Heel mooi! Het geluid van de pianospel is ook prachtigquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:18 schreef kree het volgende:
op Google Drive stond ie
https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link
hmm heb de hele tekst en dingen er ook nog over.
mss dat is grappig want ging er vooraan voor af totdat er ooit een muzikaal idee was sowieso.
maar oke begrijp wel dat ik dit schreef en vroeg om mensen me te helpen omdat ik wel een verhaal had, maar geen idee om het op te schrijven.
thanksquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Heel mooi! Het geluid van de pianospel is ook prachtig
Ja snap ik! Kan me het goed inbeelden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
thanks![]()
Deed er wel mijn best voor, helaas tot nu toe nog steeds niet meer van gemaakt, maar komt ook ik druk en alle druk en andere liedjes die ff belangrijker waren.
Tis wel aardig verhaal ff over wat ik ermee wilde vertellen, kan vast beter. maar als eerste uitgewerkt met muziek vond ik het redelijk oke.
delen werkt ff niet vanaf google.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja snap ik! Kan me het goed inbeelden.
Nou fijne avond mensen. Ik ga lekker slapen
Slaaplekker iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Het is een mooi lied kree, maar heb je alle shit van het verleden opgelost?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:44 schreef kree het volgende:
ik heb onderhand denk aardig oke leven? alle shit van verleden wel opgelost.
maar denk ook ben ik nog vrijgezel. en hoewel dat heerlijk is moet ik zeggen. mis je soms iemand ofzo. Denk als je mij vraagt waar zit je dan mee, dan is dat het wel.
En weet ik kan alle kanten op. geen geld zorgen meer nu onderhand. maarja alleen is maar alleen. en weet zeker dat er veel meer zijn die hier mee zitten wss.
dat lied was meer paar jaar terug.... en nu nog steeds heb ik die gedachten, van welke kant moet je op/. naja dat probeerde ik beetje te beschrijven in het liedje.
eerlijk antwoord, gedeeltelijk enzo, zijn er nog dingen... vast nog.quote:Op zondag 7 juni 2026 01:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een mooi lied kree, maar heb je alle shit van het verleden opgelost?
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
delen werkt ff niet vanaf google.
kopieZijn Tessa Peter en Wim ook users van Fok!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
alleen tessa en is niet haar username hier. rest van bandje enzo.quote:Op zondag 7 juni 2026 02:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zijn Tessa Peter en Wim ook users van Fok!?
het was ontstaan als ik vroeg om hulp met liedje te vragen. En oke ik weet niet of iedereen dan weer zo wil met username.quote:
al 20 jaar niet meer hoor. maarja oke ik weet dat jullie dat verhaal kennen, nog nooit zo drama geweest, meer hier dus als in het echt.quote:
ow duidelijkquote:Op zondag 7 juni 2026 02:32 schreef kree het volgende:
[..]
alleen tessa en is niet haar username hier. rest van bandje enzo.
Er was toen meer drama dan er nu soms is?quote:Op zondag 7 juni 2026 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
al 20 jaar niet meer hoor. maarja oke ik weet dat jullie dat verhaal kennen, nog nooit zo drama geweest, meer hier dus als in het echt.
maarja geen groupies meer van 16 nu
niet dat dat verder wat uitmaakt. ik was er blij mee hoor dat er iemand hier was die me ff beetje hielp.quote:
Zoiets is In Katwijk uiteraard geen probleem.quote:Op zondag 7 juni 2026 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
al 20 jaar niet meer hoor. maarja oke ik weet dat jullie dat verhaal kennen, nog nooit zo drama geweest, meer hier dus als in het echt.
maarja geen groupies meer van 16 nu
ja waar maar op andere manier. vroeger kon er toch meer en zeg ik eerlijk. En oke dan kreeg je ook ban.quote:Op zondag 7 juni 2026 02:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er was toen meer drama dan er nu soms is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |