Die besluipt hem van achter, die ouwe boefquote:
Schopje JUI?quote:Op maandag 23 maart 2026 10:32 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wanneer ik me besef geen internet van ziggo te hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2026 10:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die besluipt hem van achter, die ouwe boef
Subforum JUI(chen)quote:
Zij zijn er heilig van overtuigd dat ik het wel met ambulante begeleiding ga redden. Ik zeg van niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh dat is normaal gesproken toch goed?
quote:Op maandag 23 maart 2026 10:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zij zijn er heilig van overtuigd dat ik het wel met ambulante begeleiding ga redden. Ik zeg van niet.
Psycholoog zegt: het doel is behaald (alcoholvrij, trauma uithuisplaatsing zoons is behandeld)
Ik zeg: ik had meer trauma’s, die vrijwel allemaal netjes ingekapseld in een gesloten laatje in m'n brein zaten. Door de emdr therapie en de holistische theorie vragenlijsten hebben jullie alle laatjes opengetrokken, er een teringzooi van gemaakt en kan er nu geen enkel laatje meer fatsoenlijk dicht.
Hebben ze geen boodschap aan en hebben me afgelopen vrijdag met drie dagen aan lopende medicatie op straat gezet.
Nee, je post dat je geen Ziggo hebtquote:
Aight, nee ik ben niet zo'n contentcreatorquote:Op maandag 23 maart 2026 10:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, je post dat je geen Ziggo hebt
Ik zit er overigens wel aan te denken om Ziggo te nemen zodra ze op glas gaan aanbiedenquote:Op maandag 23 maart 2026 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aight, nee ik ben niet zo'n contentcreator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |