Cijfer ?quote:
Ik zie het gewoon, heb je ruzie met Musk?quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een rode balk te zien met deleted er op
8,3quote:
Fijn dat @Flory ze gedeeld heeft en dat @citizenerased het heeft overgenomen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je de hele foqueville aan het uittesten?
Nee joh. MT6 God.quote:
Oud nieuws.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:49 schreef DJMO het volgende:
HEMA introduceert badeend als communicatiemiddel
Zeg nou nog maar eens dat ik gek ben
Ik heb dan ook vier maanden onder een steen geleefd. Sorry hoorquote:
Het is je vergeven. Maar dit kenden we al.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vier maanden onder een steen geleefd. Sorry hoor
Nou sorry, maar dit is voor het eerst dat ik die heb gezien bij de hema. En ik kom er toch regelmatig.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Maar dit kenden we al.
quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dit is voor het eerst dat ik die heb gezien bij de hema. En ik kom er toch regelmatig.
Ik woon niet in ommen. Mijn foto's zijn in Zaandam gemaakt. En daar is het hoe dan ook wel nieuw.quote:
En had je contact ?quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik woon niet in ommen. Mijn foto's zijn in Zaandam gemaakt. En daar is het hoe dan ook wel nieuw.
In Zaandam was tot vorige week alles nog in zwart/witquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik woon niet in ommen. Mijn foto's zijn in Zaandam gemaakt. En daar is het hoe dan ook wel nieuw.
Met de caissiere ja. Ik wilde wel een badeendje hebben, maar ik mocht 'm niet houden. Dus lekker laten bij z'n soortgenoten laten liggen.quote:
Vroeger had ik niet eens gevraagd. Jij gaat met mij mee.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Met de caissiere ja. Ik wilde wel een badeendje hebben, maar ik mocht 'm niet houden. Dus lekker laten bij z'n soortgenoten laten liggen.
Maar wat als je al een caissière thuis hebt zitten?quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger had ik niet eens gevraagd. Jij gaat met mij mee.
Kassa 2 toch ?quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar wat als je al een caissière thuis hebt zitten?
Wilt u ook zegeltjes?quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar wat als je al een caissière thuis hebt zitten?
Bonuskaart of Airmiles?quote:
Jaquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-03-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het wordt alleen maar beter.quote:
Thnx. Hier ging het precies zo. En het functioneerde nog niet goed. Krijg bijna geen mail binnen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:29 schreef MooieTop6 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-van-klanten-op.html
@:dotteke
Lol ik zie het gebeurenquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
Gedisst worden door je eenjarige dochter be like:
Ze gaat staan met schoenendoos als ondersteuning.
Valt voorover over de doos heen.
Papa wacht reactie af want paniek maken is paniek krijgen.
Een flinke uithaal volgt.
Papa pakt dochter op: "deed je boem?"
....![]()
...
Hehe, mooi, ik zit bij papa.
Fak jou Jyske![]()
![]()
GebruikerTquote:
Hey Fogelquote:
Wat was geen FogeltBolkquote:
Hey GGquote:
Het zit er al weer bijna op voor vandaagquote: