Op de PS5 iig kun je de subtitles en de HUB en UI (gebakken uitjesquote:Op maandag 30 maart 2026 13:51 schreef vosss het volgende:
Vraagje over dit op de XSX:
Kan je de letters van ondertiteling maar ook andere onscreen teksten groter maken in dit spel?
Nu heb ik wel een 100 inch scherm, maar met dat ene oog wat naar de kloten is merk ik dat het toch lastig/vaak te kleine letters zijn bij veel games.
Niet dat ik het niet versta, maar Engelse subs/teksten erij vind ik altijd erg handig.
Veel games kan dat niet bij, dus vroeg me af hoe het bij deze is en dan specifiek op de xbox series X.
Iemand?
Ja aanpassen ok, maar kan het ook GROOT!quote:Op maandag 30 maart 2026 13:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op de PS5 iig kun je de subtitles en de HUB en UI (gebakken uitjes) aanpassen, dus ik denk dat die opties ook voor de Series X gelden.
Op large komt er gewoon een mannetje bij.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:07 schreef StateOfMind het volgende:
Standaard, met Hub/ui op 100%
[ link | afbeelding ]
Large, met Hub/ui op 100%
[ link | afbeelding ]
55" oled, op zo'n 1,80 meter van de televisie vandaan.
@:Vosss
quote:Op maandag 30 maart 2026 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op large komt er gewoon een mannetje bij.
Ik zie geen verschil.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:07 schreef StateOfMind het volgende:
Standaard, met Hub/ui op 100%
[ link | afbeelding ]
Large, met Hub/ui op 100%
[ link | afbeelding ]
55" oled, op zo'n 1,80 meter van de televisie vandaan.
@:Vosss
In het echt is er wel goed zichtbaar verschilquote:
Iemand hier toevallig een idee van?quote:Op maandag 30 maart 2026 15:00 schreef Peejtur het volgende:
Wanneer kun je de kar achter het paard krijgen?
quote:Op maandag 30 maart 2026 20:50 schreef StateOfMind het volgende:
Excavator boss neer in de eerste poging @:Peejtur
Het loont dus zeker wel om je gear en wapens te refinen naar minimaal level 3, en eventueel wat Abyss Gears te hebben.
Tijdens het gevecht wel een hoop gebakken biefstukken op, stuk of 10
Vond de Quarry ontdoen van alle bandit vervelender, bijna uur over gedaan.quote:
Heb nu een uur of 30 gespeeld, maar nog steeds niet gevondenquote:Op zondag 29 maart 2026 21:50 schreef Momo het volgende:
Vandaag begonnen met spelen, lekker in het begin dorpje rond loeren, had al een kelder met vuurmagie gevonden.
Bij de velden met gewassen, daar staan van die kleine houten hutjes, bij 1 daarvan kun je naar beneden.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb nu een uur of 30 gespeeld, maar nog steeds niet gevonden
Weet je nog waar je die ongeveer hebt gevonden in Hernand, dat begin stadje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |