Lol Doe je het dan wel goed als ze het vragen moetquote:
Ik merk geen verschil in snelheid of gedrag. Het forum reageert precies zoals altijd.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
Soms ook wel op andere dagen.
Wat is alles ineens snel, trouwens
Een vraag hoeft niet te betekenen dat iets niet goed isquote:Op zondag 29 maart 2026 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol Doe je het dan wel goed als ze het vragen moet
O zie je alleen voor de zaterdag reclame makenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
Soms ook wel op andere dagen.
Wat is alles ineens snel, trouwens
Ligt aan de vraag, dat is waarquote:Op zondag 29 maart 2026 19:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een vraag hoeft niet te betekenen dat iets niet goed is
Hey Wurstjuhquote:
Wel zo eerlijkquote:
Hoe is het daar, nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Ja binnen 5 minuten vol, wat een gehunt ik heb alleen zitten kijken en lag in een deuk.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ging wel snel die topics voor 9u, lang geleden dat het zo snel ging
Lekker rustig aan gedaan en genoten van het mooie weer.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar, nog wat leuks gedaan vandaag?
ja dat was wel leukquote:Op zondag 29 maart 2026 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ging wel snel die topics voor 9u, lang geleden dat het zo snel ging
We deden vroeger wel record pogingen om een topic zo snel vol te makenquote:Op zondag 29 maart 2026 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja binnen 5 minuten vol, wat een gehunt ik heb alleen zitten kijken en lag in een deuk.![]()
Het is ook lang geleden dat het zo druk was rond die tijd
Het viel hier nog wel mee met het mooie weerquote:Op zondag 29 maart 2026 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker rustig aan gedaan en genoten van het mooie weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |