--------------------------------quote:Ajax-fans lopen A4 op om de spelersbus uit te zwaaien
Ajax-fans zijn in aanloop naar de Klassieker vanmiddag de A4 opgelopen om de spelersbus aan te moedigen. Daarbij werd korte tijd de snelweg geblokkeerd.
Op beelden die zijn gedeeld op sociale media is te zien dat zeker tientallen supporters met fakkels de snelweg oplopen en gebaren maken richting de bus.
De bus staat dan korte tijd stil. Daarna rijdt de bus in een boog om de groep heen. Vervolgens lopen de Ajacieden door naar de middenberm. F-side schrijft op X: "Kom Ajax pak ze."
Ajax neemt het vandaag om 14.30 uur op tegen de Rotterdammers, in de Kuip.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)rsbus-uit-te-zwaaien
quote:Op zondag 22 maart 2026 13:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
--------------------------------
Vies blokkeertuig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
-------
Goed dat ze blijven volhouden! De overheid blijft fossiel geld pompen dus ik snap dat XR de druk opvoert. Al hadden ze het misschien beter in de spits kunnen doen want dan had de boodschap pas echt iedereen bereikt.
Ja. Iedereen vind het toch allemaal maar stom dat blokkeren. Nou noem ik het eens blokkeertuig en is het weer niet goedquote:
Het hele probleem is nu juist dat jij dat selectief doet: blokkeerfriezen en blokkeerajaxieden=fout en xr die de boel voor de 30e keer blokkeert=fantastisch. Daar ligt het probleem.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Iedereen vind het toch allemaal maar stom dat blokkeren. Nou noem ik het eens blokkeertuig en is het weer niet goed
Dat mensen die snelwegen blokkeren tuig genoemd word, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar we moeten niet hypocriet gaan doen en de ene groep toestaan en de andere veroordelen. Wat mij betreft schieten ze alles en iedereen met rubberen kogels die de snelweg denkt te moeten gaan blokkeren. Je zou maar ineen keer een of andere gek raken omdat hij/zij vind dat ze de snelweg mogen blokkeren.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Iedereen vind het toch allemaal maar stom dat blokkeren. Nou noem ik het eens blokkeertuig en is het weer niet goed
Serieus op meninghopper in gaanquote:Op zondag 22 maart 2026 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het hele probleem is nu juist dat jij dat selectief doet: blokkeerfriezen en blokkeerajaxieden=fout en xr die de boel voor de 30e keer blokkeert=fantastisch. Daar ligt het probleem.
Geoefend op het Els Rechts tokkies en <Knip> festival.quote:
De hypocrisie!!!quote:
Ligt er niet aan wat er gebeurd, het ligt er aan wie het doet.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het hele probleem is nu juist dat jij dat selectief doet: blokkeerfriezen en blokkeerajaxieden=fout en xr die de boel voor de 30e keer blokkeert=fantastisch. Daar ligt het probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |