Tja, maar is het waar of niet waar?quote:
Hij kan zich vergissen. Zeker in z’n mogelijke huidige staat. Laat het lekker gaan joh. Is toch niet nodig.quote:
Het grootste probleem is dat jouw posts niet kloppen met de bewijsbare feiten omtrent wat je post. Dus, tja, wat wat je daar dan uit concluderen?quote:Op maandag 23 maart 2026 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar wilde dat ff duidelijk hebben, want laat me geen leugenaar noemen hierover iig
Hallo schatjequote:
Nou edelachtbare kunnen we dit a.u.b. afsluiten nu?quote:Op maandag 23 maart 2026 00:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat jouw posts niet kloppen met de bewijsbare feiten omtrent wat je post. Dus, tja, wat wat je daar dan uit concluderen?
Een vergissing is OK, maar blijven hameren dat je gelijk hebt, zelfs als het al weerlegd is, daar kan ik weinig mee.quote:Op maandag 23 maart 2026 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kan zich vergissen. Zeker in z’n mogelijke huidige staat. Laat het lekker gaan joh. Is toch niet nodig.je kent ‘m toch?
mss de wijste zijn dan he.quote:Op maandag 23 maart 2026 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou edelachtbare kunnen we dit a.u.b. afsluiten nu?
Ja. En hij kan weinig met jouw punten. Ondertussen blijven jullie allebei hameren hèquote:Op maandag 23 maart 2026 00:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een vergissing is OK, maar blijven hameren dat je gelijk hebt, zelfs als het al weerlegd is, daar kan ik weinig mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wat mij betreft welquote:Op maandag 23 maart 2026 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou edelachtbare kunnen we dit a.u.b. afsluiten nu?
quote:Op maandag 23 maart 2026 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. En hij kan weinig met jouw punten. Ondertussen blijven jullie allebei hameren hè
Had mijn reactie al gepost voor ik deze lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik noteer het.quote:Op maandag 23 maart 2026 00:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat mij betreft welMaar 1st class op een cityhopper blijft fout, ongeacht wat iemand moet vinden.
Schatje ben jequote:
Ik zal de notulen morgen rondsturenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2026 00:09 schreef kree het volgende:
weet je wat jammer is, dat je denkt is leuk gesprek enzo en krijg je dit soort ashole die het allemaal wel weer beter weet.
Genoteerd in mijn eigen archief dit wel nu.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2026 00:07 schreef kree het volgende:
oke genoteerd dit ook voor mij.
Klaar ermee nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |