Je bent duidelijk nooit vrijwilliger geweest bij een jeugd/sportvereniging als je niet begrijpt wat ik daarmee bedoel.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nu weer mee?
Natuurlijk is een sportvereniging geen kinderopvang, je komt daar primair om sport te beoefenen.
Nee, dus ik ben benieuwd wat je bedoelt.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:20 schreef Ivo1985 het volgende:
Je bent duidelijk nooit vrijwilliger geweest bij een jeugd/sportvereniging als je niet begrijpt wat ik daarmee bedoel.
Genoeg voetbal ouders zonder islam achtergrond die zich ook misdragen. Prima geïntegreerd.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:29 schreef Lyrebird het volgende:
Als professionele immigrant kijk ik hoofdschuddend naar het geklungel van deze ouders. Je wilt met alle geweld in Nederland wonen, maar je wilt je niet conformeren aan de Nederlandse norm. Begin er dan niet aan. Ga gewoon terug naar waar je vandaan komt, dan kun je daar je dochters kort houden, ze niet laten douchen, en tegen andere mensen schreeuwen.
Zo'n dooddoener dit.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Genoeg voetbal ouders zonder islam achtergrond die zich ook misdragen. Prima geïntegreerd.
quote:Op maandag 30 maart 2026 22:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Genoeg voetbal ouders zonder islam achtergrond die zich ook misdragen. Prima geïntegreerd.
Nee hoor. Gewoon realiteit. Het zegt wat over de mensen om ze te pakken op hun geloof. Meteen kunnen het geen Nederlanders zijn. Inmiddels is er al een derde en vierde generatie hier. Wanneer noemen we ze Nederlander? Hun gedrag is tokkkie en spreek ze daarop aan en niet op hun eventuele immigrant zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:22 schreef matspontius het volgende:
[..]![]()
je naald blijft weer eens hangen
Dus het gaat hier niet over de achterliggende cultuur en de daarbij behorende achterlijke gedachten over naakt douchen, bedekt zijn en dat soort zandbak moraliteit?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon realiteit. Het zegt wat over de mensen om ze te pakken op hun geloof. Meteen kunnen het geen Nederlanders zijn. Inmiddels is er al een derde en vierde generatie hier. Wanneer noemen we ze Nederlander? Hun gedrag is tokkkie en spreek ze daarop aan en niet op hun eventuele immigrant zijn.
Ze halen er zelf Muslims Rights Watch bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:43 schreef potjecreme het volgende:
Nee hoor. Gewoon realiteit. Het zegt wat over de mensen om ze te pakken op hun geloof.
Hij bedoelt dat er bij heel veel verenigingen 'diensten' zijn voor ouders, waar sommige ouders zich aan onttrekken. Ze dumpen hun kind om zelf weer een middagje vrij te zijn.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Nee, dus ik ben benieuwd wat je bedoelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |