abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220533878
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:05 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hoezo prinsesjes ? Bij moslims gaat het bij dochters domweg om hun toekomstige waarde op de bruidsmarkt. Als iemand het meisje in haar blootje heeft mogen aanschouwen is dat dus waarde verlies plus gezichtsverlies voor haar vader.
Ook als meisjes meisjes in hun nakie zien?
Dat is dan hun probleem.
  woensdag 8 april 2026 @ 14:16:03 #202
3542 Gia
User under construction
pi_220533906
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:47 schreef r_one het volgende:

Ik denk het niet.
Tja, dan is er de keuze tussen zelf een half uur tot een uur in de stank zitten of het kind van handbal halen. Je kunt natuurlijk ook nog een Islamitische handbalvereniging oprichten. Ook nog een mogelijkheid.
  woensdag 8 april 2026 @ 14:17:51 #203
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220533916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:09 schreef r_one het volgende:

[..]
Ook als meisjes meisjes in hun nakie zien?
Dat is dan hun probleem.
Er is altijd een klein risico dat een man per ongeluk ff binnen kijkt hé. Dus naakt is altijd taboe.
Maar ik kan het niet uitsluiten dat gewoon helemaal niemand hun dochter naakt mag zien, dus ook geen andere meisjes.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220533931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Er is altijd een klein risico dat een man per ongeluk ff binnen kijkt hé. Dus naakt is altijd taboe.
Maar ik kan het niet uitsluiten dat gewoon helemaal niemand hun dochter naakt mag zien, dus ook geen andere meisjes.
Dan mogen ze fijn hun eigen halal verenigingen op gaan richten, met uitsluitend vrouwelijke leden (want stel je voor dat er per ongeluk eens een man zou kunnen binnenkijken.....).

Het beste spelen ze dan alleen in hun eigen halal handbalpoule (want stel je voor dar er per ongeluk van de tegenstander eens ..... afijn je snap wat ik bedoel).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2026 14:22:36 ]
pi_220533946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:16 schreef Gia het volgende:

[..]
Tja, dan is er de keuze tussen zelf een half uur tot een uur in de stank zitten of het kind van handbal halen.
Of niks van dat alles maar je eist gewoon dat de club naar jouw pijpen gaat dansen.
quote:
Je kunt natuurlijk ook nog een Islamitische handbalvereniging oprichten. Ook nog een mogelijkheid.
Je was me nét voor, zie ik nu :D
  woensdag 8 april 2026 @ 14:37:25 #206
78780 deedeetee
pi_220534000
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:22 schreef r_one het volgende:

[..]
Dan mogen ze fijn hun eigen halal verenigingen op gaan richten, met uitsluitend vrouwelijke leden (want stel je voor dat er per ongeluk eens een man zou kunnen binnenkijken.....).

Het beste spelen ze dan alleen in hun eigen halal handbalpoule (want stel je voor dar er per ongeluk van de tegenstander eens ..... afijn je snap wat ik bedoel).
Het zou me niks verbazen als ze dat maar wat graag zouden willen. Ik heb niet erg de indruk dat moslims echt van het type * we doen gezellig mee met jullie * zijn. Denk b.v. maar aan het aparte zwem uurtje voor moslima's dat sommige zwembaden hebben.

https://www.facebook.com/(...)imburg/?locale=nl_NL

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 08-04-2026 14:50:59 ]
pi_220534141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Het zou me niks verbazen als ze dat maar wat graag zouden willen. Ik heb niet erg de indruk dat moslims echt van het type * we doen gezellig mee met jullie mee * zijn. Denk b.v. maar aan het aparte zwem uurtje voor moslima's dat sommige zwembaden hebben.

Ik vind het helemaal prima ^O^

Ze doen maar. Dat betekent dat ik er op andere momenten (buiten hun zwemuurtje) ook geen last van heb he?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2026 14:43:57 ]
pi_220535599
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Het zou me niks verbazen als ze dat maar wat graag zouden willen. Ik heb niet erg de indruk dat moslims echt van het type * we doen gezellig mee met jullie * zijn. Denk b.v. maar aan het aparte zwem uurtje voor moslima's dat sommige zwembaden hebben.

Waar zie jij staan dat alleen moslims welkom zijn? Dat soort uurtjes zijn voor alle vrouwen. Omdat ze vaak onveilige gevoelens ervaren bij de aanwezigheid van mannen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220535615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:22 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat vind je wel spannend hè, kijken naar sportende vrouwen.

Waarom raakt het jou als man zo als vrouwen het niet toelaten dat mannen ze kunnen zien tijdens het sporten?

Vind je het niet erg seksistisch om als man te bepalen dat jij het recht hebt om vrouwen te zien sporten?
pi_220535927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:37 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Waar zie jij staan dat alleen moslims welkom zijn? Dat soort uurtjes zijn voor alle vrouwen. Omdat ze vaak onveilige gevoelens ervaren bij de aanwezigheid van mannen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Mannen".
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_220536458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:39 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]

Waarom raakt het jou als man zo als vrouwen het niet toelaten dat mannen ze kunnen zien tijdens het sporten?

Vind je het niet erg seksistisch om als man te bepalen dat jij het recht hebt om vrouwen te zien sporten?
Daar gaat het niet om, Jessica. Het gaat er om dat bepaalde groepen een voorrecht opeisen. Dat gaat in tegen het gelijkheidsbeginsel: gelijke monniken, gelijke kappen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 8 april 2026 @ 20:32:30 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220536496
flikker op met die kutislam.

Punt
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 8 april 2026 @ 20:33:17 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220536503
quote:

[..]

SPOILER
rot toch op man..

echt, doe zo'n burka aan als je jezelf zo ontzettend geweldig vindt, waan je jezelf die vrouw waar iedereen echt helemaal LEIP van wordt zodra ze je een haarlok van je zien, en laat ons met rust met je narcisme en egoïsme.

Toe, bedek je... nu. Want guttegut wat ben je bekoorlijk. Fuck off met je zelfliefde en zelfpijperij

Moet toch kut zijn, wetende dat het gros der mannen je geen flikker interesseert, met of zonder kopdoek.

[ Bericht 7% gewijzigd door EttovanBelgie op 08-04-2026 20:40:01 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 8 april 2026 @ 20:36:09 #214
78780 deedeetee
pi_220536536
quote:

[..]

SPOILER
Die onveiligheid voor vrouwen en meisjes heeft dan meestal met licht getinte mannen te maken. Het zou beter zijn om i.p.v. de meisjes/vrouwen te bedekken de jongens/mannen eens wat fatsoen bij te brengen. :P

quote:
Sinds twee jaar moeten mensen een pasje aanvragen om te kunnen zwemmen in Den Haag. De gemeente wilde daarmee de veiligheid beter waarborgen. Die maatregel werd genomen nadat er in een ander Haags zwembad grote overlast was van jongeren met een Marokkaanse en Turkse achtergrond.
  woensdag 8 april 2026 @ 20:43:15 #215
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220536608
quote:

[..]

SPOILER
Geregristeerd eind 2025

lol
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 8 april 2026 @ 20:44:13 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220536620
Islam is de dood van humanisme, secularisme, vrijheid en democatie.

Zou eens tijd worden dat men dat hier zou zien.

[ Bericht 61% gewijzigd door EttovanBelgie op 08-04-2026 20:50:03 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220536691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:39 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]

Doe effe normaal zeg }:|

En het ging om douchende meisjes. Of wou jij beweren ..... :(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2026 20:55:02 ]
  woensdag 8 april 2026 @ 20:57:56 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220536733
Flikker toch gewoon op met heel die kutislam.

Bevalt het hier niet? Rot op naar Saudi-Arabië, met je kopvodden, baarden, halal en ander primitief gejank
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')