Had je eerst een nieuwe gevraagd?quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
* StevenHyde gaat ff zijn modem slopen
Welkom bij het praat clubjequote:Op donderdag 26 maart 2026 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
* StevenHyde gaat ff zijn modem slopen
quote:
Ik zit al bij de Pottenbakster-praatgroepquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee daarover wil ik met de praatgroep praten
Succesquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Alles is vertrouwelijk hoor Steven. Zeg het maar.quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het was zo mooi, ik was via messenger met een van ZIggo in gesprek die zegt ligt aan de adapter.quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zit al bij de Pottenbakster-praatgroep
Oke mijn naam is Steven en ik heb mijn modem uit het raam gegooid. De modem is terecht gekomen op de stoep bij de buurvrouw en ze vraagt zich nu af of het modems regent. Ik durf verder niet meer te kijken en hopelijk krijgt dit geen concequenties.quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles is vertrouwelijk hoor Steven. Zeg het maar.
Fijn je verhaal te horen. Lucht het op ?quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oke mijn naam is Steven en ik heb mijn modem uit het raam gegooid. De modem is terecht gekomen op de stoep bij de buurvrouw en ze vraagt zich nu af of het modems regent. Ik durf verder niet meer te kijken en hopelijk krijgt dit geen concequenties.
Gelukkig kan ze het nog vragen en is het niet op haar hoofd terecht gekomenquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oke mijn naam is Steven en ik heb mijn modem uit het raam gegooid. De modem is terecht gekomen op de stoep bij de buurvrouw en ze vraagt zich nu af of het modems regent. Ik durf verder niet meer te kijken en hopelijk krijgt dit geen concequenties.
Het was spannend wel. De volgende keer schrijf ik het gewoon van me af ipv in de groep. No offense.quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijn je verhaal te horen. Lucht het op ?
Ja anders was ik de hoofdschuldige geweestquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze het nog vragen en is het niet op haar hoofd terecht gekomen
Ja dan had je hier niet meer kunnen bolkenquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja anders was ik de hoofdschuldige geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |