abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220975362
op Google Drive stond ie

https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link

hmm heb de hele tekst en dingen er ook nog over.
mss dat is grappig want ging er vooraan voor af totdat er ooit een muzikaal idee was sowieso.

maar oke begrijp wel dat ik dit schreef en vroeg om mensen me te helpen omdat ik wel een verhaal had, maar geen idee om het op te schrijven.

weet ook dat dit eruit kwam als probeersels, het had wss veel beter opgenomen kunnen worden enzo.
Maar oke nog steeds niet zover dat dat gebeurde, dus beetje de "try out" hoor je hier met mobieltje opgenomen.

Ik zing en speel dit dus niet, maar gedaan door met bandje waar ik nu mee speel :)
Do what you love, love what you do!
pi_220975389
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:18 schreef kree het volgende:
op Google Drive stond ie

https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link

hmm heb de hele tekst en dingen er ook nog over.
mss dat is grappig want ging er vooraan voor af totdat er ooit een muzikaal idee was sowieso.

maar oke begrijp wel dat ik dit schreef en vroeg om mensen me te helpen omdat ik wel een verhaal had, maar geen idee om het op te schrijven.
Heel mooi! Het geluid van de pianospel is ook prachtig ^O^
pi_220975393
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:21 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Heel mooi! Het geluid van de pianospel is ook prachtig ^O^
thanks O+

Deed er wel mijn best voor, helaas tot nu toe nog steeds niet meer van gemaakt, maar komt ook ik druk en alle druk en andere liedjes die ff belangrijker waren.

Tis wel aardig verhaal ff over wat ik ermee wilde vertellen, kan vast beter. maar als eerste uitgewerkt met muziek vond ik het redelijk oke.
pi_220975435
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:23 schreef kree het volgende:

[..]
thanks O+

Deed er wel mijn best voor, helaas tot nu toe nog steeds niet meer van gemaakt, maar komt ook ik druk en alle druk en andere liedjes die ff belangrijker waren.

Tis wel aardig verhaal ff over wat ik ermee wilde vertellen, kan vast beter. maar als eerste uitgewerkt met muziek vond ik het redelijk oke.
Ja snap ik! Kan me het goed inbeelden.

Nou fijne avond mensen. Ik ga lekker slapen :)
Slaaplekker iedereen.
pi_220975460
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:29 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja snap ik! Kan me het goed inbeelden.

Nou fijne avond mensen. Ik ga lekker slapen :)
Slaaplekker iedereen.
delen werkt ff niet vanaf google.

kopie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220975466
zal je beter linkje doen met opmaak als google meewerkt :). maar ter idee.
pi_220975482
semie christelijk was dat, maar ook omdat daar wat hulp vandaan kwam. wilde het meer als liedje bedoelen die niet alleen voor iemand was die denkt christelijk is het enige of de oplossing.

Niet helemaal gelukt, maar alsnog zo voelde ik het toen.
pi_220975528
ik heb onderhand denk aardig oke leven? alle shit van verleden wel opgelost.

maar denk ook ben ik nog vrijgezel. en hoewel dat heerlijk is moet ik zeggen. mis je soms iemand ofzo. Denk als je mij vraagt waar zit je dan mee, dan is dat het wel.

En weet ik kan alle kanten op. geen geld zorgen meer nu onderhand. maarja alleen is maar alleen. en weet zeker dat er veel meer zijn die hier mee zitten wss.
dat lied was meer paar jaar terug.... en nu nog steeds heb ik die gedachten, van welke kant moet je op/. naja dat probeerde ik beetje te beschrijven in het liedje.
pi_220975695
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:16 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Topper! Alles goed? :)
Ja, nog steeds :P

En daaro? Is weer even geleden volgens mij
pi_220975801
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:44 schreef kree het volgende:
ik heb onderhand denk aardig oke leven? alle shit van verleden wel opgelost.

maar denk ook ben ik nog vrijgezel. en hoewel dat heerlijk is moet ik zeggen. mis je soms iemand ofzo. Denk als je mij vraagt waar zit je dan mee, dan is dat het wel.

En weet ik kan alle kanten op. geen geld zorgen meer nu onderhand. maarja alleen is maar alleen. en weet zeker dat er veel meer zijn die hier mee zitten wss.
dat lied was meer paar jaar terug.... en nu nog steeds heb ik die gedachten, van welke kant moet je op/. naja dat probeerde ik beetje te beschrijven in het liedje.

Het is een mooi lied kree, maar heb je alle shit van het verleden opgelost?
pi_220975802
:o
pi_220976060
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 01:34 schreef Shii het volgende:

[..]
Het is een mooi lied kree, maar heb je alle shit van het verleden opgelost?
eerlijk antwoord, gedeeltelijk enzo, zijn er nog dingen... vast nog.

maar oke liedje schreven we meer toen het veel meer "donker" eruit zag. Hoop dus nu wel opgelost trouwens.
pi_220976064
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:33 schreef kree het volgende:

[..]
delen werkt ff niet vanaf google.

kopie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn Tessa Peter en Wim ook users van Fok!?
Smile, it's free therapy.
pi_220976066
dat hele liedje is beetje inkijk in mijn leven en hoe ik me toen voelde. En best beetje hulpeloos kan ik wel zeggen of niet weten hoe en wat.

Daar komt het liedje uit, gelukkig onderhand gaat het beter hoor dus geen zorgen. Maar oke tis waardevol liedje denk om toch ff te bewaren, Of er ooit nog wat meer mee gaat gedaan worden, geen idee.

Maar ik hoopte vooral beetje dat het mss mensen aanspreekt ofzo en weten niet de enige erin.
pi_220976067
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:30 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Zijn Tessa Peter en Wim ook users van Fok!?
alleen tessa en is niet haar username hier. rest van bandje enzo.
pi_220976068
Kree heeft groupies :o
pi_220976069
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:33 schreef Faxie het volgende:
het was ontstaan als ik vroeg om hulp met liedje te vragen. En oke ik weet niet of iedereen dan weer zo wil met username.

dus tessa was van fok ja rest beetje bandje en ook hulp van nodig voor het muzikale. Ik heb het aardig omschreven denk in wat ik wilde. maar van dat en naar muziek is ook nog best wel lastig kan ik zeggen ;0

Naja er kwam iets uit. En die er aan mee hielpen zeggen vast zelf wel als ze dat willen :)

moet wel zeggen al met al, tis wel leuk enzo om met elkaar dan een tekst te bedenken die ook kan werken op muziek.

nog hier foutjes in, en die wss makkelijk te herstellen zijn. Maar het liep beetje dood helaas.
naja iig eerste opzet uit gekomen.
  zondag 7 juni 2026 @ 02:37:52 #293
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220976072
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:33 schreef Faxie het volgende:
Van 16.
...hier om je mars te breken.
pi_220976074
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:37 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Van 16.
al 20 jaar niet meer hoor. maarja oke ik weet dat jullie dat verhaal kennen, nog nooit zo drama geweest, meer hier dus als in het echt.

maarja geen groupies meer van 16 nu :)
pi_220976075
ook geen dikke flessen whiskey meer die ik opzuip alsof het water is. LOL

tis wel anders geworden.
pi_220976077
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:32 schreef kree het volgende:

[..]
alleen tessa en is niet haar username hier. rest van bandje enzo.
ow duidelijk _O- _O-
pi_220976078
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:40 schreef kree het volgende:

[..]
al 20 jaar niet meer hoor. maarja oke ik weet dat jullie dat verhaal kennen, nog nooit zo drama geweest, meer hier dus als in het echt.

Er was toen meer drama dan er nu soms is? :D
pi_220976080
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:42 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
ow duidelijk _O- _O-
niet dat dat verder wat uitmaakt. ik was er blij mee hoor dat er iemand hier was die me ff beetje hielp.

Maar ook alweer lang terug.
  zondag 7 juni 2026 @ 02:44:18 #299
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220976081
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:40 schreef kree het volgende:

[..]

Zoiets is In Katwijk uiteraard geen probleem.
...hier om je mars te breken.
pi_220976082
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 02:43 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Er was toen meer drama dan er nu soms is? :D
ja waar maar op andere manier. vroeger kon er toch meer en zeg ik eerlijk. En oke dan kreeg je ook ban.

Nu nog steeds btw, maar op andere manier als toen. zeg maar kon wat meer denk ik en was hele kracht van fok. Jammer dat dat weg is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')