Lees dat OnePlus gaat vertrekken uit Europa. Dat is dan niet handig.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:26 schreef DoubleDip het volgende:
Ik vind OxygenOS wel fijn en had voorheen ook Samsung. Bediening is prima te doen.
Ow ok Dankje!quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat je meer mensen met kennis van zaken zult vinden in DIG
Dit wist ik nog niet. Dan inderdaad niet zo handig.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Lees dat OnePlus gaat vertrekken uit Europa. Dat is dan niet handig.
https://tweakers.net/nieu(...)oot-deel-europa.html
Lijkt ColorOS er een beetje op?
Ik weet niet meer precies wat het was, maar iets irriteerde mij enorm aan de bediening van die Zenfone 10.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:54 schreef Farenji het volgende:
Ik vind de vrij sobere schil van de asus zenfone juist veel fijner dan die bloated schil van samsung met al die onzin eromheen.
Waarom geen Pixel, Android zoals het hoort te zijn zonder meuk/schil?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:32 schreef vosss het volgende:
Vrijdagmiddag-schopje.
Iemand nog wat zinnigs bij te dragen?
Geen idee. Ik vind de schil van Samsung keifijn. Ik ben verre van een poweruser. Dus zo licht mogelijk hoeft allemaal niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Waarom geen Pixel, Android zoals het hoort te zijn zonder meuk/schil?
En wat maakt je haat voor IOS dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:51 schreef Mrs.Peel het volgende:
Samsung all the way hier, haat aan Apple/iOS. En beetje autistisch ben ik ook wel, ik houd NIET van verandering. Maat ook niet van drukte. Nu komt het punt dat ik wil maken: sinds kort gebruik ik (op m'n Samsung) niet de vooraf geīnstalleerde One UI, maar de Niagara launcher. Lekker minimalistisch, dus veel rustiger voor brein en ogen, en ik ben om. Moraal: je kunt altijd wennen, ook andere systemen kunnen prima zijn!
Anders probeer je eens een andere launcher, en als je niet duizend doden sterft, dan weet je dat je ook wel bij een ander merk kunt landen.
Vast niet op juiste gronden, maar als je zo aan Android gewend bent, is iOS onlogisch. Zoon moet voor school met een iPad en dat ding en ik zijn geen vrienden.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En wat maakt je haat voor IOS dan?
Omdat mijn oog van die netvliesloslating naar alle waarschijnlijkheid fubar is en een groter scherm dus wel handig is nu.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom niet de S25 ipv S25+ of S25FE?
Wat is het verschil?
De gewone S25 is niet te groot, met 1 hand te bedienen.
En anders het Brabantse operating system: OSs
Ik ben fan van grote telefoons. Formaat ultra.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat mijn oog van die netvliesloslating naar alle waarschijnlijkheid fubar is en een groter scherm dus wel handig is nu.
De S25 is net zo groot als de S23 ongeveer
Hmz, die met blauwe achterkant is wel gaaf.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik ben fan van grote telefoons. Formaat ultra.
Oneplus 13 is dat formaat en blijft een top toestel wat ik nog steeds kan aanraden. Krijgt android updates tot android 19 en security updates tot 2031. Is in sommige aspecten beter dan de nieuwe Oneplus 15 van dit jaar en omdat hij van vorig jaar is nu ook wat goedkoper.
Voor ¤899 krijg je 16gb ram (vs 8gb in S25fe en 12gb in S25 Ultra). 512gb opslag, 6000mah batterij, 100w fast charging en de beste snapdragon cpu van vorig jaar. De hardware in deze telefoon is top spec en vergelijkbaar met Ultra series.
Enige nadeel wat ik kan bedenken is het curved scherm. Ik moet UV lijm screenprotectors gebruiken, vandaag toevallig weer een vervangen, maar dat is wel een gekut. Als het er eenmaal opzit perfect maar wel een gekloot om te installeren.
Nou ja krijg je.... Als je eerst 900 euri doneert dan. Het is een behoorlijke hoop duiten voor die marginale dingen. Voor plusminus een kwart van dat kun je alles ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |