Prachtig, mooie foto ookquote:Op woensdag 9 september 2026 14:23 schreef Blues het volgende:
Bezoek in onze boom
[ link | afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 9 september 2026 14:23 schreef Blues het volgende:
Bezoek in onze boom
[ link | afbeelding ]
Zo te zien welquote:Op woensdag 9 september 2026 21:12 schreef Blues het volgende:
Ook prachtig, is het een nog jonge gaai?
Ze zitten hier ook regelmatig.
Hè gatver, ik hou niet van metalen vogelsquote:Op woensdag 9 september 2026 21:42 schreef Clayton1 het volgende:
Hele grote vogels
https://forum.fok.nl/topic/2723506/4/50#p221761628
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2026 22:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hè gatver, ik hou niet van metalen vogels
Die vliegen hier, Gilze-Rijen, ook af en aan met veel lawaaiSorry,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jammer genoeg heb ik die niet op de foto#35.
Bij mij vlogen ze ook over , nou ja vlogen, ze circuleerde vrij laag wat rond op de termiekquote:Op zondag 13 september 2026 13:25 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
3 buizerds boven me(ik zit in de tuin te lezen)
Oh ja, dat is herkenbaar!quote:Op woensdag 16 september 2026 15:20 schreef Kanaroe het volgende:
Vorige week, 's avonds, zag ik 2 kleine groepjes van 3-4 grote vogels heel hoog in de lucht vliegen. Beetje rommelige vlucht.
Er was ook wat geluid, schreeuwerige korte kreten.
Na een uitvoerig, eigen, onderzoek ben ik tot de conclusie gekomen dat het zeer waarschijnlijk Purperreigers op weg naar het Zonnige Zuiden waren.
Geen foto van btw. Maar zoiets kan mij dagen bezig houden. Welke vogels waren dat, wat heb ik gezien enzovoorts
Wowquote:Op woensdag 16 september 2026 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn in Duitsland. We logeren bij een paardenpension aan de rand van een gehucht. Het stikt hier van de mussen op het terrein, volgens mij wel honderd(en).
Vanochtend keek ik uit het keukenraam en zag een van de appelbomen schudden. Die zat vol mussen. Er vielen appels uit door het gedrang en de mussen die in de boom zaten namen een voor een een duikvlucht recht naar beneden om daar te gaan vergaderen (of wat doen ze anders). Het was net of ze er uitvielen, ze waren met tientallen. Fascinerend.
Op woensdag 16 september 2026 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee zeker niet, formaatje ooievaar. Maar die vliegen anders dan deze.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ja, dat is herkenbaar!
Geen kiekendieven?
Kraanvogels?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee zeker niet, formaatje ooievaar. Maar die vliegen anders dan deze.
Nee, zeker niet, die heb ik wel eens zien en horen overvliegen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |