quote:
Je doet het zelfquote:Op maandag 23 maart 2026 19:51 schreef kree het volgende:
dottteke trouwens. althans zo spreek ik het uit, AI maar dotteeeeee van. naja in liedje werkt het.
Verbaas me elke keer weer hoe focking het wel goed is opzich, tis alleen niet menselijk enzo. en daar problemen mee.
weet ik maar zal de laatste zijn nl ook als muzikant die dat toch dan onderzoekt.quote:
En dan ook nog op gekleurd papierquote:Op maandag 23 maart 2026 19:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Iedere ronde een nieuwe, kun je er op een gegeven moment behang van maken
quote:Op maandag 23 maart 2026 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Lijstjesbolk.
Ik houd wel van lijstjes.
quote:
Scooter .quote:
Wat eet je laat?quote:
Dat valt mee.quote:
Ik heb al mijn kiphaasjes gehad en een zooi aardappelen. Dit is nog even extra.quote:
Zo dan. Jij eet veel. Welke groenten had je erbij?quote:Op maandag 23 maart 2026 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb al mijn kiphaasjes gehad en een zooi aardappelen. Dit is nog even extra.
Lekker hoorquote:Op maandag 23 maart 2026 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vriendin heeft me een tijdje terug aardperen voorgeschoteld... Ook wel weer bijzonder.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen groenten dit keer.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Jij eet veel. Welke groenten had je erbij?
Eet jij wel groenten?quote:
Soms wel.quote:
Beter dan dat ze muilperen serveertquote:Op maandag 23 maart 2026 20:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Vriendin heeft me een tijdje terug aardperen voorgeschoteld... Ook wel weer bijzonder.
Muilperen? Wasda?quote:Op maandag 23 maart 2026 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat ze muilperen serveert
quote:Op maandag 23 maart 2026 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat ze muilperen serveert
Soms. Hou je niet van groenten?quote:
Ja zekerquote:
Ken je dat niet?quote:
Die moet je ook niet horen maar voelenquote:
Voel liever iets anders...quote:Op maandag 23 maart 2026 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Die moet je ook niet horen maar voelen
Heel stil liggen?quote:Op maandag 23 maart 2026 20:18 schreef Wrapster het volgende:
Laast noemde iemand hier op FOK ook al zeesterren als een seks positie, had ik ook nog nooit van gehoord. Zo leer je nog eens wat
quote:Op maandag 23 maart 2026 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Een kaakslag is geen pretje.
Jupquote:
quote:Op maandag 23 maart 2026 20:18 schreef Wrapster het volgende:
Laast noemde iemand hier op FOK ook al zeesterren als een seks positie, had ik ook nog nooit van gehoord. Zo leer je nog eens wat
lol wil liedje van jou proberen ook, maar moet je ff met iets van tekst komen ofzoquote:
quote:Op maandag 23 maart 2026 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Daar moet een mario versie van komen
quote:
quote:
quote:
Is dat erg dan?quote:
Wrappiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |