Echte darts podcast allenquote:Op woensdag 22 april 2026 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Podcast voor je dan.
Wat en wanneer?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 09:42 schreef Zipportal het volgende:
Het erg lelijke Viaplay TV gaat het weer gratis uitzenden.
Ah bedankt ik volg darten nu een klein beetje vanwege de podcasts die ik wel geinig vind.quote:
Ik ben toch wel teleurgesteld als we geen Hannes Schnier, Dietmar Burger, Wilhelm Schwingenschlögl en Mensur Suljovic als Host Nation Qualifiers zien. @wimderonquote:
Patrick Tringler en Franko Giuliani!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oostenrijk, dit weekend. Jawel!
[..]
Ik ben toch wel teleurgesteld als we geen Hannes Schnier, Dietmar Burger, Wilhelm Schwingenschlögl en Mensur Suljovic als Host Nation Qualifiers zien. @:wimderon
Wast uw pener allen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:17 schreef Zipportal het volgende:
Als je dat zo luistert heeft FatVinnie Klompvoet niet meer onder controle.
Woodhouse v Cullen/Owen, Zonneveld v Hurrell.. ze hebben de gruwelen wel goed verzameld.quote:(6) Ryan Searle v Kevin Doets/Chris Landman
(11) Mike De Decker v Ryan Joyce/Gabriel Clemens
(3) James Wade v Cameron Menzies/HNQ4
(14) Luke Woodhouse v Joe Cullen/Rob Owen
(7) Chris Dobey v Karel Sedlacek/Kim Huybrechts
(10) Jermaine Wattimena v Andrew Gilding/HNQ1
(2) Michael van Gerwen v Krzysztof Ratajski/HNQ2
(15) Rob Cross v William O'Connor/Anton Ostlund
(5) Danny Noppert v Raymond van Barneveld/Alan Soutar
(12) Damon Heta v Dave Chisnall/Cristo Reyes
(4) Josh Rock v Ricardo Pietreczko/Patrik Kovacs
(13) Wessel Nijman v Niko Springer/Nick Kenny
(8) Ross Smith v Niels Zonneveld/James Hurrell
(9) Martin Schindler v Peter Wright/HNQ3
(1) Gian van Veen v Dirk van Duijvenbode/Madars Razma
(16) Daryl Gurney v Michael Smith/Ian White
Moest dinsdag al forfeit geven hieromquote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pietreczko heeft last van pijltjeritus allen
https://x.com/wadeydarts/status/2052717868731486398
En dat is al hetgeen wat zichtbaar is. Moet je je de niet zichtbare delen van zijn lichaam eens voor de geest halenquote:
Kaalgeschoren achquote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had jouw oma ook een poster van Hitler boven haar bed hangen?
DRT is klaar met Wright.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:50 schreef mitt het volgende:
Wright gooit nog langzamer dan Justin Pipe in zn slechtste dagen...wat is dit
1994 Priestley zou nu met gemak de ene titel na de andere binnenslepen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:50 schreef mitt het volgende:
Wright gooit nog langzamer dan Justin Pipe in zn slechtste dagen...wat is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |