Bedoel je Ruth?quote:Op zondag 29 maart 2026 07:04 schreef tralalala het volgende:
Bij F1tv moet je als presentatrice een nare stem hebben, anders word je niet aangenomen.
Ha, gayyquote:Op zondag 29 maart 2026 07:05 schreef pmponer het volgende:
17 april in de agenda, een avond met Max Verstappen.
Jij ook.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:05 schreef flipsen het volgende:
Anyway, ik ga de race kijken dus hier weer weg. Enjoy!
Die heb ik toen afgezet. Daar had ik geen zin in om te kijken.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ook toen er maar 6 auto's aan de grid verschenen op Indianapolis?
Niet de laatste uren van FOK! in Amsterdam meemaken.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:05 schreef flipsen het volgende:
Anyway, ik ga de race kijken dus hier weer weg. Enjoy!
Dat voor Japanquote:Op zondag 29 maart 2026 07:05 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 0%
Paul Stoddart zijn gevloek gemist.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik toen afgezet. Daar had ik geen zin in om te kijken.
Is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:05 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 0%
gohquote:Op zondag 29 maart 2026 07:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is wel eens anders geweest.
Nou zegquote:
Ja jammer..dat had het nog een beetje leuk gemaakt....quote:
Er is meer F1 dan alleen Maxquote:Op zondag 29 maart 2026 07:08 schreef 3rr0r het volgende:
Ocon zal Max wel rammen en dan kunnen jullie weer verder slapen
@yvonne in paniek dat de FOK! servers nog niet kunnen verhuizenquote:Op zondag 29 maart 2026 07:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja jammer..dat had het nog een beetje leuk gemaakt....
Voor hoe lang?quote:
Nou zegquote:
Jinx!quote:
Sssssstt, eerste nog een formatie ronde en dan ook starten.quote:
Ach toen hadden ze tenminste nog wel V10’squote:Op zondag 29 maart 2026 07:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ook toen er maar 6 auto's aan de grid verschenen op Indianapolis?
Tuurlijk, dat was bizar en dus interessantquote:Op zondag 29 maart 2026 07:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ook toen er maar 6 auto's aan de grid verschenen op Indianapolis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |