Tot 1994. En dan alleen op lange vluchten.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heeft KLM wel eens First Class gehad?
Nee, ik geloof je niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha oke is dat het, nou geloof me. dit is geen leugen van me?
Ik weet niet meer joh, die tickets waren geboekt door bedrijf. wij kwamen op Schiphol er pas achter. Nadat zeg maar 100kg aan metaal niet zo in koffers kon die ze bedachten. LOL
Dus oke. nieuwe koffers gekocht en verdeelt met heftige toeslag natuurlijk voor bagage. maarja kon niet anders.
Maiyliedepailyyyy?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ome Bas![]()
(Er is btw een user die echt zo heet)
zo jammer dit he? want het is een waar verhaal? wat moet ik zeggen anders om je te overtuigen en nog zelfs met filmpje van waar?quote:
Helaas voor jou zijn feiten meer waard dan je woorden.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
zo jammer dit he? want het is een waar verhaal? wat moet ik zeggen anders om je te overtuigen en nog zelfs met filmpje van waar?
Beetje jammer dit he? want het is waar en geef er je mijn blauwe ogen op echt.
nou ik denk dat mensen hier kunnen zeggen want post onder zelfde account dat dit waar verhaal is?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helaas voor jou zijn feiten meer waard dan je woorden.
Heb je voor 1994 met KLM 1st class gevlogen?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik denk dat mensen hier kunnen zeggen want post onder zelfde account dat dit waar verhaal is?
echt geloof je me zo niet dan?
geen idee joh, je moet ff bedenken toen hadden we net mobieltje die mss met 1px camera foto maakte en laat staan werkte daar in mauretanie. ja via de satelliet telefoon. op schip. ]quote:Op zondag 22 maart 2026 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je voor 1994 met KLM 1st class gevlogen?
Veel text, weinig antwoord.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:57 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee joh, je moet ff bedenken toen hadden we net mobieltje die mss met 1px camera foto maakte en laat staan werkte daar in mauretanie. ja via de satelliet telefoon. op schip. ]
]
Dat was de situatie, oke filmpjes heb ik wel ervan nog met bnedriujfs camera. zie vandaar die vorige
Maar ak net al wat ik nu vloog daar met kom naar cdg weet ik veel. iig was het met lounge.
en wat je vroeg. dit was dik 20 jaar terug denk?
hmmm het verbaasd me. dat je me niet geloofd in dit verhaal, dat is eigenlijk ergste?quote:
Ja, dat was een betere reactie geweestquote:
OK, 1994 is 32 jaar geleden, je hebt het over 20 jaar geleden. Dus, wederom, feiten zijn belangrijker dat want jij vind.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:59 schreef kree het volgende:
laat maar dan, ik weet dat het klopt en wat ik vertel ook zo is, of het nu eerste klas was boeie?
Maar jij doet net of ik zo een heel verhaal verzin? en tja mag ik zeggen. dat vind ik matig.
ik heb niet gezegd 1994? dat had je zelf verzonnen. LOLquote:Op zondag 22 maart 2026 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, 1994 is 32 jaar geleden, je hebt het over 20 jaar geleden. Dus, wederom, feiten zijn belangrijker dat want jij vind.
Nee, KLM had 1st class tot 1994, dus alles wat je daarna zegt klopt niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd 1994? dat had je zelf verzonnen. LOL
preciesquote:
Doe je dingquote:Op zondag 22 maart 2026 23:04 schreef kree het volgende:
ongeveer dus he. want weet ook niet meer>. maar speciaal voor jou, zal het opzoeken. want wss in de data van filmpje staat dat.
nouja boeie? dan was het andere idee ofzo. iig ik kreeg speciale voorkeur ermee.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, KLM had 1st class tot 1994, dus alles wat je daarna zegt klopt niet.
quote:Op zondag 22 maart 2026 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
nouja boeie? dan was het andere idee ofzo. iig ik kreeg speciale voorkeur ermee.
Was dat dan het enige want je ging twijfelen? nouja ik zeg zoals het was. zweer het je ik ga die tickets nazoeken als je hier nou zo drama van maakt.
nee zo kom je er niet mee weg? je betwijfelde heel verhaal. en vooral dat was ik het niet mee eens.quote:
20 jaar terug, in first class. Wat KLM niet meer heeft sinds 1994, wat 32 jaar terug is, en dat alleen op lange routes. En jij vloog Amsterdam-Parijs, wat kort is.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
nee zo kom je er niet mee weg? je betwijfelde heel verhaal. en vooral dat was ik het niet mee eens.
hoe die tickets nu waren 20 jaar terug? weet ik veel? Of twijfel je aan me verhaal dan zoals ik het vertel?
het is waarheid nl. dus oke moet ik het nazoeken of geloof je me wel zo dan over vlucht. wat sowieso al het 2e deel was van mijn hele verhaal.
nou dan was het business Clas ofzo. weet ik veel? zoveel vlieg ik niet hequote:Op zondag 22 maart 2026 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
20 jaar terug, in first class. Wat KLM niet meer heeft sinds 1994, wat 32 jaar terug is, en dat alleen op lange routes. En jij vloog Amsterdam-Parijs, wat kort is.
Dus, ja, I call bullshit.
Want feiten zijn meer waard dan geblaat.
Oeh, nice, politiek is uitsluitend leugens waarvan mensen die niet na kunnen denken het kunnen aanvaarden als waarheidquote:Op zondag 22 maart 2026 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
Kree is een carrière in de politiek iets wat je weleens hebt overwogen?
Te eng voor hemquote:Op zondag 22 maart 2026 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
Kree is een carrière in de politiek iets wat je weleens hebt overwogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |