Nee.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ik las, maar dacht mss kun je er nog wat over vertellen?
genoeg over mij btw ok dat filmpje is openbaar al lange tijd van mij dus mag best ff blijven.
maarre oke tot zover reizen voor werk dus voor mij.
Jij doet het regelmatig wel? vind je het nog leuk?
Een van de bijzonder weinige dingen waar we het over eens zijn. CDG is kut.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:26 schreef kree het volgende:
lol vond wel grappig dat we het iig eens waren over die Charles de Gaulle airpot. LOL
Ik zat er op te wachtenquote:
Ja, want ik reis weinig nu. Misschien 6x per jaar ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
oke. begrepen. reizen voor werk nog leuk ja voor jou?
hahaha ja het sucks iddquote:Op zondag 22 maart 2026 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een van de bijzonder weinige dingen waar we het over eens zijn. CDG is kut.
dat is niet weinig he? maar veel dus.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, want ik reis weinig nu. Misschien 6x per jaar ofzo.
Lekker sliepequote:
bijnaquote:
Dame ShiiShiquote:
Weinig. Reis meer prive.quote:
jajaja ik weet jij bent reiziger al the way. LOL.quote:
Heer StevenTquote:
En zelfs dan kan je niet herinneren welke klasse je vloog. Zeg best veel.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja ik weet jij bent reiziger al the way. LOL.
alleen ik kan niet zoveel van die vliegreizen zelf zo betalen he met met mijn salaris. 1 oer jaar mss.
100% van de wereldbevolking vind dat.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:37 schreef kree het volgende:
maar oke ben al blij dat we CDG allebei kut vinden
het was eerst of business. weet ik veel. dit is 20 jaar terug he die? en is ook de enige keer dat ik dat had?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
En zelfs dan kan je niet herinneren welke klasse je vloog. Zeg best veel.
Boeit wel, want een variant is leugen en de andere is plausibel.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
het was eerst of business. weet ik veel. dit is 20 jaar terug he die? en is ook de enige keer dat ik dat had?
iig voorin in cityhopper en met metaal bestek voor hapje. voor die korte vlucht.
geen idee meer. en boeit ook niet.
Mee eensquote:
Er zat meer in, jammer van die zeer lichte penaltyquote:Op zondag 22 maart 2026 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Topke, het was een zware bevalling vanmiddag he. Over 2 weken moet t weer beter tegen Twente
Heeft KLM wel eens First Class gehad?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Boeit wel, want een variant is leugen en de andere is plausibel.
haha oke is dat het, nou geloof me. dit is geen leugen van me?quote:Op zondag 22 maart 2026 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Boeit wel, want een variant is leugen en de andere is plausibel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |