Boos over de TT?quote:Op maandag 23 maart 2026 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
zucht. ik heb niet gelogen, maar oke ga dit de hele nacht lekker door doen. tis zo toch saai. doeeiii.
midden in drama ja. LOLquote:
Doe niet zo vaag, wat is er aan de handquote:Op maandag 23 maart 2026 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
midden in drama ja. LOL
of althans. ik zou er gewoon eigenlijk TR van moeten maken,. maarja joh. gedoe weer. laat maar.
dat boeit niet eens want kan er wel tegen? totaal niet mee eens verder.quote:
Zo beter?quote:Op maandag 23 maart 2026 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
dat boeit niet eens want kan er wel tegen? totaal niet mee eens verder.
Maar oke. het ging omdat vogel drama maakte over dat ik neit eerlijk was over een ticket van werk wat 20 jaar of meer terug is geweest?
Mij ging het meer o er wat is er leuk voor werk en reizen, maar oke dat hele verhaal nam de overhand. en oke vandaar nu die tt.
Check de TT?quote:Op maandag 23 maart 2026 00:35 schreef kree het volgende:
zucht moet zeggen. t stelt me weer teleur dit topic. en hoe veroordelend iedereen is. jammer he.
hmmm beetje. nog niet mee eens. maar dat klinkt iig beter. thanksquote:
Lekker sliepe MK.quote:
Nou niet blijven mokken he, ik denk dat Fogel zeker een punt had. Maar ook dat het van jouw kant een vergissing was.quote:Op maandag 23 maart 2026 00:37 schreef kree het volgende:
betere tt zou zijn. "vergissing van fogel". maar okeeeeeee
laat ik maar niet de lulligste zijn he.
van beide wss. althans denk ik, maak er eens van vergissing van fogel en kree? dan ben ik tevredenquote:Op maandag 23 maart 2026 00:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou niet blijven mokken he, ik denk dat Fogel zeker een punt had. Maar ook dat het van jouw kant een vergissing was.
Laatste poging, anders heb ik SwJ straks op mijn nekquote:Op maandag 23 maart 2026 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
van beide wss. althans denk ik, maak er eens van vergissing van fogel en kree? dan ben ik tevreden
Want oke. het was geen vergissing van mij he? dat er onwijze drama ineens over kwam had ik ook niet voorspelt.
okeeeeee kan er mee leven zo ook. thanks jippie.quote:Op maandag 23 maart 2026 00:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laatste poging, anders heb ik SwJ straks op mijn nek
Mooi zo, en nu ga ik slapen. Nog een mooie nacht toegewenstquote:Op maandag 23 maart 2026 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
okeeeeee kan er mee leven zo ook. thanks jippie.
jij ook en thanks, er is wss genoeg over gezegd. ben al niet meer boos ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2026 00:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mooi zo, en nu ga ik slapen. Nog een mooie nacht toegewenst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |