Te laat. Nu meer koffie.quote:
Zout in je koffiequote:
Hij loopt gewoon bevelen uit te delen op de maandarghochtend. De brutaliteit.quote:
Alhoewel dat iets is wat ik zo zou kunnen doen met m'n muffe slaapkop, is dat vandaag (nog) niet gebeurdquote:
quote:Op maandag 20 april 2026 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alhoewel dat iets is wat ik zo zou kunnen doen met m'n muffe slaapkop, is dat vandaag (nog) niet gebeurd
Ik dacht die heeft ook een open mondquote:Op maandag 20 april 2026 10:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon bevelen uit te delen op de maandarghochtend. De brutaliteit.
Ik ben Stig, ik mag dat!quote:Op maandag 20 april 2026 10:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon bevelen uit te delen op de maandarghochtend. De brutaliteit.
GROTE BEK BEDOEL JE!quote:Op maandag 20 april 2026 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik dacht die heeft ook een open mond
Bakkes ukkie!quote:
Nou nou!quote:Op maandag 20 april 2026 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn broer zou zeggen: MUIL HOUWE
Faxiequote:
Zal jouw duck eens tapen!quote:Op dinsdag 21 april 2026 08:27 schreef Barbusse het volgende:
Iets zegte dat 'ductape' het lokwoordje was hier...
Als je daarmee bedoelt dat je magret de canard voor me gaat maken, maak je me blijquote:Op dinsdag 21 april 2026 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw duck eens tapen!
quote:Op dinsdag 21 april 2026 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat je magret de canard voor me gaat maken, maak je me blij
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 21 april 2026 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon een glas water dus
Bij jou gaat het 9 van de 10 keer over drankquote:
Tja, eend zwemt graag he? 't Liefst in Malbecquote:Op dinsdag 21 april 2026 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij jou gaat het 9 van de 10 keer over drank
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |