Ja, maar ze zal haar baard wel laten staanquote:Op maandag 30 maart 2026 19:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff serieus, deze vrouw gaat dus naar de rechter. Zou ze weten dat ze in de rechtbank niet mag verschijnen in een Nikab?![]()
Zou ze dan wel zonder komen?
Komt ze met telefoon in opname stand binnen in de rechtzaal?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff serieus, deze vrouw gaat dus naar de rechter. Zou ze weten dat ze in de rechtbank niet mag verschijnen in een Nikab?![]()
Typerend ook weer voor radio 1. In gesprek gaan met een parasol.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Karima in gesprek bij radio 1 over het voorval. [ afbeelding ]
Paywall: https://www.ad.nl/binnenl(...)woon-horen~a74697b7/
Tsja, als ik haar zo zie snap ik de visboer wel.
Hoe weten ze zeker dat zij dat is?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Karima in gesprek bij radio 1 over het voorval. [ afbeelding ]
Paywall: https://www.ad.nl/binnenl(...)woon-horen~a74697b7/
Tsja, als ik haar zo zie snap ik de visboer wel.
Had die hatelijke kutideologie hier maar niet moeten zijn.quote:
Maar bij heeft haar niet om haar geloof geweigerd maar omdat die geen wandelende tafelkleed in zijn winkel wilt.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En in de grondwet staat dat discriminatie op basis van religie verboden is. Dat artikel weegt zwaarder en gaat boven het recht van de winkelier voor wat betreft weigeren van klanten.
De visboer mag niemand weigeren op basis van religie.
Wanneer was jij één met mensen waarvan de vrouwen hun gezicht moeten bedekken om niet besprongen te worden door muzelmannen?quote:
En bij ons naast wonen de buren. Grote auto voor de deur, maar kunnen niet meepraten over religie want daar hadden ze geen zin in.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:15 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij maakt een vergissing, ik ben tegen iedere religie omdat de leiders van de religies schuttingtaal gebruiken en verzinnen tegen de jongere generaties, zodat de jongere generaties niet mee kunnen doen met discussies over het reilen en zeilen van het land.
Dan zullen die buren van jou nooit ingewijd zijn in de steeds veranderende taal van de religieuze leiders.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En bij ons naast wonen de buren. Grote auto voor de deur, maar kunnen niet meepraten over religie want daar hadden ze geen zin in.
Waar de fuck heb jij het dan over? zet die tv toch eens uit man. En waarom zou ik 1 moeten zijn met die mensen? als ik 1 moet zijn met mensen die wereldwijd worden onderdrukt of worden aangevallen ,omdat de (social)media of de kudde gehersenspoelde kudde die worden aangestuurd dat ook zijn dan heb ik geen leven en kostbare energie meer over, waarom kiezen jullie altijd een kant in een verhaal?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wanneer was jij één met mensen waarvan de vrouwen hun gezicht moeten bedekken om niet besprongen te worden door muzelmannen?
Ik spreek ze nooit dus ik denk het welquote:Op maandag 30 maart 2026 21:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zullen die buren van jou nooit ingewijd zijn in de steeds veranderende taal van de religieuze leiders.
mja, daar kan je zelf nog zo sterk van overtuigd zijn, een rechter gaat daar niet in mee.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:08 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Maar bij heeft haar niet om haar geloof geweigerd maar omdat die geen wandelende tafelkleed in zijn winkel wilt.
Hij kan ook nog zeggen pinguïns zijn niet toegestaan.
Die vrouw zegt dat het om geloof gaat.
Daarbij had dit tafelkleed helemaal niet zonder haar man naar buiten gemogen.
Publiekelijk ophangen schande voor der familie.
Onze rechters kennende vermoed ik dat ze zich even moet identificeren voor een vrouw en dan gewoon met niqab de rechtbank in mag.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat is bij de papoea de peniskoker ook. Moeten we die dan ook maar zo gekleed overal binnen laten?quote:Op maandag 30 maart 2026 22:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
mja, daar kan je zelf nog zo sterk van overtuigd zijn, een rechter gaat daar niet in mee.
burka of nikab, dat zijn uitingen van een religie. ook al kan je het uitstekend als tafelkleed gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |