Dat is geen drinken, dat is genietenquote:Op maandag 23 maart 2026 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat jij gestopt was met drinken?
quote:Op maandag 23 maart 2026 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bier drink ik idd niet meer, heb ook nooit beweerd dat ik helemaal gestopt zou zijn. Je hebt dit vaker aangekaartZo nu en dan drink ik nog wel een wijntje met vrouwlief bv. Helemaal stoppen is nooit aan de orde geweest
Tja daarover zijn de meningen verdeeld.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is geen drinken, dat is genieten
Zuipen is als je thuis krat na krat wegtikt. Een keertje een weekendje los gaan moet kunnen imoquote:Op maandag 23 maart 2026 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja daarover zijn de meningen verdeeld.
Ik hou niet van gezuip
Wat is gezuip.. Daar is het gewoon genieten, wat MT6 zegtquote:Op maandag 23 maart 2026 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja daarover zijn de meningen verdeeld.
Ik hou niet van gezuip
Speciaal voor jou zal ik er aan denkenquote:Op maandag 23 maart 2026 07:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Zolang je tijdens / na het drinken maar niet op Fok komt
quote:Op maandag 23 maart 2026 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik er aan denken
O iedereen moet doen waar hij of zij zich fijn bij voelt ik hou niet van gezuipquote:Op maandag 23 maart 2026 07:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zuipen is als je thuis krat na krat wegtikt. Een keertje een weekendje los gaan moet kunnen imo
Hmm, dat klinkt als een oude koe uit een sloot..quote:Op maandag 23 maart 2026 07:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]anders krijgen we discussies over First Class met klm vliegen enzo
Of over muziek makenquote:Op maandag 23 maart 2026 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt als een oude koe uit een sloot..
Zegquote:
Pinniequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |