Wel inclusief scheermesjesquote:Op maandag 23 maart 2026 17:08 schreef SoS87 het volgende:
Laat hem peaky blinders kijken en geef hem daarna zon petje.
Misschien vindt je zoon een hoofddoek stoerder. Ik bedoel dan een hoofddoek voor piraten.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:04 schreef Cor_Minderhout het volgende:
[ afbeelding ]
zoals zoiets? Hij is 8 en alles wat ik hem aanreik wil hij niet dragen, ik wil dat hij stoer er uit komt te zien, dus wat kan ik doen om hem te verleiden om zoiets te gaan dragen?
Ik ben bekend met het 'mag niet, omgekeerd' principe waarin ze juist dingen doen die eigenlijk niet mogen, dat werkt best goed, maar met kleding weet ik niet hoe ik dit aan moet pakken. Misschien iets van dat hij het alleen op zondag mag dragen en dat hij het dan ook naar school op wil, maar hoe dan zo ver te krijgen dat hij het ook op zondag graag wil dragen?
Koop een pop, als je graag wilt aankleden, mafklapper. Laat hem zijn eigen kleding uitzoeken.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:04 schreef Cor_Minderhout het volgende:
[ afbeelding ]
zoals zoiets? Hij is 8 en alles wat ik hem aanreik wil hij niet dragen, ik wil dat hij stoer er uit komt te zien, dus wat kan ik doen om hem te verleiden om zoiets te gaan dragen?
Ik ben bekend met het 'mag niet, omgekeerd' principe waarin ze juist dingen doen die eigenlijk niet mogen, dat werkt best goed, maar met kleding weet ik niet hoe ik dit aan moet pakken. Misschien iets van dat hij het alleen op zondag mag dragen en dat hij het dan ook naar school op wil, maar hoe dan zo ver te krijgen dat hij het ook op zondag graag wil dragen?
Aan één Hiddendoe hebben we wel genoeg, eigenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Het staat ‘m niet zo eigenlijk. Maar z’n haar ziet er verdacht onverzorgd uit. Ik zou me daar eens op richten.
Oh jee, goed dat je mij even waarschuwt!quote:Op maandag 23 maart 2026 19:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aan één Hiddendoe hebben we wel genoeg, eigenlijk.
quote:Op maandag 23 maart 2026 19:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aan één Hiddendoe hebben we wel genoeg, eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |