O zou de eerste keer zijn geweest dat je naar Doetinchem zou gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2026 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, wel jammer, had wel willen zien hoe het er aan toe gaat in een andere vestiging
Heb met hem samengewerkt bij de kringloopquote:
Al een tijdje niet gezien. Wel elders op FOKquote:
Nee idd, staat ook niet in top 50quote:Op woensdag 25 maart 2026 05:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al een tijdje niet gezien. Wel elders op FOK
Elders op fok toch ook al een week of twee niet meer?quote:Op woensdag 25 maart 2026 05:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al een tijdje niet gezien. Wel elders op FOK
O weet niet hoelang ik hen voor het laatst heb zien posten eigenlijk. Ik kijk iedere keer ergens anders en toen zag ik hem posten. Voor mij gevoel was het pas. Maar de tijd gaat sneller dan het lijkt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 05:43 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Elders op fok toch ook al een week of twee niet meer?
Tijd vliegt, aldus oude mensen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weet niet hoelang ik hen voor het laatst heb zien posten eigenlijk. Ik kijk iedere keer ergens anders en toen zag ik hem posten. Voor mij gevoel was het pas. Maar de tijd gaat sneller dan het lijkt.
Even gekeken 11 maart inderdaad voor het laatstquote:Op woensdag 25 maart 2026 05:46 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Tijd vliegt, aldus oude mensen.
Appt u maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |