quote:
Ik wil geen kritiek leveren, maar misschien is het handiger als KW zijn dagboek heropend?quote:
Ah ja, nu staat het wat vreemd idd. Automatisme, scusi.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil geen kritiek leveren, maar misschien is het handiger als KW zijn dagboek heropend?
Doe ik ook altijd bij de mijne en dan is het duidelijk wie het betreft
Bij ander soort reeksen doet idd de laatste dat
Sorry
Tuurlijk!quote:Op maandag 23 maart 2026 12:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Nee ik ben dankbaar dat dit topic al is heropend dan hoef ik het zelf niet te doen. Ik wil praten over paranormale begaafdheid zoals in de vorige topic. Kan dat?
Ik zou wel de OP aanpassen. Want nu lijkt het alsof het jouw verhaal is en ik weet niet of je dat wil (voor users die de TT niet lezen).quote:Op maandag 23 maart 2026 12:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah ja, nu staat het wat vreemd idd. Automatisme, scusi.
Misschien dan een TT change aanvragen? Want met de 12 stappen heeft het niks meer te maken.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Nee ik ben dankbaar dat dit topic al is heropend dan hoef ik het zelf niet te doen. Ik wil praten over paranormale begaafdheid zoals in de vorige topic. Kan dat?
Andere TT is wel slimquote:Op maandag 23 maart 2026 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Misschien dan een TT change aanvragen? Want met de 12 stappen heeft het niks meer te maken.
En past het dan niet beter in TRU?
Vast wel ja, daar is het ook een dagboektopic voor natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Andere TT is wel slim
En ach... dat is nu
Veel schizofrenie patiënten hebben rare hersenspinsels, waardoor ik (maar dat is niks waard) het hier wel vindt passen
Over een paar posts gaat het weer ergens anders over![]()
Done, thanks.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou wel de OP aanpassen. Want nu lijkt het alsof het jouw verhaal is en ik weet niet of je dat wil (voor users die de TT niet lezen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |