abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2026 @ 17:07:35 #181
3542 Gia
User under construction
pi_220519924
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 13:17 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Klopt, maar dan kan je alsnog empathie tonen als de vrouw het erg ongemakkelijk vindt.
Eh, je toont altijd empathie als een vrouw aan 't baren is, ongeacht of de arts een man of een vrouw is.
pi_220519985
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Eh, je toont altijd empathie als een vrouw aan 't baren is, ongeacht of de arts een man of een vrouw is.
Ze bedoelt empathie tonen voor het feit dat ze het ongemakkelijk vindt dat een man met haar flamoes bezig is.

(en dan snel weer aan de slag en het kind halen, daar wordt-ie immers voor betaald)
pi_220520292
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 15:24 schreef RetepV het volgende:

[..]
Eh, zonder kleren was jij zeker nog wel Europeaan en echt niet hetzelfde als zij, als je begrijpt wat ik bedoel. Iets met gemiddelde lengte. :+

Het enige dat je mee had was dat waarschijnlijk elk van jouw collega's en studenten, stuk voor stuk, zich even beschaamd voelde, en dat gaf hen verbinding zodat ze zich niet voor elkaar hoefden te schamen. :P

Alla, na een tijdje wordt zoiets toch wel oud nieuws, en zal de innerlijke ophef wel weggeëbd zijn. Maar tenzij je klein geschapen bent voor een Europeaan, hebben ze het achter je rug om toch wel over je formaat gehad. Alleen al om nieuwelingen voor te bereiden op wat hen te wachten stond. ;)
Ja ja.

Als je je om dit soort zaken druk maakt, dan kan ik ook wel plaatsen waarom jij als Gen Xer met een Millenial in bed ligt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:40:20 #184
3542 Gia
User under construction
pi_220523924
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 17:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Ze bedoelt empathie tonen voor het feit dat ze het ongemakkelijk vindt dat een man met haar flamoes bezig is.

(en dan snel weer aan de slag en het kind halen, daar wordt-ie immers voor betaald)
Hoe doe je dat? Op twee verschillende manieren empathie tonen, om duidelijk te maken dat je empathie niet alleen voor de barensnood is, maar ook voor het feit dat het vervelend voor d'r is dat er nu even geen vrouwelijke arts is. Lijkt me best lastig. Je kunt hooguit zeggen dat je het vervelend voor haar vindt dat er geen vrouwelijke gynaecoloog aanwezig is, maar dat er, mogelijk, niks aan te doen is.

Overigens heb ik in alle gevallen liever te maken met een mannelijke dan een vrouwelijke arts. Mannen zijn over het algemeen veel rustiger en vriendelijker.
pi_220523939
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 16:18 schreef r_one het volgende:
Kameraad van mij kreeg vroeger ingeprent dat je van masturberen blind kunt worden.
Het is natuurlijk gewoon klinklare onzin dat je van masturbatie blind kan worden.
Van masturbatie kun je wel doof worden.
pi_220523949
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 16:18 schreef r_one het volgende:
Kameraad van mij kreeg vroeger ingeprent dat je van masturberen blind kunt worden. Twee jaar geleden kreeg-ie netvliesloslating, heeft nu nog zicht voor 10%.
@vosss?
pi_220525287
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is natuurlijk gewoon klinklare onzin dat je van masturbatie blind kan worden.
Van masturbatie kun je wel doof worden.
WAATTEH?
pi_220532961
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoe doe je dat? Op twee verschillende manieren empathie tonen, om duidelijk te maken dat je empathie niet alleen voor de barensnood is, maar ook voor het feit dat het vervelend voor d'r is dat er nu even geen vrouwelijke arts is. Lijkt me best lastig. Je kunt hooguit zeggen dat je het vervelend voor haar vindt dat er geen vrouwelijke gynaecoloog aanwezig is, maar dat er, mogelijk, niks aan te doen is.

Overigens heb ik in alle gevallen liever te maken met een mannelijke dan een vrouwelijke arts. Mannen zijn over het algemeen veel rustiger en vriendelijker.
Wat jij schrijft is precies het hele probleem. Mannelijke zorgverleners weten vaak niet hoe ze empathie moeten tonen voor vrouwen die het onplezierig vinden dat een man ze naakt ziet en aanraakt.

En dat raakt mogelijk ook precies die hele voetbalclub. Onvoldoende empathie voor kinderen die niet hun naakte lichaam aan anderen willen tonen.
  woensdag 8 april 2026 @ 12:13:05 #189
3542 Gia
User under construction
pi_220532994
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:07 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Wat jij schrijft is precies het hele probleem. Mannelijke zorgverleners weten vaak niet hoe ze empathie moeten tonen voor vrouwen die het onplezierig vinden dat een man ze naakt ziet en aanraakt.

En dat raakt mogelijk ook precies die hele voetbalclub. Onvoldoende empathie voor kinderen die niet hun naakte lichaam aan anderen willen tonen.
Men wil niet die bezwete en stinkende meiden in de auto hebben, wat ik best begrijp. Als die ouders ze zelf van en naar wedstrijden rijden, lijkt het mij opgelost. Zo niet, dan douchen. Heeft geen klap te maken met empathie, maar met hygiene en comfort.

Overigens is mijn, helaas zeer ruime ervaring, dat mannelijke artsen veel empathischer zijn naar vrouwen dan vrouwelijke.
pi_220533020
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:13 schreef Gia het volgende:

[..]
Men wil niet die bezwete en stinkende meiden in de auto hebben, wat ik best begrijp. Als die ouders ze zelf van en naar wedstrijden rijden, lijkt het mij opgelost. Zo niet, dan douchen. Heeft geen klap te maken met empathie, maar met hygiene en comfort.

Overigens is mijn, helaas zeer ruime ervaring, dat mannelijke artsen veel empathischer zijn naar vrouwen dan vrouwelijke.
Als je niet begrijpt wat “empathie voor hun gevoelens omtrent dit” betekent, zoek het dan op voordat je reageert.
  woensdag 8 april 2026 @ 12:29:45 #191
3542 Gia
User under construction
pi_220533081
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:18 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Als je niet begrijpt wat “empathie voor hun gevoelens omtrent dit” betekent, zoek het dan op voordat je reageert.
Het gaat niet om empathie. Je kunt best wel begrip hebben voor hun gevoelens en geloofsregels, maar toch niet die meiden ongewassen in je auto of bus willen. De regels van de club zijn zoals ze zijn en kun je of wil je daar niet aan voldoen, dan moet je tot een overeenkomst komen. Bijvoorbeeld door zelf als ouder (bij toerbeurt) zo'n 30 kilometer te rijden met 3 stinkende meiden in je auto.
Ik denk dat het niet kunnen/willen douchen argument snel van tafel verdwijnt.
pi_220533214
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Het gaat niet om empathie. Je kunt best wel begrip hebben voor hun gevoelens en geloofsregels, maar toch niet die meiden ongewassen in je auto of bus willen. De regels van de club zijn zoals ze zijn en kun je of wil je daar niet aan voldoen, dan moet je tot een overeenkomst komen. Bijvoorbeeld door zelf als ouder (bij toerbeurt) zo'n 30 kilometer te rijden met 3 stinkende meiden in je auto.
Ik denk dat het niet kunnen/willen douchen argument snel van tafel verdwijnt.
Ik denk het niet.
  woensdag 8 april 2026 @ 12:48:59 #193
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220533221
Het grootste probleem ging ook helemaal niet over het douchen maar over het tokkiegedrag van de ouders.
pi_220533228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:48 schreef Qarrad het volgende:
Het grootste probleem ging ook helemaal niet over het douchen maar over het tokkiegedrag van de ouders.
Exact!
pi_220533360
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:48 schreef Qarrad het volgende:
Dat was het gevolg.
Het grootste probleem was dat de ouders meenden dat regels niet voor hun tere prinsesjes hoeven te gelden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2026 13:15:38 ]
pi_220533559
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:11 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat was het gevolg.
Het grootste probleem was dat de ouders meenden dat regels niet voor hun tere prinsesjes hoeven te gelden.
Dus omdat er een machtsverschil is tussen de voetbalclub en de ouders, heeft de voetbalclub het recht om kinderen samen naakt in een ruimte te zetten?

Ergens kan ik nog begrijpen dat die ouders uit hun panty schoten.
pi_220533578
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:39 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Dus omdat er een machtsverschil is tussen de voetbalclub en de ouders, heeft de voetbalclub het recht om kinderen samen naakt in een ruimte te zetten?

Ergens kan ik nog begrijpen dat die ouders uit hun panty schoten.
Het zijn de regels van de club, heeft niks met machtsverschil ( :') ) te maken.
Als het je niet past, zeg je toch gewoon je lidmaatschap op. Niemand die je tegen zal houden.
pi_220533662
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:41 schreef r_one het volgende:

[..]
Het zijn de regels van de club, heeft niks met machtsverschil ( :') ) te maken.
Als het je niet past, zeg je toch gewoon je lidmaatschap op. Niemand die je tegen zal houden.
Er is wel een machtsverschil, want de club legt de regels op.

En je kan een vereniging alleen op het moment genoemd in de statuten opzeggen.

Naast dat als die 3 ouders ipv ruzie maken naar de rechter waren gegaan ze 100% gelijk hadden gekregen.
pi_220533766
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:47 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Er is wel een machtsverschil, want de club legt de regels op.
Als je dát al 'machtsverschil' wilt noemen, zul je het nog erg zwaar krijgen in het leven. :')

O ja: wel eens van de ALV gehoord? :{w
quote:
En je kan een vereniging alleen op het moment genoemd in de statuten opzeggen.
Misschien nóg beter dat ze zich helemaal niet hadden aangemeld?
quote:
Naast dat als die 3 ouders ipv ruzie maken naar de rechter waren gegaan ze 100% gelijk hadden gekregen.
Want?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2026 13:52:12 ]
  woensdag 8 april 2026 @ 14:05:51 #200
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220533863
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:11 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat was het gevolg.
Hoezo prinsesjes ? Bij moslims gaat het bij dochters domweg om hun toekomstige waarde op de bruidsmarkt. Als iemand het meisje in haar blootje heeft mogen aanschouwen is dat dus waarde verlies plus gezichtsverlies voor haar vader.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220533878
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:05 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Hoezo prinsesjes ? Bij moslims gaat het bij dochters domweg om hun toekomstige waarde op de bruidsmarkt. Als iemand het meisje in haar blootje heeft mogen aanschouwen is dat dus waarde verlies plus gezichtsverlies voor haar vader.
Ook als meisjes meisjes in hun nakie zien?
Dat is dan hun probleem.
  woensdag 8 april 2026 @ 14:16:03 #202
3542 Gia
User under construction
pi_220533906
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:47 schreef r_one het volgende:

Ik denk het niet.
Tja, dan is er de keuze tussen zelf een half uur tot een uur in de stank zitten of het kind van handbal halen. Je kunt natuurlijk ook nog een Islamitische handbalvereniging oprichten. Ook nog een mogelijkheid.
  woensdag 8 april 2026 @ 14:17:51 #203
78780 deedeetee
pi_220533916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:09 schreef r_one het volgende:

[..]
Ook als meisjes meisjes in hun nakie zien?
Dat is dan hun probleem.
Er is altijd een klein risico dat een man per ongeluk ff binnen kijkt hé. Dus naakt is altijd taboe.
Maar ik kan het niet uitsluiten dat gewoon helemaal niemand hun dochter naakt mag zien, dus ook geen andere meisjes.
pi_220533931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Er is altijd een klein risico dat een man per ongeluk ff binnen kijkt hé. Dus naakt is altijd taboe.
Maar ik kan het niet uitsluiten dat gewoon helemaal niemand hun dochter naakt mag zien, dus ook geen andere meisjes.
Dan mogen ze fijn hun eigen halal verenigingen op gaan richten, met uitsluitend vrouwelijke leden (want stel je voor dat er per ongeluk eens een man zou kunnen binnenkijken.....).

Het beste spelen ze dan alleen in hun eigen halal handbalpoule (want stel je voor dar er per ongeluk van de tegenstander eens ..... afijn je snap wat ik bedoel).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2026 14:22:36 ]
pi_220533946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:16 schreef Gia het volgende:

[..]
Tja, dan is er de keuze tussen zelf een half uur tot een uur in de stank zitten of het kind van handbal halen.
Of niks van dat alles maar je eist gewoon dat de club naar jouw pijpen gaat dansen.
quote:
Je kunt natuurlijk ook nog een Islamitische handbalvereniging oprichten. Ook nog een mogelijkheid.
Je was me nét voor, zie ik nu :D
  woensdag 8 april 2026 @ 14:37:25 #206
78780 deedeetee
pi_220534000
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:22 schreef r_one het volgende:

[..]
Dan mogen ze fijn hun eigen halal verenigingen op gaan richten, met uitsluitend vrouwelijke leden (want stel je voor dat er per ongeluk eens een man zou kunnen binnenkijken.....).

Het beste spelen ze dan alleen in hun eigen halal handbalpoule (want stel je voor dar er per ongeluk van de tegenstander eens ..... afijn je snap wat ik bedoel).
Het zou me niks verbazen als ze dat maar wat graag zouden willen. Ik heb niet erg de indruk dat moslims echt van het type * we doen gezellig mee met jullie * zijn. Denk b.v. maar aan het aparte zwem uurtje voor moslima's dat sommige zwembaden hebben.

https://www.facebook.com/(...)imburg/?locale=nl_NL

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 08-04-2026 14:50:59 ]
pi_220534141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Het zou me niks verbazen als ze dat maar wat graag zouden willen. Ik heb niet erg de indruk dat moslims echt van het type * we doen gezellig mee met jullie mee * zijn. Denk b.v. maar aan het aparte zwem uurtje voor moslima's dat sommige zwembaden hebben.

Ik vind het helemaal prima ^O^

Ze doen maar. Dat betekent dat ik er op andere momenten (buiten hun zwemuurtje) ook geen last van heb he?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2026 14:43:57 ]
pi_220535599
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Het zou me niks verbazen als ze dat maar wat graag zouden willen. Ik heb niet erg de indruk dat moslims echt van het type * we doen gezellig mee met jullie * zijn. Denk b.v. maar aan het aparte zwem uurtje voor moslima's dat sommige zwembaden hebben.

Waar zie jij staan dat alleen moslims welkom zijn? Dat soort uurtjes zijn voor alle vrouwen. Omdat ze vaak onveilige gevoelens ervaren bij de aanwezigheid van mannen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220535615
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:22 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat vind je wel spannend hè, kijken naar sportende vrouwen.

Waarom raakt het jou als man zo als vrouwen het niet toelaten dat mannen ze kunnen zien tijdens het sporten?

Vind je het niet erg seksistisch om als man te bepalen dat jij het recht hebt om vrouwen te zien sporten?
pi_220535927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:37 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Waar zie jij staan dat alleen moslims welkom zijn? Dat soort uurtjes zijn voor alle vrouwen. Omdat ze vaak onveilige gevoelens ervaren bij de aanwezigheid van mannen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Mannen".
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')