https://www.nytimes.com/2(...)ato-rutte-trump.htmlquote:NATO’s ‘Trump Whisperer’ Faces Blowback Over Support for Iran War
Critics say Mark Rutte, the alliance’s secretary general, has gone beyond his remit by openly supporting a war that does not directly involve Europe’s collective defense.
Alsof andere Navo landen iets te zeggen hebben wie er secretaris generaal wordtquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:37 schreef suijkerbuijk het volgende:
Rutte is de grootste smeerlap die rondloopt.
En had nooit niet die positie moeten krijgen .
Maar goed de anderen nato landen die voor deze gek hebben gestemd zijn ook lotje getikt.
En nu komen ze er achter.
Rutte is niet echt een cuck, geef hem de absolute macht en er komt een ander gezicht naar boven (duisterder). Hij is eerder iemand die gewoon bereid is over lijken te gaan en van machtsspelletjes houdt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Zeer terechte kritiek, verder slaat die een wanfiguur met zijn cuck mentaliteit.
Vraag is welke school daar nog in traptquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:57 schreef StateOfMind het volgende:
Dat wordt weer geschiedenisles geven binnenkort
Daarom, er gaat weinig aan verloren. De NAVO is geboren vanuit de bipolaire koude oorlog. Het doet niet meer echt ter zake in de multipolaire wereld van heden. Voor de EU geldt iets vergelijkbaars, daar zitten nogal zelfvernietigende weeffouten in. Dat zal ook imploderen tzt verwacht ik. Het past niet langer in de de huidige ordening van macht.quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:07 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik vraag mij af: met zo'n cocksucker als Mark R. aan de top van de NAVO, hoe lang blijft die organisatie nog relevant?
Hij is toentertijd door de Amerikanen gepusht om die positie te vervullen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:07 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik vraag mij af: met zo'n cocksucker als Mark R. aan de top van de NAVO, hoe lang blijft die organisatie nog relevant?
Is dat nu links of rechtsquote:Op woensdag 25 maart 2026 23:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
het constante bezuinigen op defensie.
Geen van beide.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |