quote:Op zondag 22 maart 2026 21:03 schreef Clayton1 het volgende:
Mijn eerste Grutto`s van dit jaar.
Rondje Crezeepolder
Grutto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IJslandse Grutto
[ afbeelding ]
Tuureluur
[ afbeelding ]
Wintertaling
[ afbeelding ]
Bergeend
[ afbeelding ]
Haha, ja ik weet het nog, jouw balkonduiven met mooie gele kuikentjesquote:Op maandag 23 maart 2026 18:27 schreef Resistor het volgende:
Na de ellende van 4 jaar geleden wat resulteerde in
is er sinds denk ik gisteren
Wat schattigquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:36 schreef Kanaroe het volgende:
In de tuin hier zijn de vrije vogels niet blij
Wij zijn (tijdelijk) gestopt met voeren van zaad en meelwormen in de voederhuisjes vanwege teveel muizen
Overal muizen, op klaarlichte dag![]()
Hebben nog 2 pindakaaspotten ver achter in de tuin hangen en het broedende koppel Merels krijgt rozijnen en meelwormen op aanvraag/bedelen
Das wel erg leuk trouwens, die halftamme Merels
Zitten 's morgens echt op me te wachten,en als ik thuis kom door de poort vliegen ze hoopvol naar me toe
...filmpjequote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:13 schreef Kanaroe het volgende:
Mooi @:Blues
Kluut, Grutto, Kokmeeuw en een andere waadvogel die ik zo niet kan benoemen, of is het gewoon een vrouwtje Grutto?![]()
Mooie paringsfoto
Bedoel je de halsbandparkiet (die groene schreeuwlelijk) of mis ik iets?quote:Op donderdag 2 april 2026 15:17 schreef raptorix het volgende:
Leuk topic, ik heb vooral veel stadspapegaaien op het balkon, hoewel de laatste tijd wel wat minder, geen idee waarom. In het Vondelpark schijnt ook een IJsvogeltje te zitten, binnenkort eens kijken
Of zijn grote broerquote:Op donderdag 2 april 2026 17:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedoel je de halsbandparkiet (die groene schreeuwlelijk) of mis ik iets?![]()
[ afbeelding ]
O ja!quote:
Het zijn flinke units, maar ze komen wel minder voor, ze zijn ruim dubbel zo grootquote:Op zondag 5 april 2026 13:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O ja!, de Grote Alexanderparkiet. Die heb ik nog nooit in het echt gezien, of ik heb gedacht dat dat een halsbandparkiet was...
Ga ik eens op letten!!
![]()
https://www.vogelbescherm(...)ote-alexanderparkiet
Ik let meestal op het geluid ('zang' kun je het niet noemenquote:Op zondag 5 april 2026 13:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zijn flinke units, maar ze komen wel minder voor, ze zijn ruim dubbel zo groot
Mooie plaatjesquote:Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef Clayton1 het volgende:
Klein rondje gemaakt vandaag.
Rietgors
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjiftjafjes, Het wemelt ervan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwartkop
[ afbeelding ]
Meneer Blauwborst, ( hoe beroerd kun je zitten )
[ afbeelding ]
Das beter
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |