Fijn dat het weer werkt,heb je het zelf opgelost?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:23 schreef Dotteke het volgende:
Zo eindelijk mijn mail doet het weer heeft mij wel een dag gekost maar daar doe je het dan voor
Ah netjes hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ben op 21 januari gestopt dus dik twee maand
Dankje. En heeft me maar weinig moeite gekost want ik mis het in de regel niet. Heel soms momenten dat ik het mis maar daar ben ik dan snel weer overheen.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:23 schreef Dotteke het volgende:
Zo eindelijk mijn mail doet het weer heeft mij wel een dag gekost maar daar doe je het dan voor
ze heeft haar eigen maildienst opgezetquote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Fijn dat het weer werkt,heb je het zelf opgelost?
Dot@bolk.netquote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze heeft haar eigen maildienst opgezet
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze heeft haar eigen maildienst opgezet
Nee was een fout bij Ziggo. Mijn hele e-mail was kwijt. Ben vanaf vanmorgen met ze bezig geweest. Ze zouden mij vanmiddag met een uurtje terug bellen maar dat moeten ze nu 3 uur later nog. Ondertussen wel een paar keer gekeken en proberen in te loggen. En toen kon het in eenieder.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Fijn dat het weer werkt,heb je het zelf opgelost?
O is dat al bekend?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus morgen ofzo een paar uur zonder DTS...
Ik zal uit gewoonte hier wel komen kijken en dan tegen een 404 aankijken. "Owja, dat is ook zo, de servers worden verhuisd"
Nee, nog niet. Ergens deze week, volgens Yvonne. yvonne in MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.quote:
Ja die wist ik, maar had dat van morgen gemist, maar dat waren jou woorden en niet die van Yvonnequote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ergens deze week, volgens Yvonne. yvonne in MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.
Dus ik zei wel morgen maar dat is staat dus nog niet vast.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die wist ik, maar had dat van morgen gemist, maar dat waren jou woorden en niet die van Yvonne
En zo niet weten we wat er aan de hand . We merken het vanzelfquote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt.
We krijgen vanzelf bericht wanneer en hoe. En hopen dat alles goed gaat
Klopt, het werkt als het goed is weer net als voorheen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:09 schreef Dotteke het volgende:
Er zal niets veranderd zijn als het terug komt hoor, gewoon een andere hosting geen ander FOK!
Ja, laten we hopen dat het wel beter werkt en minder storingenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, het werkt als het goed is weer net als voorheen.
Hey Docciequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |