Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Note wat je wil, leugens blijven leugens.zo niet waar? zit je nu te trollen of wat?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Note wat je wil, leugens blijven leugens.Do what you love, love what you do!![]()
klaar mee. mijn verhaal is waar en of het nu 1e klas of buisnisess was in kom vlucht naar CDG daar aan toe.
Maar damn. echt. je moet je zelf wel geweldig vinden zeker?
No way dit is waar en vertel waarheid en kan het onderbouwen ook.Do what you love, love what you do!![]()
ik ga hier onwijs niet goed op. mag ik dat wel ff zeggen? maar okeeeeeeee
ieder zijn mening en idee.Do what you love, love what you do!![]()
Meing vs feiten.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:26 schreef kree het volgende:
ik ga hier onwijs niet goed op. mag ik dat wel ff zeggen? maar okeeeeeeee
ieder zijn mening en idee.
Feiten winnen.
Punt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
als je 1st class op een cityhopper van schiphol naar parijs 20 jaar geleden kan onderbouwen ben je mijn nieuwe held, groter dan superman. Maaruh, er was iets met feiten enzo.I'm surrounded by morons!
en heb je het feit over ticket dus en of dat nou eerste klas was of wat>?quote:
of over mijn hele verhaal wat ik eigenlijk vertelde. ?????
zeg dat wel ff nog dan.Do what you love, love what you do!![]()
* Fogel heeft en deelt uitquote:Op zondag 22 maart 2026 23:30 schreef maily het volgende:
@:hemarookworst mijn popcorn is op, heb jij nog?I'm surrounded by morons!
ik irriteer me hier echt aan dus, want vertel eigenlijk heel verhaal of over werk en dat reizen miss niet altijd zo leuk is, \
En gaan we nu zeiken over ja of niet het nu 1e klas klm was of wat anders>? Lekker focking boeie>?
Alsof mij dat uitmaakte, ik vertelde het alleen omdat het het verhaal was.Do what you love, love what you do!![]()
Jezus wat kan jij zeiken zeg, wat maakt het uit en die TTquote:Op zondag 22 maart 2026 23:29 schreef Fogel het volgende:
als je 1st class op een cityhopper van schiphol naar parijs 20 jaar geleden kan onderbouwen ben je mijn nieuwe held, groter dan superman. Maaruh, er was iets met feiten enzo.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
had de tt niet eens gezien. maar thanks, snapt ook alle drama niet?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jezus wat kan jij zeiken zeg, wat maakt het uit en die TTDo what you love, love what you do!![]()
Er is geen drama, uitsluitend een leugen. Maar dat wil je niet snappen en daar kan ik weinig mee.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
had de tt niet eens gezien. maar thanks, snapt ook alle drama niet?I'm surrounded by morons!
hmmm niet zo eens dus met TT nu en denk verdien ik niet, maargoed heb geen zin om TR te doen, laat maar staan dan.Do what you love, love what you do!![]()
Doe lekker een TR, want iedereen die terugleest snapt dat feiten meer waarde hebben dan jouw posts.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:34 schreef kree het volgende:
hmmm niet zo eens dus met TT nu en denk verdien ik niet, maargoed heb geen zin om TR te doen, laat maar staan dan.I'm surrounded by morons!
wtf waarom maak je er zo drama over? het is een detail. van wat ik wist toen en wel vooraan in die cityhopper en eerste klas service>? gaan we drama doen over hoe en wat dat dan precies is dan? want ik weet het niet? ik vlieg in economy altijd. dat was de enige keer niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er is geen drama, uitsluitend een leugen. Maar dat wil je niet snappen en daar kan ik weinig mee.
Maar je maakt drama over niks eigenlijk? en daar hou ik niet van.Do what you love, love what you do!![]()
Boeiuh.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
wtf waarom maak je er zo drama over? het is een detail. van wat ik wist toen en wel vooraan in die cityhopper en eerste klas service>? gaan we drama doen over hoe en wat dat dan precies is dan? want ik weet het niet? ik vlieg in economy altijd. dat was de enige keer niet.
Maar je maakt drama over niks eigenlijk? en daar hou ik niet van.
Tevens bolk.I'm surrounded by morons!
weet je. jij maakt je er druk om dat ik dat dan zeg, ja sorry hoor weet ik veel. ik vlieg nooit eerste klas behalve die ene keer. En ga me nou niet lastig vallen over details van wat en hoe. want weet ik niet.
Het ging me meer om verhaal van voor werk naar buitenland enzo. goed als je dat niet begreep. kap dan maar ff he>?Do what you love, love what you do!![]()
Je zou je pappenheimers een beetje moeten kennen. Dat hij niet alles meer weet snap ik wel, en kree liegt nooit.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe lekker een TR, want iedereen die terugleest snapt dat feiten meer waarde hebben dan jouw posts.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Gezellig hier zeg.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja bolk. maak je je er zo van af echt?quote:
je zou kunnen zeggen oke kree, dan snapten we elkaar niet. en even goeie vrienden>?Do what you love, love what you do!![]()
Dat laatste deel klopt niet, want hij zegt eerste klasse te vliegen 20 jaar geleden met KLM, maar KLM heeft al 32 jaar geen eerste klasse meer.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou je pappenheimers een beetje moeten kennen. Dat hij niet alles meer weet snap ik wel, en kree liegt nooit.
Dat hij wellicht iets anders bedoeld, wil niet zeggen dat zijn claim niet incorrect is. En vooral omdat het tot in den treure in herhaling gaat, zelf als is het onmogelijk, want feiten.I'm surrounded by morons!
En zo loopt FOK! dus leeg.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom maak je je zo druk over klasse vliegen. echt. ik probeer je te begrijpen?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat laatste deel klopt niet, want hij zegt eerste klasse te vliegen 20 jaar geleden met KLM, maar KLM heeft al 32 jaar geen eerste klasse meer.
Dat hij wellicht iets anders bedoeld, wil niet zeggen dat zijn claim incorrect is. En vooral omdat het tot in den treure in herhaling gaat, zelf als is het onmogelijk, want feiten.
Het boeit mij geen kloot nl? en was ook niet wat ik wilde zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
oke laten we het kans geven om even uit te praten dan. vertel maar?Do what you love, love what you do!![]()
Ja! Welke maatschappij en hoe was het?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb ook 1 keer eerste klas gevlogen. Mag het daar over gaanI'm surrounded by morons!
OK, simpele vraag: heb je na 1994 met KLM eerste klas gevlogen?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:41 schreef kree het volgende:
oke laten we het kans geven om even uit te praten dan. vertel maar?
Ja = leugen
Nee = prima, dat klopt.
Moeilijk? Neuh.I'm surrounded by morons!
dit is waarom fok nog leeft trouwens, maar oke.quote:
Het is niet erg. en niet boos ofzo, maar we botsen hier. dus oke gaan we ff openbaar uitpraten dan ook nu wat mij betreft.Do what you love, love what you do!![]()
Of verkeerd onthouden Fogel. Dat kan ook gewoon.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, simpele vraag: heb je na 1994 met KLM eerste klas gevlogen?
Ja = leugen
Nee = prima, dat klopt.
Moeilijk? Neuh.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het leeft nog omdat mensen zo ontzettend vervelend doen? Oké?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
dit is waarom fok nog leeft trouwens, maar oke.
Het is niet erg. en niet boos ofzo, maar we botsen hier. dus oke gaan we ff openbaar uitpraten dan ook nu wat mij betreft.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jammer, had graag een echte ervaring willen weten.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wilde ff de aandacht verleggen. Geen 1e klas gevlogen
Zelf ook nog geen eerste klas gevlogen helaas.I'm surrounded by morons!
Dat kan, maar er dan steeds over doordrammen is dan onnodig.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of verkeerd onthouden Fogel. Dat kan ook gewoon.I'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: