Hey toppiequote:
DIe haartje liggen wel overal met een beetje wind waaien ze in je wasquote:
Ah ja, dat moet je niet hebben nee..quote:Op zondag 22 maart 2026 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe haartje liggen wel overal met een beetje wind waaien ze in je was
Ja wordt het toch altijd net even weer frisser van en ruikt het ook lekkerder..quote:Op zondag 22 maart 2026 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Ach ja weet niet meer beter. Maar ik vond het altijd lekker beddengoed wassen, buiten drogen en dan gelijk weer op bed
DotBolksquote:
Hey Lovelyquote:
Lekker weer daarvoorquote:
O jee nou hopelijk komen ze terugquote:Op zondag 22 maart 2026 13:07 schreef Fogel het volgende:
Proefritbolk.
Auto meegegeven aan twee lui die ik niet ken. Komt vast goed.
Beetje vertrouwen in de mens kan geen kwaad.quote:
Gelukkigkosten die geen drolquote:
Net drollen betalen was geen optie bij de dealer...quote:
Anders had ik een heel wagenpark als dat konquote:Op zondag 22 maart 2026 13:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Net drollen betalen was geen optie bij de dealer...
owhhhhh ja zo denk jij en ik mss??? LOL niet de rest. /het is mijn auto/. zo moet je meer denken. .quote:
Moet je nagaan hoeveel autos VT zou kunnen kopen met haar 3-12 keer 💩 dagelijksquote:Op zondag 22 maart 2026 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders had ik een heel wagenpark als dat kon
Aanbetaling voor een auto?quote:
Kun je die volgen via navigatie?quote:Op zondag 22 maart 2026 13:07 schreef Fogel het volgende:
Proefritbolk.
Auto meegegeven aan twee lui die ik niet ken. Komt vast goed.
als er net zo iets inzit als bij ons? op de meter en altijd? LOL daarom ook iedereen autopech als ze paar weken weg zijn. Auto staat continu zijn positie door te geven.quote:
Nee.quote:
Fogel heeft geen bedrijfsauto.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
als er net zo iets inzit als bij ons? op de meter en altijd? LOL daarom ook iedereen autopech als ze paar weken weg zijn. Auto staat continu zijn positie door te geven.
Huh we hebben allemaal bedrijfsauto en leven toch als kree?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |