abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220443371
quote:
Op een praktijkschool aan de Nassaustraat in Oosterhout is vrijdag vlak voor twaalf uur kort brand uitgebroken. Daarbij zijn, voor zover bekend, vijf mensen gewond geraakt. Eerder was sprake van een ontplofte gasfles. Wat er precies met die gasfles is gebeurd, is nog onduidelijk. Mogelijk is er een steekvlam ontstaan.

De brand is ontstaan tijdens het bakken van pannenkoeken, meldt de Veiligheidsregio. Wat er precies met de gasfles is gebeurd, is nog onduidelijk. De fles is voor zover nu bekend niet ontploft, aldus de Veiligheidsregio.

Het is nog niet bekend hoe ernstig de verwondingen zijn en of het om leerlingen of docenten gaat.

De slachtoffers worden ter plaatse behandeld door ze te koelen, meldt de Veiligheidsregio. De brandweer is met meerdere voertuigen uitgerukt, onder meer met twee tankautospuiten. Er is ook een traumahelikopter ingezet.

De brandweer heeft de brand sinds half een onder controle.

https://www.omroepbrabant(...)ktijkschool-na-brand

[ Bericht 38% gewijzigd door Watmoetjenou op 27-03-2026 12:47:14 ]
pi_220443383
De eerste pannenkoek mislukt altijd..
  vrijdag 27 maart 2026 @ 12:52:12 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220443511
Wat een pannenkoek :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220443512
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 12:41 schreef DrDentz het volgende:
De eerste pannenkoek mislukt altijd..
:D :X :@
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220443821
Oei dat is flink klote.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220443841
quote:
Eerder was sprake van een ontplofte gasfles. Wat er precies met die gasfles is gebeurd, is nog onduidelijk.
quote:
Wat er precies met de gasfles is gebeurd, is nog onduidelijk.
Wat interesseert mij die gasfles nou, hoe is het met de pannenkoeken?
pi_220444593
Dan zal het onderzoek wel veel tijd in beslag nemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')