Is er dan een therapie die bij jou zou passen denk je?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet beter. Daarom doe ik het ook zo goed op externe structuur. Dan hoef ik niet zelf te structureren, want dat wordt gewoon een chaos. En daar heb ik ze voor gewaarschuwd in de kliniek, toen ik met ontslag werd gestuurd, maar ze wilden niet luisteren.
Ik ga nu eerst kijken wat de nieuwe medicatie doet, en daarna naar een hypnotherapeut voor de trauma verwerking. Daarna zie ik wel veer verder.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er dan een therapie die bij jou zou passen denk je?
Durch die nacht. Helene Fischer.quote:
Heb je al eens een haptotherapeut gehad?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst kijken wat de nieuwe medicatie doet, en daarna naar een hypnotherapeut voor de trauma verwerking. Daarna zie ik wel veer verder.
Nope.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al eens een haptotherapeut gehad?
Je kan het altijd overwegen.quote:
Eerst medicatie, dan hypnose, en dan pas verder kijken. Heb al genoeg aan m'n hoofd, want met het opbouwen van deze medicatie moet ik ook elke tien dagen bloed prikken om te kijken of de bloedspiegel al constant is.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-03-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiiiiiiiiiquote:
Hoe waren je eerste werkdagen?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
Sieben Acht
Durch die Nacht
- Helene Mo-Do
quote:
Swamppuzzyquote:
Ezelsbruggetje Gr8quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:04 schreef DJMO het volgende:
Kan iemand even de juiste Grrrrrrrr voor me mentionen? Ik heb altijd moeite met de hoeveelheid r's in zijn naam.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wo ist der Bahnhof?
Do ist der Bahnhof.
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:07 schreef maily het volgende:
Gaan jullie nou allemaal gezellig doen? Beetje laat he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |