Jij bent het niet eens met dat je gevoel niet klopt met een bewijsbare waarheid, daar kan ik weinig mee.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
zucht waarom kun je gewoon niet zeggen. Okje kree en snap het en misverstaand. want oke. nu gaan we ander level van DTS in. want ik ben het dus ook niet met je eens. Dit was de kans iig ervoor.
maarja als je drama wil, ga het lekker maken, LOL lees de samenvatting morgen wel.
Jij welquote:Op zondag 22 maart 2026 23:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb first class gevlogen, mag ik hier nu meepraten?
Ga naar bedquote:Op zondag 22 maart 2026 23:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb first class gevlogen, mag ik hier nu meepraten?
Het was nog steeds kut want ik haat vliegenquote:Op zondag 22 maart 2026 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij wel
Vertel kree hoe dat is, en vooral op een cityhopper
Met de AAquote:Op zondag 22 maart 2026 23:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was nog steeds kut want ik haat vliegenMaar was met AA, toen ik nog een jonge kwiwi was.
Dat zeggen ze allemaal!quote:
quote:Op zondag 22 maart 2026 23:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Truste!
Kwiwi out. Echt waar @:moeraskat
quote:Op zondag 22 maart 2026 23:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Truste!
Kwiwi out. Echt waar @:moeraskat
jou bewijs ware waarheid idd. en nee niet eens.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent het niet eens met dat je gevoel niet klopt met een bewijsbare waarheid, daar kan ik weinig mee.
Dat jij het niet eens kan zijn met een bewijsbare waarheid, tja, jouw probleem.
Tevens bolk.
Laagvliegen met de NSquote:Op zondag 22 maart 2026 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb ook eens eerste klas gevlogen. Met en zonder de eerste klas.
Treinenquote:
kan je daarmee vissen?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
jou bewijs ware waarheid idd. en nee niet eens.
boeie ook. hoop niet dat e in het echt zo bent want lijk je me een compete aashole.
Boehoequote:Op zondag 22 maart 2026 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
jou bewijs ware waarheid idd. en nee niet eens.
boeie ook. hoop niet dat e in het echt zo bent want lijk je me een compete aashole.
Daar heb ik wel regelmatig eerste klas gereisd en nog betaald ook door werkgeverquote:
quote:Op zondag 22 maart 2026 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar heb ik wel regelmatig eerste klas gereisd en nog betaald ook door werkgever
Ik kan je wel vertellen dat ze geen business class hebbenquote:
Dat mag. Ga vooral de waarheid opzoeken in je boosheid, is iedereen mee gediend.quote:Op maandag 23 maart 2026 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja. nouja voor topic kap ik ermee. maar ben best wel boos
Maar helaas is het waar.quote:Op maandag 23 maart 2026 00:01 schreef kree het volgende:
"leugens van kree". zo triests alweer om zo een tt te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |