Ook toevallig!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:34 schreef Blues het volgende:
Ik ben in de tuin bezig en hoef geen muziek daarbij. Heb mijn eigen orkestje![]()
https://streamable.com/cvuqnm?src=player-page-share
och jeetje!quote:Op zondag 28 juni 2026 23:57 schreef Kanaroe het volgende:
Kennen jullie mijn moedermerel nog? Haar kinders zitten nu ook voor het raam![]()
[ link | afbeelding ]
Maar nee, helaas...dit jong is van een koppel uit een andere tuin en dat zorgt voor allerlei merelfitties
Jonge ouders die elkaar verjagen terwijl ze hun kroost zouden moeten voeren
Toestanden!
De vader kwam voeren, en ik kende hem nietquote:Op maandag 29 juni 2026 12:30 schreef Blues het volgende:
[..]
och jeetje!
Hoe weet je dat dit niet kinT is van de Kanaroemerels? Door de fitties?
Ach Ach de mereloorlog bij jouquote:Op donderdag 2 juli 2026 14:33 schreef Kanaroe het volgende:
Dit is de zogenaamde Voortuinmerel. Zij broedde in de wingerd aan de voorkant van ons huis.
Heeft ontdekt dat er in de achtertuin wel eens gevoederd word, en raakte verwikkeld in gevechten met Achtertuinmerel.
Ooglid bloedde. De kop was al eerder kaal. Zielig!
[ link | afbeelding ]
Gelukkig hebben de Pimpelmeesjes het goed voor elkaar, samen bezoekt een heel gezin de pindakaaspot, niet gehinderd door angst voor menschen
[ link | afbeelding ]
Ja, heel handig. Hier kunnen de kauwen echt niet bij.quote:Op donderdag 2 juli 2026 14:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Ach Ach de mereloorlog bij jou![]()
En wat een handige pindakaashouder, ik heb er ooit 1 of 2 in de boom gehangen, maar was zo leeg (of eraf) door de kauwen die niet zo zachtzinnig te werk gaan.
Net als met het vogelbadje dat op de groenbak onder de meidoorn staat, dat ligt geregeld achter of naast de bak
Dat is zeker een mooi cadeautje.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:51 schreef Blues het volgende:
Vanmiddag met een IVN gids op pad in onze heemtuin in het dorp : Thijsse's hof.
En helemaal op het eind een kadootje
[ afbeelding ]
Deze foto wilde jij volgens mij al heel lang. Wat leuk!quote:Op zondag 5 juli 2026 17:51 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Yessssquote:Op zondag 5 juli 2026 18:46 schreef Smallish het volgende:
[..]
Deze foto wilde jij volgens mij al heel lang. Wat leuk!
Prachtigquote:Op zondag 5 juli 2026 17:51 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit hier vlakbij een koppeltje en het blijft iedere keer weer een cadeautje om ze te zien.quote:
Oooh , die zijn zoo leukquote:Op maandag 13 juli 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
De familie staartmees kwam langs in de tuin
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ahwww dat zijn mijn favoriete vogeltjes. Samen met steenuiltjes.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De lievelingsbirdies van meneer Kanaroequote:Op maandag 13 juli 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |