Meen je dat nou??quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
Maar heb het gevoel dat ze alle ruimte kregen om te interviewen, al lijkt het erop dat sommige geïnterviewden liever zich niet uitspraken tegen de oorlogsinspanningen van het Kremlin.
Als ik hier in Holland een microfoon tegen mijn bakkes gedrukt krijg op straat denk ik ook wel 2 keer na of ik alle schuld van de oorlog meteen bij Verhofstadt/van Balen leg. Voor je het weet word je geportretteerd als Russofiel met alle problemen van dien qua beeldvorming of als je opdrachten zoekt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Meen je dat nou??
Lijkt wel op een totalitaire dictatuur, rusland.
Top, kan mevrouw weer mooi een nieuwe bank kopen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou denken dat zij dit soort dingen toch ook zien.. en dan toch de keuze maken om te gaan.
[ afbeelding ]
Uh huh, maar er zit een verschil tussen dat een prospectus werkgever denkt: nee, deze putin-pijper moet maar gewoon weer fijn naar huis naar z'n putin bedovertrek gaan,quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
Voor je het weet word je geportretteerd als Russofiel met alle problemen van dien qua beeldvorming of als je opdrachten zoekt.
nou die twee hebben niets met problemen in Nederland te maken , los van het feit ze dat dood zijnquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik hier in Holland een microfoon tegen mijn bakkes gedrukt krijg op straat denk ik ook wel 2 keer na of ik alle schuld van de oorlog meteen bij Verhofstadt/van Balen leg. Voor je het weet word je geportretteerd als Russofiel met alle problemen van dien qua beeldvorming of als je opdrachten zoekt.
Ik zou ook op mijn woorden letten. Jij hoeft dat niet, jij praat gewoon het narratief na.
In Stepnohirsk waren de Oekraïners volgens mij niet weer teruggekomen. Wel in de noordelijke helft van Prymorske.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:55 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
De russen melden ook dat Oekraine weer Prymorske terug heeft en STepnohirsk ook weer in teruggekeerd is.
Het zal echt niet zo zijn dat je veroordeeld wordt tot 50 jaar dwangarbeid als je zegt dat de "SMO" onnodig is. Maar ook die mensen weten dat 80% van de Russen voor de SMO is en derhalve hun eigen glazen ingooien als je zegt dat jij er wel bedenkingen bij hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh, maar er zit een verschil tussen dat een prospectus werkgever denkt: nee, deze putin-pijper moet maar gewoon weer fijn naar huis naar z'n putin bedovertrek gaan,
En de overheid die je aanpakt omdat.
En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die russen in die serie waar je aan refereert, niet terughoudend waren vanwege hun dan verminderende kansen op de arbeidsmarkt.
Lol.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zal echt niet zo zijn dat je veroordeeld wordt tot 50 jaar dwangarbeid als je zegt dat de "SMO" onnodig is. Maar ook die mensen weten dat 80% van de Russen voor de SMO is en derhalve hun eigen glazen ingooien als je zegt dat jij er wel bedenkingen bij hebt.
Dat zelfde voel ik hier, maar dan vanuit een andere positie.
Vreselijk. Je mederussen in de loopgraven leven met je meequote:Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zal echt niet zo zijn dat je veroordeeld wordt tot 50 jaar dwangarbeid als je zegt dat de "SMO" onnodig is. Maar ook die mensen weten dat 80% van de Russen voor de SMO is en derhalve hun eigen glazen ingooien als je zegt dat jij er wel bedenkingen bij hebt.
ik vrees voor Rusland dat het nooit meer zal worden zoals het was , zolang Putin en zijn familie daar de baas is, ook het vrije Internet komt nooit meer terugquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
Krijg je als eenzame strijder voor de Russische propaganda niet af en toe een bedankje/duimpje van de Russische geheime dienst? Of zelfs dat niet?quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wanneer breekt het moment aan dat een verrader wordt (h)erkend en die de deur wordt gewezen ?quote:bron: DW
Ukraine updates: Hungary threatens gas stop amid oil dispute
Mark Hallam with AFP, AP, dpa, Reuters
Published 9 hours agoPublished 9 hours agolast updated 2 hours agolast updated 2 hours ago
Prime Minister Viktor Orban says Hungary will gradually stop the flow of gas to Ukraine until Russian Druzhba pipeline oil deliveries restart.
Forum is gekquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:29 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wanneer breekt het moment aan dat een verrader wordt (h)erkend en die de deur wordt gewezen ?
Een beetje als een FvD die publiekelijk vandaag, in ruil voor gas, graag de banden aanhaalt met Rusland.
Verrekte veel mensen die er op gestemd hebben bij de gemeenteraadsverkiezingenquote:
Ik denk dat ze het of niet zien of denken dat het ze toch niet overkomt. Precies zoals de bedoeling is.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou denken dat zij dit soort dingen toch ook zien.. en dan toch de keuze maken om te gaan.
[ afbeelding ]
Sneuvelbereid noemen we dat toch?quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het of niet zien of denken dat het ze toch niet overkomt. Precies zoals de bedoeling is.
Hoeverre kan je van bereidheid spreken als je valse informatie gevoerd wordt? Maar dat is wel de gangbare term in deze, ja.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sneuvelbereid noemen we dat toch?
Jij denkt dat Rybar het verkeerd heeft met het toegeven van russisch verlies van grondgebied????quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In Stepnohirsk waren de Oekraïners volgens mij niet weer teruggekomen. Wel in de noordelijke helft van Prymorske.
In zo'n dorp in Siberië weten ze echt geen reet van de wereld. En die mensen krijgen dan dat panel van die dronken gek te zien (Vladimir Solovyov).quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoeverre kan je van bereidheid spreken als je valse informatie gevoerd wordt? Maar dat is wel de gangbare term in deze, ja.
Ik denk dat je donders goed weet wat de risico’s kunnen zijn als je naar het front wordt gestuurd, ook aan Russische zullen ze zich geen illusies maken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoeverre kan je van bereidheid spreken als je valse informatie gevoerd wordt? Maar dat is wel de gangbare term in deze, ja.
Dat deel bestaat. Er bestaat ook een deel van dorpsdronkelingen dat onder valse voorwendselen het leger in gefrommeld wordt. En alles er tussenin, maar de makkelijke prooien koppen die drones en dat is de smerige waarheid.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat je donders goed weet wat de risico’s kunnen zijn als je naar het front wordt gestuurd, ook aan Russische zullen ze zich geen illusies maken.
Zie ook die doc serie over onze man bij de vijand. Er wordt gewoon openlijk gepraat over verlies van leven en ledematen.
De Russen hebben ook een soort unieke relatie met lijden en onderdrukking die moeilijk te begrijpen is voor ons Westerlingen. Ik claim hem ook niet te begrijpen, maar je krijgt er wat indrukken van als je Russische boeken leest. in de 19e eeuw schreef de Tsjechische auteur Karel Havlíček Borovský na een paar jaar in Rusland te hebben gewoond al dit:quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat deel bestaat. Er bestaat ook een deel van dorpsdronkelingen dat onder valse voorwendselen het leger in gefrommeld wordt. En alles er tussenin, maar de makkelijke prooien koppen die drones en dat is de smerige waarheid.
Het gedeelte dat wij nu als Rusland kennen heeft een bizarre geschiedenis. Eigenlijk is de bevolking van die regio vanaf de tsaren (daarvoor ook, maar minder centraal geregeld) in dienst als horigen. Lijden hoort erbij.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De Russen hebben ook een soort unieke relatie met lijden en onderdrukking die moeilijk te begrijpen is voor ons Westerlingen. Ik claim hem ook niet te begrijpen, maar je krijgt er wat indrukken van als je Russische boeken leest. in de 19e eeuw schreef de Tsjechische auteur Karel Havlíček Borovský na een paar jaar in Rusland te hebben gewoond al dit:
"Russia is a country of poverty, misery, booze and great literature about poverty, misery and booze."
Veelzeggend is ook dat het enige dat Rusland industrialiseerde onder de Romanov's in de 19e eeuw de houtkap, kolenindustrie en de vodkaproductie was. Het laatste om het volk dom en rustig te houden. En alles aangelegd door slaven.
Als je als verloren ziel 4.000 usd per maand betaald krijgt dan kun je aan je water aanvoelen dat het een hoog risico inhoudt. Maar onderschat ook niet het patriottisme wat er leeft.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat deel bestaat. Er bestaat ook een deel van dorpsdronkelingen dat onder valse voorwendselen het leger in gefrommeld wordt. En alles er tussenin, maar de makkelijke prooien koppen die drones en dat is de smerige waarheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |