Geen friet op mijn bordquote:
O lekker ik ben voor een tosti in de pan gegaanquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Frietje truffelmayonaise en parmezaan
Ik had jou hoger ingeschatquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Daar zou ik mij ook voor schamen. Beter eet je friet
Ja nee, het heet hier patat.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Daar zou ik mij ook voor schamen. Beter eet je friet
Ja. Ik heb ketchup.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen friet op mijn bord
Hier heet het gewoon patat
Zout en saus erbij
Zo domme discussie dit altijdquote:
Heel goed van jouquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een Haiku
ik denk daar ziet @:Maily de schoonheid wel van in
quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie kunnen wel even zonder mij toch ?
Nou als iedereen het gewoon patat noemt is de discussie ook klaar.quote:
Deze wijze man hequote:Op donderdag 26 maart 2026 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als iedereen het gewoon patat noemt is de discussie ook klaar.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ALs het maar smaakt dan maakt de naam niet uitquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of het nu patat of friet is, vanavond ligt het op mijn bordquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het maar smaakt dan maakt de naam niet uit
En op het eind vermalen we het allemaal tot een drol Of het nu friet of patat is geweestquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of het nu patat of friet is, vanavond ligt het op mijn bord![]()
Prrrrrrtttttquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En op het eind vermalen we het allemaal tot een drol Of het nu friet of patat is geweest
quote:
quote:
Het is echt weer om lekker te slapenquote:
de zon schijntquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt weer om lekker te slapen
Ja net even, maar we hebben regen, sneeuw en hagel gehadquote:
Ik krijg alleen een rode balk te zien met deleted er opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |