abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220430693
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
Maar heb het gevoel dat ze alle ruimte kregen om te interviewen, al lijkt het erop dat sommige geïnterviewden liever zich niet uitspraken tegen de oorlogsinspanningen van het Kremlin.
Meen je dat nou??

Lijkt wel op een totalitaire dictatuur, rusland.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:57:22 #177
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220430703
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Meen je dat nou??

Lijkt wel op een totalitaire dictatuur, rusland.
Als ik hier in Holland een microfoon tegen mijn bakkes gedrukt krijg op straat denk ik ook wel 2 keer na of ik alle schuld van de oorlog meteen bij Verhofstadt/van Balen leg. Voor je het weet word je geportretteerd als Russofiel met alle problemen van dien qua beeldvorming of als je opdrachten zoekt.

Ik zou ook op mijn woorden letten. Jij hoeft dat niet, jij praat gewoon het narratief na.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:59:59 #178
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220430727
quote:
19s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:41 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Je zou denken dat zij dit soort dingen toch ook zien.. en dan toch de keuze maken om te gaan.

[ afbeelding ]
Top, kan mevrouw weer mooi een nieuwe bank kopen.
pi_220430738
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
Voor je het weet word je geportretteerd als Russofiel met alle problemen van dien qua beeldvorming of als je opdrachten zoekt.
Uh huh, maar er zit een verschil tussen dat een prospectus werkgever denkt: nee, deze putin-pijper moet maar gewoon weer fijn naar huis naar z'n putin bedovertrek gaan,

En de overheid die je aanpakt omdat.

En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die russen in die serie waar je aan refereert, niet terughoudend waren vanwege hun dan verminderende kansen op de arbeidsmarkt.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:01:51 #180
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220430746
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als ik hier in Holland een microfoon tegen mijn bakkes gedrukt krijg op straat denk ik ook wel 2 keer na of ik alle schuld van de oorlog meteen bij Verhofstadt/van Balen leg. Voor je het weet word je geportretteerd als Russofiel met alle problemen van dien qua beeldvorming of als je opdrachten zoekt.

Ik zou ook op mijn woorden letten. Jij hoeft dat niet, jij praat gewoon het narratief na.
nou die twee hebben niets met problemen in Nederland te maken , los van het feit ze dat dood zijn

problemen in Nederland hebben meer met tekort aan woonruimte te maken, er moet veel meer gebouwd worden

Rusland heeft het internet weer afgeschaft net als in Noord Korea, nou ok, dat moeten zij weten

Lukashenko gaat ook naar Noord Korea
de muur komt ook weer terug heb ik gehoord
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 25-03-2026 20:21:36 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220430782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:55 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

De russen melden ook dat Oekraine weer Prymorske terug heeft en STepnohirsk ook weer in teruggekeerd is.
In Stepnohirsk waren de Oekraïners volgens mij niet weer teruggekomen. Wel in de noordelijke helft van Prymorske.
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:04:41 #182
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220430788
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:01 schreef ExTec het volgende:

[..]
Uh huh, maar er zit een verschil tussen dat een prospectus werkgever denkt: nee, deze putin-pijper moet maar gewoon weer fijn naar huis naar z'n putin bedovertrek gaan,

En de overheid die je aanpakt omdat.

En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die russen in die serie waar je aan refereert, niet terughoudend waren vanwege hun dan verminderende kansen op de arbeidsmarkt.
Het zal echt niet zo zijn dat je veroordeeld wordt tot 50 jaar dwangarbeid als je zegt dat de "SMO" onnodig is. Maar ook die mensen weten dat 80% van de Russen voor de SMO is en derhalve hun eigen glazen ingooien als je zegt dat jij er wel bedenkingen bij hebt.

Dat zelfde voel ik hier, maar dan vanuit een andere positie.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 20:06:08 #183
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220430804
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het zal echt niet zo zijn dat je veroordeeld wordt tot 50 jaar dwangarbeid als je zegt dat de "SMO" onnodig is. Maar ook die mensen weten dat 80% van de Russen voor de SMO is en derhalve hun eigen glazen ingooien als je zegt dat jij er wel bedenkingen bij hebt.

Lol.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:09:59 #184
36431 bleiblei
pi_220430868
quote:

[..]

Vreselijk. Je mederussen in de loopgraven leven met je mee ;( .
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:10:55 #185
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220430879
quote:

[..]

ik vrees voor Rusland dat het nooit meer zal worden zoals het was , zolang Putin en zijn familie daar de baas is, ook het vrije Internet komt nooit meer terug

Het zal een soort internet worden net als in Noord Korea, met voortdurend controle op je toetsenbord producten en overal het gezicht van Putin

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 25-03-2026 20:19:17 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220431037
quote:
pi_220431120
quote:

[..]

Krijg je als eenzame strijder voor de Russische propaganda niet af en toe een bedankje/duimpje van de Russische geheime dienst? Of zelfs dat niet? :'(
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:29:30 #188
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220431421
quote:
bron: DW
Ukraine updates: Hungary threatens gas stop amid oil dispute
Mark Hallam with AFP, AP, dpa, Reuters
Published 9 hours agoPublished 9 hours agolast updated 2 hours agolast updated 2 hours ago

Prime Minister Viktor Orban says Hungary will gradually stop the flow of gas to Ukraine until Russian Druzhba pipeline oil deliveries restart.
Wanneer breekt het moment aan dat een verrader wordt (h)erkend en die de deur wordt gewezen ?
Een beetje als een FvD die publiekelijk vandaag, in ruil voor gas, graag de banden aanhaalt met Rusland.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:41:55 #189
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220431518
quote:
5s.gif Op woensdag 25 maart 2026 21:29 schreef Vallon het volgende:

[..]
Wanneer breekt het moment aan dat een verrader wordt (h)erkend en die de deur wordt gewezen ?
Een beetje als een FvD die publiekelijk vandaag, in ruil voor gas, graag de banden aanhaalt met Rusland.
Forum is gek
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:57:57 #190
36431 bleiblei
pi_220431641
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 21:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Forum is gek
Verrekte veel mensen die er op gestemd hebben bij de gemeenteraadsverkiezingen |:( .
En de verkiezingen ervoor waren er een half miljoen (Half! Miljoen!) mensen die op Lidewij Guinevere gestemd hebben.
  Forum Admin woensdag 25 maart 2026 @ 22:04:13 #191
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220431691
quote:
19s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:41 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Je zou denken dat zij dit soort dingen toch ook zien.. en dan toch de keuze maken om te gaan.

[ afbeelding ]
Ik denk dat ze het of niet zien of denken dat het ze toch niet overkomt. Precies zoals de bedoeling is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 25 maart 2026 @ 22:05:53 #192
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220431701
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik denk dat ze het of niet zien of denken dat het ze toch niet overkomt. Precies zoals de bedoeling is.
Sneuvelbereid noemen we dat toch?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin woensdag 25 maart 2026 @ 22:06:51 #193
pi_220431707
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Sneuvelbereid noemen we dat toch?
Hoeverre kan je van bereidheid spreken als je valse informatie gevoerd wordt? Maar dat is wel de gangbare term in deze, ja.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220431752
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]
In Stepnohirsk waren de Oekraïners volgens mij niet weer teruggekomen. Wel in de noordelijke helft van Prymorske.
Jij denkt dat Rybar het verkeerd heeft met het toegeven van russisch verlies van grondgebied????

Rybar!
  woensdag 25 maart 2026 @ 22:14:57 #195
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220431754
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoeverre kan je van bereidheid spreken als je valse informatie gevoerd wordt? Maar dat is wel de gangbare term in deze, ja.
In zo'n dorp in Siberië weten ze echt geen reet van de wereld. En die mensen krijgen dan dat panel van die dronken gek te zien (Vladimir Solovyov).
  woensdag 25 maart 2026 @ 22:15:08 #196
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220431756
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik denk dat je donders goed weet wat de risico’s kunnen zijn als je naar het front wordt gestuurd, ook aan Russische zullen ze zich geen illusies maken.
Zie ook die doc serie over onze man bij de vijand. Er wordt gewoon openlijk gepraat over verlies van leven en ledematen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin woensdag 25 maart 2026 @ 22:16:12 #197
pi_220431762
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik denk dat je donders goed weet wat de risico’s kunnen zijn als je naar het front wordt gestuurd, ook aan Russische zullen ze zich geen illusies maken.
Zie ook die doc serie over onze man bij de vijand. Er wordt gewoon openlijk gepraat over verlies van leven en ledematen.
Dat deel bestaat. Er bestaat ook een deel van dorpsdronkelingen dat onder valse voorwendselen het leger in gefrommeld wordt. En alles er tussenin, maar de makkelijke prooien koppen die drones en dat is de smerige waarheid.
  woensdag 25 maart 2026 @ 22:24:39 #198
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220431811
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat deel bestaat. Er bestaat ook een deel van dorpsdronkelingen dat onder valse voorwendselen het leger in gefrommeld wordt. En alles er tussenin, maar de makkelijke prooien koppen die drones en dat is de smerige waarheid.
De Russen hebben ook een soort unieke relatie met lijden en onderdrukking die moeilijk te begrijpen is voor ons Westerlingen. Ik claim hem ook niet te begrijpen, maar je krijgt er wat indrukken van als je Russische boeken leest. in de 19e eeuw schreef de Tsjechische auteur Karel Havlíček Borovský na een paar jaar in Rusland te hebben gewoond al dit:

"Russia is a country of poverty, misery, booze and great literature about poverty, misery and booze."

Veelzeggend is ook dat het enige dat Rusland industrialiseerde onder de Romanov's in de 19e eeuw de houtkap, kolenindustrie en de vodkaproductie was. Het laatste om het volk dom en rustig te houden. En alles aangelegd door slaven.
  Forum Admin woensdag 25 maart 2026 @ 22:27:18 #199
pi_220431829
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De Russen hebben ook een soort unieke relatie met lijden en onderdrukking die moeilijk te begrijpen is voor ons Westerlingen. Ik claim hem ook niet te begrijpen, maar je krijgt er wat indrukken van als je Russische boeken leest. in de 19e eeuw schreef de Tsjechische auteur Karel Havlíček Borovský na een paar jaar in Rusland te hebben gewoond al dit:

"Russia is a country of poverty, misery, booze and great literature about poverty, misery and booze."

Veelzeggend is ook dat het enige dat Rusland industrialiseerde onder de Romanov's in de 19e eeuw de houtkap, kolenindustrie en de vodkaproductie was. Het laatste om het volk dom en rustig te houden. En alles aangelegd door slaven.
Het gedeelte dat wij nu als Rusland kennen heeft een bizarre geschiedenis. Eigenlijk is de bevolking van die regio vanaf de tsaren (daarvoor ook, maar minder centraal geregeld) in dienst als horigen. Lijden hoort erbij.
  woensdag 25 maart 2026 @ 22:29:34 #200
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220431853
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als je als verloren ziel 4.000 usd per maand betaald krijgt dan kun je aan je water aanvoelen dat het een hoog risico inhoudt. Maar onderschat ook niet het patriottisme wat er leeft.
Overigens is dit ook gewoon wat oorlog is.
Als wij onze jongens daarheen sturen komen ze ook terug in witte zakken.

Het is een horreur.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')