2.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:00 schreef Näsenbar het volgende:
Bij overlijden ontvangt u onmiddellijk een bericht in de bus.
3.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:56 schreef Doc-holliday het volgende:
opgebaard vervoer.man voorin tegen chauffeur,zo ff keihard op je rem trappen kan die dooie nog ff langs de famillie af
Tussenstand:quote:Op donderdag 2 april 2026 18:51 schreef Rob het volgende:
Notoire zwartrijder zijn laatste rit aangeboden door vervoersbedrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
#2quote:Op maandag 6 april 2026 15:20 schreef Soury het volgende:
Wederom teleurstelling voor Jan Smit, slechts helft van familie komt opdagen voor Paasbrunch.
#3quote:Op maandag 6 april 2026 10:38 schreef DaMart het volgende:
Veel animo voor volgende rit van Graf Reisen. Zouden deze mensen zich niet laten kisten?
Tussenstandquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:32 schreef Masberum het volgende:
Rebels persoon besluit toch dat ze niet met de bus wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Die lijn is inmiddels hartstikke doodquote:
2.quote:Op donderdag 9 april 2026 00:58 schreef Rob het volgende:
Opblazen van geldautomaten wint weer in populariteit
3.quote:
Rob 8 (+4)quote:Op donderdag 9 april 2026 20:21 schreef Näsenbar het volgende:
Op wat valse noten na speelt hij netjes in de geldmaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
#2.quote:Op zondag 12 april 2026 13:25 schreef Managarm het volgende:
Een groot deel van de mannen leest de handleiding niet.
#3.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:28 schreef WethouderHekking het volgende:
"Ik sjouw die zware zak liever op m,n schouder. Ik ga me niet aan een krui wagen" .
Intussen de stand:quote:Op zondag 12 april 2026 11:46 schreef Näsenbar het volgende:
Man slaat advies van zijn vrouw in de wind want hij weet heus wel hoe een kruiwagen werkt.
+ 4 voor mij, niet voor Masberumquote:Op maandag 13 april 2026 08:03 schreef Rob het volgende:
De uislag:
#1.
[..]
#2.
[..]
#3.
[..]
Intussen de stand:
Rob 8
Soury 8
Näsenbar 6 (+1)
Masberum 5 (+4)