komt omdat niemand daar een fatsoenlijke mobiele telefoon heeft.quote:Op zondag 5 april 2026 22:41 schreef cosmosis het volgende:
North Korea ingehaald door Rusland, goed gedaan Poetin!
[ x ]
Het valt volgens mij nog best mee vergeleken met de golf oorlog toen, maar durf het niet zeker te zeggen.quote:Op maandag 6 april 2026 00:13 schreef Joppiez het volgende:
Volgens mij is de aarde al een graadje opgewarmd door al die olie/gas terminals en tankers die dagelijks in de hens staan.
Het is wel voor een goed doelquote:Op maandag 6 april 2026 00:13 schreef Joppiez het volgende:
Volgens mij is de aarde al een graadje opgewarmd door al die olie/gas terminals en tankers die dagelijks in de hens staan.
Ik zag het filmpje en ik wou exact dat posten.quote:Op maandag 6 april 2026 01:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt op Mordor zoals te zien in Lord of the Rings
Ah, net zoals de VS in Iran gedaan heeft zeker?quote:Op zondag 5 april 2026 22:39 schreef cosmosis het volgende:
Oekraine is groeiende in dit conflict.
[ x ]
Wat een rare parallel. Alle vergelijkingen zou je andersom moeten maken. Je kan wel zeggen dat de USA net als de Russen zich kapot bijten op een stom plan van een megalomane ouwe seniel.quote:Op maandag 6 april 2026 09:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ah, net zoals de VS in Iran gedaan heeft zeker?
Rusissche bloggers zijn niet goed op de hoogte. Ze stellen dat er een door Verenigd koningkrijk een defensise wordt gedraaid, die los staat van de Navo. Maar de baltische staten zijn navo lid, en zijn ook amerikaanse troepen gestationeerd.quote:
Combinatie.quote:Op maandag 6 april 2026 11:18 schreef Korenfok het volgende:
Dus of die bloggers zijn echt heel slecht op de hoogte van de situatie buiten Rusland of het is super slecht vertaalt. Denk persoonlijk het eerste. dit het puur nationalistisch wensdenken is. Dat rusland als nog iets van sterk kan lijken.
Het gaat om een groep van Noord-Europese landen en Nederland en UK die pas geleden bij elkaar is gekomen. Dat is een aparte groep. Ff de naam kwijt, JIF of iets dergelijks. Zelensky had er ook nog een toespraak gehouden.quote:Op maandag 6 april 2026 11:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Rusissche bloggers zijn niet goed op de hoogte. Ze stellen dat er een door Verenigd koningkrijk een defensise wordt gedraaid, die los staat van de Navo. Maar de baltische staten zijn navo lid, en zijn ook amerikaanse troepen gestationeerd.
Dus of die bloggers zijn echt heel slecht op de hoogte van de situatie buiten Rusland of het is super slecht vertaalt. Denk persoonlijk het eerste. dit het puur nationalistisch wensdenken is. Dat rusland als nog iets van sterk kan lijken.
Dus ze vallen de navo staten aan, en dan valt het niet onder de navo. Omdat navo landen samenwerken.....Maar niet onder navo vlag...mquote:Op maandag 6 april 2026 12:23 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het gaat om een groep van Noord-Europese landen en Nederland en UK die pas geleden bij elkaar is gekomen. Dat is een aparte groep. Ff de naam kwijt, JIF of iets dergelijks. Zelensky had er ook nog een toespraak gehouden.
Het is dus geen onzin wat ze zeggen.
Edit: JEF
https://www.nu.nl/politie(...)t-is-onze-regio.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |