Laatste bericht over een jonge jongen die aangerand was in het zwembad was anders ook door zo'n bruin uitgeslagen brocollihoofd gedaan...quote:Op maandag 23 maart 2026 19:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, dat heb je mis. Het verschil is dat jullie vooral kleine jongetjes neuken.
Ik hang 'm liever in een zigeunerin dan in een jongetje van 9. Dat jij daar blijkbaar anders over denkt is jouw probleemquote:Op maandag 23 maart 2026 20:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
En jij Bulgaarse hoeren, wat is je punt?
<Knip>quote:Op maandag 23 maart 2026 15:17 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
@:Ambtenaar030. Dit is weer typisch een gevalletje mannenprobleem.
Waarop baseer je dat het niet veel losmaakte?!!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
<Knip>
Misschien heb ik het gisteren al geschreven maar de verkrachtingen of moorden op Anne Faber, Natalee Holloway of de slachtoffers van Robert M maakten niet zoveel los. Een deel vond het wel prima.
In het geval van Michael P kon hij meerdere slachtoffers maken voordat Anne Faber aan de beurt was.
De Neukende Tering zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Misschien heb ik het gisteren al geschreven maar de verkrachtingen of moorden op Anne Faber, Natalee Holloway of de slachtoffers van Robert M maakten niet zoveel los. Een deel vond het wel prima.
Heb je daar ook een bron van?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
<Knip>
In het geval van Michael P kon hij meerdere slachtoffers maken voordat Anne Faber aan de beurt was.
Hoe oud was dat kindbruidje van profeet Mohammed ook alweer? Aisha was 9 toch, maar hij wachtte tot ze 11 was om haar te neuken? Leuke profeet van het echte islamitische geloof.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan niet. Moslims doen zoiets niet. Of het is geen moslim, in elk geval geen echte.
We hebben een autismeprobleem!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:36 schreef Marsenal het volgende:
Nergens is te lezen dat deze kerel moslim is.
Wel blijkt dat hij autistisch is. Toch wel typisch. Vraag me af of zulke viespeukerij niet gewoon wat met autisme te maken heeft.
En we hebben me toch een hoop zolderkamerautisten hier op Fok!.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |