Ook als meisjes meisjes in hun nakie zien?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hoezo prinsesjes ? Bij moslims gaat het bij dochters domweg om hun toekomstige waarde op de bruidsmarkt. Als iemand het meisje in haar blootje heeft mogen aanschouwen is dat dus waarde verlies plus gezichtsverlies voor haar vader.
Tja, dan is er de keuze tussen zelf een half uur tot een uur in de stank zitten of het kind van handbal halen. Je kunt natuurlijk ook nog een Islamitische handbalvereniging oprichten. Ook nog een mogelijkheid.quote:
Er is altijd een klein risico dat een man per ongeluk ff binnen kijkt hé. Dus naakt is altijd taboe.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Ook als meisjes meisjes in hun nakie zien?
Dat is dan hun probleem.
Dan mogen ze fijn hun eigen halal verenigingen op gaan richten, met uitsluitend vrouwelijke leden (want stel je voor dat er per ongeluk eens een man zou kunnen binnenkijken.....).quote:Op woensdag 8 april 2026 14:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Er is altijd een klein risico dat een man per ongeluk ff binnen kijkt hé. Dus naakt is altijd taboe.
Maar ik kan het niet uitsluiten dat gewoon helemaal niemand hun dochter naakt mag zien, dus ook geen andere meisjes.
Of niks van dat alles maar je eist gewoon dat de club naar jouw pijpen gaat dansen.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, dan is er de keuze tussen zelf een half uur tot een uur in de stank zitten of het kind van handbal halen.
Je was me nét voor, zie ik nuquote:Je kunt natuurlijk ook nog een Islamitische handbalvereniging oprichten. Ook nog een mogelijkheid.
Het zou me niks verbazen als ze dat maar wat graag zouden willen. Ik heb niet erg de indruk dat moslims echt van het type * we doen gezellig mee met jullie * zijn. Denk b.v. maar aan het aparte zwem uurtje voor moslima's dat sommige zwembaden hebben.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan mogen ze fijn hun eigen halal verenigingen op gaan richten, met uitsluitend vrouwelijke leden (want stel je voor dat er per ongeluk eens een man zou kunnen binnenkijken.....).
Het beste spelen ze dan alleen in hun eigen halal handbalpoule (want stel je voor dar er per ongeluk van de tegenstander eens ..... afijn je snap wat ik bedoel).
Ik vind het helemaal primaquote:Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze dat maar wat graag zouden willen. Ik heb niet erg de indruk dat moslims echt van het type * we doen gezellig mee met jullie mee * zijn. Denk b.v. maar aan het aparte zwem uurtje voor moslima's dat sommige zwembaden hebben.
https://www.facebook.com/(...)imburg/?locale=nl_NL
Waar zie jij staan dat alleen moslims welkom zijn? Dat soort uurtjes zijn voor alle vrouwen. Omdat ze vaak onveilige gevoelens ervaren bij de aanwezigheid van mannen.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze dat maar wat graag zouden willen. Ik heb niet erg de indruk dat moslims echt van het type * we doen gezellig mee met jullie * zijn. Denk b.v. maar aan het aparte zwem uurtje voor moslima's dat sommige zwembaden hebben.
https://www.facebook.com/(...)imburg/?locale=nl_NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind je wel spannend hè, kijken naar sportende vrouwen.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan mogen ze fijn hun eigen halal verenigingen op gaan richten, met uitsluitend vrouwelijke leden (want stel je voor dat er per ongeluk eens een man zou kunnen binnenkijken.....).
Het beste spelen ze dan alleen in hun eigen halal handbalpoule (want stel je voor dar er per ongeluk van de tegenstander eens ..... afijn je snap wat ik bedoel).
quote:Op woensdag 8 april 2026 18:37 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat alleen moslims welkom zijn? Dat soort uurtjes zijn voor alle vrouwen. Omdat ze vaak onveilige gevoelens ervaren bij de aanwezigheid van mannen."Mannen".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Daar gaat het niet om, Jessica. Het gaat er om dat bepaalde groepen een voorrecht opeisen. Dat gaat in tegen het gelijkheidsbeginsel: gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:39 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Dat vind je wel spannend hè, kijken naar sportende vrouwen.
Waarom raakt het jou als man zo als vrouwen het niet toelaten dat mannen ze kunnen zien tijdens het sporten?
Vind je het niet erg seksistisch om als man te bepalen dat jij het recht hebt om vrouwen te zien sporten?
[..]
Waar zie jij staan dat alleen moslims welkom zijn? Dat soort uurtjes zijn voor alle vrouwen. Omdat ze vaak onveilige gevoelens ervaren bij de aanwezigheid van mannen.rot toch op man..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt, doe zo'n burka aan als je jezelf zo ontzettend geweldig vindt, waan je jezelf die vrouw waar iedereen echt helemaal LEIP van wordt zodra ze je een haarlok van je zien, en laat ons met rust met je narcisme en egoïsme.
Toe, bedek je... nu. Want guttegut wat ben je bekoorlijk. Fuck off met je zelfliefde en zelfpijperij
Moet toch kut zijn, wetende dat het gros der mannen je geen flikker interesseert, met of zonder kopdoek.
[ Bericht 7% gewijzigd door EttovanBelgie op 08-04-2026 20:40:01 ]Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
[..]
Waar zie jij staan dat alleen moslims welkom zijn? Dat soort uurtjes zijn voor alle vrouwen. Omdat ze vaak onveilige gevoelens ervaren bij de aanwezigheid van mannen.Die onveiligheid voor vrouwen en meisjes heeft dan meestal met licht getinte mannen te maken. Het zou beter zijn om i.p.v. de meisjes/vrouwen te bedekken de jongens/mannen eens wat fatsoen bij te brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Sinds twee jaar moeten mensen een pasje aanvragen om te kunnen zwemmen in Den Haag. De gemeente wilde daarmee de veiligheid beter waarborgen. Die maatregel werd genomen nadat er in een ander Haags zwembad grote overlast was van jongeren met een Marokkaanse en Turkse achtergrond.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
[..]
Waar zie jij staan dat alleen moslims welkom zijn? Dat soort uurtjes zijn voor alle vrouwen. Omdat ze vaak onveilige gevoelens ervaren bij de aanwezigheid van mannen.Geregristeerd eind 2025SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Doe effe normaal zegquote:Op woensdag 8 april 2026 18:39 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Dat vind je wel spannend hè, kijken naar sportende vrouwen.
Waarom raakt het jou als man zo als vrouwen het niet toelaten dat mannen ze kunnen zien tijdens het sporten?
Vind je het niet erg seksistisch om als man te bepalen dat jij het recht hebt om vrouwen te zien sporten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |