Nou dat zal wel meevallen, als dat zo was, dan was de hele bevolking daar in elkaar gestortquote:Op maandag 30 maart 2026 18:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De lokale vrouwen willen de lokale mannen niet eens...
Dus zo raar is dat niet.
Geef ze de keuze, dan komen ze toch naar hier.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:28 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallen, als dat zo was, dan was de hele bevolking daar in elkaar gestort
Hoe ben je daar zo zeker van? Denk dat de meeste gewoon daar zouden blijven, wat moeten die Vietnamezen nou in ons koude kikkerlandjequote:Op maandag 30 maart 2026 20:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geef ze de keuze, dan komen ze toch naar hier.
Nee ik ben daar niet zeker van..quote:Op maandag 30 maart 2026 21:23 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hoe ben je daar zo zeker van? Denk dat de meeste gewoon daar zouden blijven, wat moeten die Vietnamezen nou in ons koude kikkerlandje
Gambia meen ik. Daar gaan talloze uitgeleefde blanke racetraitors (F) naartoe voor die grote zwarze schwans.quote:
Vriend, ik ga echt van je genieten voor die ban komt. Succes met je posts!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:30 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Gambia meen ik. Daar gaan talloze uitgeleefde blanke racetraitors (F) naartoe voor die grote zwarze schwans.
Ik benoem gewoon feiten kijk maar op youtubequote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vriend, ik ga echt van je genieten voor die ban komt. Succes met je posts!
Ik heb in de Filippijnen gewoond. Wat je zegt klopt zeker. De families pushen het ook gewoon.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ik ben daar niet zeker van..
Ik weet alleen dat daar een grote industrie achter zit (vooral Thailand en Filipijnen denk ik, Vietnam hoor je minder van).
Maar je hebt gelijk.. het zijn aannames.
quote:Op maandag 30 maart 2026 18:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Las een post op reddit van een westerse expat vrouw in Vietnam die de noodklok luidde dat haar hele dating leven droog was gevallen sinds ze naar Vietnam was verhuist, en of andere vrouwen daar ook last van hadden. Alle posters onder haar beaamden dat. Wat bleek, bijna allemaal daten alleen mede westerse expats, ze waren niet geinteresseerd in lokale mannen. Maar hun mede westerse expat mannen die daar zaten lieten die westerse vrouwen expats allemaal links liggen en gingen zelf allemaal juist wel voor een lokale vrouw
Passport bro's ja toch.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:40 schreef MultiBanaan het volgende:
Las een post op reddit van een westerse expat vrouw in Vietnam die de noodklok luidde dat haar hele dating leven droog was gevallen sinds ze naar Vietnam was verhuist, en of andere vrouwen daar ook last van hadden. Alle posters onder haar beaamden dat. Wat bleek, bijna allemaal daten alleen mede westerse expats, ze waren niet geinteresseerd in lokale mannen. Maar hun mede westerse expat mannen die daar zaten lieten die westerse vrouwen expats allemaal links liggen en gingen zelf allemaal juist wel voor een lokale vrouw
Geomaxxing.quote:
De lokale bevolking plunderen is geen oplossing voor een probleem hier.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:23 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Geomaxxing.
Eigenlijk heel sad dat de westerse vrouwen het hier zo erg verkloten dat westerse mannen nog liever naar azië gaan.
De derde wereld komt hier al langer plunderen en kort en klein slaan. Blanke mannen in Azië doen overigens niet aan plundering.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De lokale bevolking plunderen is geen oplossing voor een probleem hier.
Eigenlijk heel sad dat de mannen hier niet mee kunnen evolueren en geen kans meer maken bij de vrouwen zodat ze niet anders kunnen dan (schijnbaar) onderdanige vrouwtjes uit Azië te gaan halen.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:23 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Geomaxxing.
Eigenlijk heel sad dat de westerse vrouwen het hier zo erg verkloten dat westerse mannen nog liever naar azië gaan.
Hoe wil je dat mannen evolueren als volwassen vrouwen zich gedragen als verwende kinderen. beetje onzinnig niet?quote:Op woensdag 1 april 2026 19:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eigenlijk heel sad dat de mannen hier niet mee kunnen evolueren en geen kans meer maken bij de vrouwen zodat ze niet anders kunnen dan (schijnbaar) onderdanige vrouwtjes uit Azië te gaan halen.
Wij hebben dat toch prima gedaan op 2 generaties tijd...quote:Op woensdag 1 april 2026 19:55 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Hoe wil je dat mannen evolueren. beetje onzinnig niet.
Wat bedoel je precies leg uitquote:Op woensdag 1 april 2026 19:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wij hebben dat toch prima gedaan op 2 generaties tijd...
Wat is er sad aan naar Azië willen gaan? Veel plekken in Azië zijn genieten met blije mensen en lekker eten, en Nederland is toch een relatief saai land vol met chagerijnen dus ik snap het welquote:Op woensdag 1 april 2026 19:23 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Geomaxxing.
Nou ja, er is een bepaald type vrouw sinds Instagram, dat zich heel erg in de spotlights zet online en die helaas niet het beste voorbeeld geven: dubbele standaarden, absurd hoge (plastische) eisen, verwend, en vooral behoorlijk narcistisch. Ik vind dat relaties daar ook behoorlijk economisch (en dan bedoel ik niet per se financieel) benaderd worden, als in 'what's in it for me'? Niet van, ik wil iemand die van mij houdt, waar ik dingen mee kan delen, samen leuk hebben, nee eerder: hoe is deze persoon een aanvulling op MIJN leven. Er is geen 'ons' gedachte te bespeuren, alleen maar 'ik' en 'mijn'.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eigenlijk heel sad dat de mannen hier niet mee kunnen evolueren en geen kans meer maken bij de vrouwen zodat ze niet anders kunnen dan (schijnbaar) onderdanige vrouwtjes uit Azië te gaan halen.
Helemaal mee eens hoor. Zeker ook vermijden, dat soort types. Maar deze types zijn zeker geen meerderheid, de meeste vrouwen zijn normaal.quote:Op woensdag 1 april 2026 22:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nou ja, er is een bepaald type vrouw sinds Instagram, dat zich heel erg in de spotlights zet online en die helaas niet het beste voorbeeld geven: dubbele standaarden, absurd hoge (plastische) eisen, verwend, en vooral behoorlijk narcistisch. Ik vind dat relaties daar ook behoorlijk economisch (en dan bedoel ik niet per se financieel) benaderd worden, als in 'what's in it for me'? Niet van, ik wil iemand die van mij houdt, waar ik dingen mee kan delen, samen leuk hebben, nee eerder: hoe is deze persoon een aanvulling op MIJN leven. Er is geen 'ons' gedachte te bespeuren, alleen maar 'ik' en 'mijn'.
Rijk - Armquote:Op maandag 30 maart 2026 13:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Per jaar gaan er tientallen, zo niet honderden Westerse mannen naar Thailand, Cambodja of de Filippijnen om daar een bruid op te halen.
Andersom zie je dat echter nooit, dat Thaise, Cambodjaanse of Filipijnse mannen naar het westen komen reizen om een Westerse vrouw mee terug te nemen.
Ik vraag me af waardoor dat komt. 🤔
De zonnebril bij hem gaat nooit echt af. Zelfs in een matig verlichte parkeergarage fungeert de bril als een essentieel schild tegen middelmatigheid. Zijn haren glad gekamd met behulp van brylcreem. MAAR ..... hoewel hij eruitziet alsof hij elk moment een modeshow kan lopen met zijn Italiaanse maatpak, kan hij binnen drie seconden transformeren in een emotioneel wrak als zijn moeder (de enige vrouw die hij écht vreest) zegt dat de pastasaus deze keer iets te zout is.quote:Op zondag 5 april 2026 09:38 schreef Droopie het volgende:
In tegenstelling tot bv de Italiaanse (gok ik)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |