwoordelijkheid.
Is fatoe mangquote:
Niks. Mijn sponsor heeft mijn boeken al gelezen en dit topic heeft geen toegevoegde waarde voor hem om mij te helpen. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat het zou kunnen opleveren voor je proces?
Eerder: is onhandigquote:
Niet beseffen dat dit niet grappig is en dat je hiermee mijn grens over gaat, je leert het niet en zult het nooit leren, en dan vreemd opkijken dat iedereen je uitkotstquote:
Oké sorry 😞quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerder: is onhandig
Je begint een serieus topic en wil serieus genomen worden en vervolgens post je zulke nonsens... daar trek je weerstand mee aan en help je je eigen (serieuze) topic om zeep
Maar dat is toch niet aan de orde? Althans: ik heb de indruk dat je nog in leven bent.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Daarom is het begrijpelijk dat mijn eigen familie mij dakloos laat sterven van de honger als ik een psychose heb gehad?
Waarom vind je mijn slechte grap grensoverschrijdend? Sorry mijn intentie was juist om het luchtig te maken maar ik heb het misquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet beseffen dat dit niet grappig is en dat je hiermee mijn grens over gaat, je leert het niet en zult het nooit leren, en dan vreemd opkijken dat iedereen je uitkotst
Klootzak
Dus in je boeken zet je in serieuze delen ook quotes zoals dezequote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niks. Mijn sponsor heeft mijn boeken al gelezen en dit topic heeft geen toegevoegde waarde voor hem om mij te helpen. Denk ik dan.
Wat al best bijzonder is. Maar dat is jouw verhaal. Of het nu fictief is of realiteit of een beetje van beide.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wanneer je geile chicks neukt, denk je alleen aan je eigenorgasmes en nooit aan haar plezier.
Het is een sorry die je tegen jezelf moet zeggen. Mij heb je er niet mee...quote:
En nog steeds zie jij geen toegevoegde waarde in het laten lezen van je topics door je coach?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom vind je mijn slechte grap grensoverschrijdend? Sorry mijn intentie was juist om het luchtig te maken maar ik heb het mis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |