quote:
Op dinsdag 14 april 2026 17:44 schreef Elan het volgende:[..]
I know maar ze baseren wat je mag huren op je bruto salaris. Dus als je 3.5 x de huursom moet verdienen per maand moet je voor een huurhuis van 2000 euro zit je op 7k bruto

Het zal mij tijd wel duren , ik heb nog twee kamer bewoners die ik tzt ga promoveren tot mantelzorgers
Met mijn eigen kinderen gaat het meer dan goed
men zou mij een half jaartje tot dictator moeten benoemen dan zou ik wel es wat veranderen
De hyptermijn van 30 jaar naar 40 jaar
De arbeidskorting op 12000 euro, en de arbeidskorting voor AOW ers gelijk maken aan die van jonger dan AOW leeftijd
De pensioenafdracht voortaan volledig maandelijks bij het brutoloon. aanvullend pensioen voortaan zelf regelen
AOW premie volledig fiscaliseren
Vermogensbelasting en boxenstelsel afschaffen
Toeslagen in 10 jaar afbouwen , HRA ook, HWF ook
Woningbouw, ieder dorp eenmalig 200 woningen erbij , in 10 jaar realiseren, de helft Premie A koop
Zelfstandigenwet asap effectueren
Airport Lelystad volgende week open, lelylijn naar groningen / denemarken aanleggen
In ieder dorp sociale huisvestingcomplexen voor ouderen realiseren met toegang controle
Alle sociale huur woningen verkopen aan bewoners tegen 60% van de WOZ waarde, daarmee staat de staatsschuld op 0,0
Alle netto winst van woningbouwverenigingen jaarlijks teruggeven aan de huurders in % van betaalde huur
In de Flevopolder 10.000 wooncontainers neerzetten voor de zieligste asielzoekers en statushouders
[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 15-04-2026 07:08:38 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels