The pressure!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tof
edit: meteen gereekst, dit gaat een grote hit worden
Vooruitziende blikquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tof
edit: meteen gereekst, dit gaat een grote hit worden
quote:
De beelden die ik heb gedeeld zijn van vandaagquote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:25 schreef YoopY het volgende:
Ze hebben vandaag waarschijnlijk ook weer wat gedaan aan het nest. Waar blijven de beelden?
Zomer-/wintertijd maakt niet uit johquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De beelden die ik heb gedeeld zijn van vandaag. Alleen de tijd is niet aangepast naar zomertijd.. heb nog niet kunnen vinden hoe we dat kunnen aanpassen.
Vlak voor de afwas was dit de stand van zaken:
[ afbeelding ]
Mevrouw Koolmees (we hebben het opgezocht: alleen vrouwtjes bouwen het nest) heeft zich al een paar uur niet laten zien...
Dat maakt natuurlijk niks uit als je het cadeau krijgt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel tamelijk aan de prijs. Er zijn ook goedkopere opties.
Niet in het bos hondenharen gaan zoeken die mensen laten liggen na het kammen. Daar zitten vaak vlooienbestrijdingsmiddelen in.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een paar minuten na mijn eerdere screenshot is mevrouw nog even komen buurten. Er zit bewegingsdetectie op, dus zodra ze binnenkomt wordt er een screenshot gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat is ongetwijfeld waar. Dit pakket is wel heel makkelijk en compleet, alles past bij elkaar en is op maat gemaakt enzo. Mijn vriend vond het zelf ook erg leuk dus vond het niet erg om het uit te geven (blijkbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel tamelijk aan de prijs. Er zijn ook goedkopere opties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |