Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had deze ouderwetse kaapIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
heb toevallig vandaag best lang naar mezelf gekeken in de spiegel..quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb eventjes geen spiegel voor je
en zat te rukken onder het schort wat ik aanhad
want er stond ook een dame achter mij, je zuster.. die was m'n haren aan het knippen
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.![]()
Ja, je houd wel oude dametjes he, ouwe smeerpijpquote:Op donderdag 26 maart 2026 15:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
heb toevallig vandaag best lang naar mezelf gekeken in de spiegel..
en zat te rukken onder het schort wat ik aanhad
want er stond ook een dame achter mij, je zuster.. die was m'n haren aan het knippen
Nog 42.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Nog 21quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog weet ik veel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kloptquote:Op donderdag 26 maart 2026 15:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja, je houd wel oude dametjes he, ouwe smeerpijp
tranny 4twZonder het woord van God is er alleen duisternis.
Gokje, het liefst viesdikke. Van die zeg maar olievlekken in het water waarbij het okselhaar er als zeewier bij drijft en het bad leeg is als ze er uit stappen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
watquote:Op donderdag 26 maart 2026 15:40 schreef _UserName_ het volgende:
Gokje, het liefst viesdikke. Van die zeg maar olievlekken in het water waarbij het okselhaar er als zeewier bij drijven en het bad leeg is als ze er uit stappenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Mario, ben jj het?quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:40 schreef _UserName_ het volgende:
Gokje, het liefst viesdikke. Van die zeg maar olievlekken in het water waarbij het okselhaar er als zeewier bij drijft en het bad leeg is als ze er uit stappen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb eens een dik mokkel meegemaakt in bad die het volledige badwater met haar vagijn kon opzuigen
maar ja, vanwege haar omvang kon er sowieso maar max 10 liter water in de kuip..
Toen ze later naar het toilet ging, kwamen er allemaal badeendjes uit..
EN je snapt, die trek je niet zomaar doorZonder het woord van God is er alleen duisternis.
Goed verhaal, lekker kortIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, die ga je voeren zodat het volwaardige eenden worden zodat je een lekker eendenborstje hebt met kerst.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:43 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb eens een dik mokkel meegemaakt in bad die het volledige badwater met haar vagijn kon opzuigen
maar ja, vanwege haar omvang kon er sowieso maar max 10 liter water in de kuip..
Toen ze later naar het toilet ging, kwamen er allemaal badeendjes uit..
EN je snapt, die trek je niet zomaar door
Mooie anekdote
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik vind dik mokkel echt vrouwonvriendelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
BahWerewolf
Dubbel Blub.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rockin' in the free world!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga zo wat rusten vroeg wakkerWerewolf
Doe dat maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Skimpiequote:Op donderdag 26 maart 2026 16:07 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Vandaag al 300+ punten gescoord. Deze Fries is niet te stoppen!
Ik heb deze gemistquote:
Mi amigo.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:07 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Vandaag al 300+ punten gescoord. Deze Fries is niet te stoppen!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van die creme toch ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey ES
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog een half uurtje en dan vrij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker man.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is er gebeurd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag een negerZonder het woord van God is er alleen duisternis.
Ik heb net de werklaptop dicht.quote:
Morgen nog een dagje en dan zit het er weer op.It was a dark and stormy night.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: