Zegquote:
Wel los in het netje, hequote:Op maandag 23 maart 2026 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met een v-hals lekker pottenbakken
zhey Kree, alweer klaar met werken?quote:
jaaaaaa. het was eigenlijk mijn vrije dag nl, maar gelukkig hebben de aannemers het redelijk snel gedaan. Dus heb de middag dan nog vrij en hoef ik de rest van de week geen 9 uur te werkenquote:
niks makkelijks aan hoor?quote:
Goed geregeld danquote:Op maandag 23 maart 2026 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaa. het was eigenlijk mijn vrije dag nl, maar gelukkig hebben de aannemers het redelijk snel gedaan. Dus heb de middag dan nog vrij en hoef ik de rest van de week geen 9 uur te werken
Leek me beste oplossing zo.
hoewel in theorie zou ik die 4 uur van vandaag als overuren moeten schrijven nu. Maargoed dit is makkelijker. en voor iedereen wss beste.
je weet \ toch wel dat je overuren extra belast zijnquote:Op maandag 23 maart 2026 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
niks makkelijks aan hoor?
Ik werk 36 uur nu. Dus normaal is dat maandag vrij en dan de rest 9 uur werken.
Goed deze was al eerder in gepland en heb nog geprobeerd om te verzetten. Maar was allemaal lastig dus dacht dan werk ik hem wel.
Goed btw je zegt makkelijke baas? maar dat ik die overuren nu niet schrijf is in hun voordeel.
Je zou beter kunnen zeggen, doe mij zulke makkelijke werknemers
Waarom werk je part time?quote:Op maandag 23 maart 2026 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
niks makkelijks aan hoor?
Ik werk 36 uur nu. Dus normaal is dat maandag vrij en dan de rest 9 uur werken.
Goed deze was al eerder in gepland en heb nog geprobeerd om te verzetten. Maar was allemaal lastig dus dacht dan werk ik hem wel.
Goed btw je zegt makkelijke baas? maar dat ik die overuren nu niet schrijf is in hun voordeel.
Je zou beter kunnen zeggen, doe mij zulke makkelijke werknemers
jaquote:
Man man man ziedend jaloersquote:
sjah dat zeggen ze altijd, maar uiteindelijk komt het volgens mij beetje op hetzelfde neer.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet \ toch wel dat je overuren extra belast zijn
Ik bedoel goed geregeld met de urenquote:Op maandag 23 maart 2026 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
janouja ik heb eigenlijk weinig hoeven te doen behalve voor 3 aannemers werkvergunningen af tekenen en deuren open doen enzo.
Maarja ook dat hoort er nu eenmaal bij
wel gezellig gekletst want tja uiteindelijk kom je toch steeds dezelfde aannemers weer tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |