quote:🧠 Praktisch advies (belangrijk voor jou)
Gezien jouw context (Argentinië, lange afstanden, Patagonië):
👉 Hybride is hier eigenlijk geen logische keuze
Realistische opties:
✅ Beste keuze
Diesel (zoals Transit / Kangoo diesel)
Betrouwbaar, overal te repareren
⚠️ Elektrisch
Alleen bruikbaar:
stad
korte routes
Niet voor zuid-Argentinië
❌ Hybride
In theorie ideaal
In praktijk: niet beschikbaar + niet ondersteund
In Argentinië is het natuurlijk een ander verhaal maar voor ons was het totaal niet spannend om van diesel over te stappen naar electrisch. We hebben er ook nog geen dag spijt van gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:41 schreef flipsen het volgende:
Lijkt me heel spannend eigenlijk, van een diesel naar een elektrieke auto. Maar hier, met de onmetelijke afstanden, is het echt geen optie helaas. Je ziet hier ook bijna nergens oplaadpunten
We hebben straks nog een diesel, juist omdat we op vakantie vaak wat verder de de bergen/afgelegen streken intrekkenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:41 schreef flipsen het volgende:
Lijkt me heel spannend eigenlijk, van een diesel naar een elektrieke auto. Maar hier, met de onmetelijke afstanden, is het echt geen optie helaas. Je ziet hier ook bijna nergens oplaadpunten
Dus 11 uur aankomenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:10 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen, hier koffie met familie op de planning om 10 uur. Degene die dat bedacht heeft ook niet aan de zomertijd gedacht denk ik.![]()
Tot ooit!
Er is een heel programma geloof ik, en de relatie is al wat breekbaar dus stribbelen deze keer gewoon een beetje mee.quote:
Nou sterkte dan maar.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:46 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Er is een heel programma geloof ik, en de relatie is al wat breekbaar dus stribbelen deze keer gewoon een beetje mee.
Leuk! Ik moet nog steeds zaaien, heb nog niks gezaaid (en wel ook van die farmdream bakken liggen, en een hele grote box vol zaad). Volgend weekend dan maar.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:10 schreef Vanyel het volgende:
Ja plantjes!
Het is gelukt! Ik heb vorig weekend eindelijk gezaaid. Mezelf verwend met nieuwe bakken en zaaitrays van the farm Dream en na een week staan al alle tomaten (40) op 2 na te shinen![]()
De peper paprika aubergine doet er wat langer over naar ook alle bloemen behaalde de lavendel multifida doen gezellig mee.
Hoezee!
hopelijk heb je een leuke dag gehad?quote:Op zondag 29 maart 2026 19:11 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Leuk! Ik moet nog steeds zaaien, heb nog niks gezaaid (en wel ook van die farmdream bakken liggen, en een hele grote box vol zaad). Volgend weekend dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |