Eens....vanaf de penalty tegen psv toen.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:26 schreef Wotte het volgende:
Overigens ben ik niet te groot om toe te geven dat wat mij betreft iedere penalty voor Feyenoord onterecht is.
En dat komt uit jouw mond?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel je toch eens niet zo aan zeg.
Het probleem is dat dit verderop in het veld niet eens een overtreding was geweest.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel je toch eens niet zo aan zeg.
Ik ben er anders vrij zeker van dat een scheids hier juist veel eerder voor fluit op het middenveld dan in de zestien. Zoals nu eigenlijk ook gebeurde.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit verderop in het veld niet eens een overtreding was geweest.
Kijk, steek jij je hand uit bij een schot op goal. Snap ik. Schop je iemand bewust onderuit om 'm van scoren te houden. Prima.
Blijkbaar als het tussen de lijnen van de zestien gebeurd is ineens elk wissewasje een strafschop.
Heb het nooit in hem gezien.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
Snel afscheid nemen van types als frits jim
Nee, niemand in die poll had gelijkquote:Op zondag 22 maart 2026 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk feitje: FOK! heeft gewoon helemaal gelijk gekregen met hun poll!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |